Zo Muurtje, dat ben je kwijt! hahahaha Wat heb je nu uiteindelijk gegeten dan? Hier lekker een scholletje met worteltjes! Zoooooooooo lekker BSB, wat ik mij afvraag hé...waarom vinden ze het nodig jou kant van het verhaal nu te horen? Wat is dat voor vriendschap? Vrienden staan klaar voor elkaar en veroordelen elkaar niet. Als hij anders geen keuze kan maken tussen jou of je ex te geloven,....jee alsof hij er ook nachten van wakker ligt!! Echte vrienden leer je vaak kennen in nood en kennissen blijken dan vaker meer vriend te zijn. Ik heb ooit ook radicaal gebroken met al die zogenaamde vrienden. Als ze in dit soort tijden niet gewoon vriend kunnen zijn maar het naatje van de kous willen weten of al zo veroordelen zijn ze jou niet eens waard! Sta er alsjeblieft boven. Voor jou begint nu een nieuw leven samen met je dochter en geloof me, niets is voor niets! Heel veel sterkte meissie, alsof een relatiebreuk op deze manier nog niet voldoende was vooral in jou positie,ze zouden zich moeten schamen en je ex, daar heb ik zonder dat ik weet wat er speelt al geen goed woord voor over. De moeder van je dochter zo zwart maken, hoop dat die meeleest; je bent dit gezin niet eens waard! BSB, jij komt er wel!!
@ BSB, neem even de tijd voor jezelf. Edit, ben het eens met Tonka. Je leert je vrienden kennen in moeilijke tijden. Maar er is eindelijk een die de troep uit zijn ogen heeft geveegd en jouw kant gevraagd. Neem de tijd. En jij praat pas al jij daar zin in hebt. Dikke knuffel!
@ Tonka ik heb kant en klaar mihoen (die bleek nog in de koelkast te staan) met een eitje erop gegeten. En later omdat ik zo pissig was een boterham met puurehagelslag...
Oh! manlief heeft mijn geheime voorraad met popcorn gevonden. Verstop ik altijd. Anders is t zo op. hihi Lekker bij een filmpie kijken.
muurtje knuf! gisteren bij mijn broertje en schoonzusje grieks besteld. stond duidelijk een uur wachten maximaal. dus wij een uur wachten, komt die alles perfect en warm, kregen er nog wijn bij omdat we lang moesten wachten. Wijn was goed koud, drankjes ook. helemaal perfect!
@ BSB, kijk dat klinkt goed. Zo zou ik het ook graag hebben gehad. Het was niet eens zo erg dat ze zo laat waren. We hadden al bedacht van als het koud is of het is er niet voor dat tijdstip, dan sturen we het terug. En maken we zelf toch maar iets. Maar toen die man tegen mij loog... ZOW! toen werd ik boos. Echt een rode waas... hihi. Gelukkig is die waas al weer weg. En het is fijn om te horen dat het zeker anders kan. Ik hoop ook dat het lekker heeft gesmaakt.
Sorry ben echt dood en doodop. Hele weekend met de babykamer in de weer geweest, niet eens superveel gedaan zelf (we hadden ouders over en mijn lief zorgt heel veel voor mij). Ik weet niet of het alleen die lage bloeddruk is, of gewoon dat dit normaal is bij de vorderende zwangerschap... ik voel me zo rot steeds, zo belachelijk uitgeput. Ik eet goed, ik slaap goed, de beeb doet het geweldig... ik vrees dat het aan mijn werk ligt (nogsteeds lange weken) en daar kan ik zo weinig aan doen. Bleh. Straks Zembla kijken. Gaat over perinatale zorg, en geeft denk ik een goede achtergrond in een keuze voor thuis of ziekenhuisbevallen- ik heb zelf voor ziekenhuis gekozen los van indicatie.
Hallo, Ik was er ook nog wel, maar zit lui op de bank. Dit is niet het leukste weekend van het jaar, gisteren was de sterfdag van mijn vader. Dus doe het even rustig aan nu. Heb wel wat bijgelezen, maar geen puf om uitgebreid te reageren. Maar wil wel BSB een hele dikke knuf geven! Moeilijk allemaal.. het is altijd vervelend dat je in deze tijden je echte vrienden pas leert kennen. Doe het lekker rustig aan en probeer toch te genieten van je beeb in buik. Muur, vervelend van je eten! Hier vanavond ook besteld, maar zelf opgehaald bij de chinees. Was erg lekker!
Oh boni, wat naar van je pa. Ik wens jou ook heel veel sterkte! Dikke knuffel! Wel een dikke WAVE voor jou! Voor je het weet ben je alweer 29 weken zwanger. Knuff!
@ Boni knuff en een wave voor jou!! Heb vandaag nog ff foto van me meisje gemaakt, en het ene tandje is duidelijk door de andere bijna gelukkig
Goeieavond allemaal, Zo hier een enorm druk dagje achter de rug, dus heb ook niet terug gelezen. Was erg gezellig dagje zo met familie. Leuk dat je nu toch allemaal babyspulletjes krijgt voor je verjaardag. Maar merk wel dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat. Voor het eerst in de zwangerschap zit ik er vandaag een klein beetje door heen. Uitkijkend naar deze komende week waarin ik 40 uur moet werken, zie ik er echt als een berg tegenop. Ik kijk ook echt enorm uit naar mijn verlof opeens. Moet nu nog 32 dagen werken verdeelt over 7 weken. Ben blij als het 8 januari is. Ik ga ook lekker mijn bed induiken, want ben echt verschrikkelijk moe. Ben ook niet helemaal lekker, dus wie weet wat een lekker nachtje slapen voor wonderen doet. Slaap lekker allemaal!
NOu feb mams hier onder ook eindelijk een foto van mijn buikje haha, met me eerste was het toch einde niet te zien maar dit keer lekker wel, verder alles goed wat een herfst weer he! Hoop wel dat hij recht geplaatst is ???? Op hoop van zegen dan maar!!
@ Belliebel, ik weet precies waar je het over hebt. Je kan opeens als een berg overal tegn op zien. Terwijl sommige dingen best leuk zijn om te doen.Suff he? Ik kijk ook uit naar mijn verlof. Belliebel, ik hoop dat je lekker hebt geslapen. Dat scheelt meestal een hoop. En dat je vandaag met frisse tegen zin naar je werk kan hobbelen. *wink wink* @ Mama! WAT EEN POPJE! Aggossie! @ Evenstar! WHAHAHAH heb je die tekst onder je banner gezien?!?? Briljant gewoon!! Now i've got more brain cells than Paris and Nicky Hilton put together. WHAHAHA! @ Pnirmal, he! ik heb ook zo´n buikje... eh. buik. hihi. vind je het niet zwaar worden? Ikke wel. @ Ego berichtje... vanmorgen vroeg in de douche door mijn rug gegaan. Sta nu achter de bar te tikken... zitten staan maakt niet uit alles doet pijn... Voel me zo schuldig naar mijn leerlingen toe. Jakkes. Maar lopen lukt al nauwelijks. Gadver de gadver!
@ Muurtje jeetje wat vervelend!! Sterkte!! knufff @ Hier wel redelijk geslapen, alleen veel last van me rug, benen en bekken. Kleine meid vond het vannacht nodig om mama uit bed te roepen. Hoor ik ineens Mama Mama hahah ze had de grootste lol. Dus haar maar even goed gelegd met speen en knuffie en toen is ze gelukkig weer in slaap gevallen. Nu heeft ze de grootste praatjes, de schat.