Bedankt voor de reactie over me buik haha. Alleen jammer dat de foto toch niet recht geplaats is maak niet uit. en idd de vraag of die buik me in de weg zit nou af en toe haha, als ik een beetje loopt te klagen tegen me vriend zeg ik ruilen 9 maanden dan houd hij snel zijn mond haha. Of zegt die had je maar niet zw moeten worden denk dan ja daar waren er toch ook twee voor nodig toch. Mannen maar voor de rest is hij erg aardig en doet gezellig de boodsc en stofzuigd het hele huis. banken van hun plaats en zo haha. NU nog dweilen dat moet hij ook maar een keer doen heb last van me heup voornaamlijk aan de kant waar ik snachts slaap ben al blij dat ik verder normaal loopt en me was koken en zo nog kan doen. mex griep prik die heb ik afgelopen dinsdag genomen op wat hoofdpijn na nergens last van gehad kleintje beweegt ook regelmatig en ben blij dat ik het wel heb laten doen om me heen valle de mensen met bossen om met griep en wat dan ook, toch blij dat ik dan miss een beetje beschermd ben en me kleintje ook uiteindelijk. Maar de keuze blijft lastig ook ik heb het de gyn gevraagd en ook zij adviserde het om gewoon de toen. Maar iedereen moet de keuze voor zich zelf maken, idd miss afwegingen maken en dan kom je miss uit op de keuze die je zelf wilt, Als het niet nodig zou zijn geweest zoude niet zo massal die prikken aangekocht zijn door de regering neem aan dat we daar maar op moeten vertrouwen. Hier onder ook een foto van de kinder wagen met een pakje er in het is net als of er al een baby in ligt alleen moeten we daar nog op wachten maar kan er zo verlieft naar kijken raar he haha. Groetjes Patricia uit gerekend 15 feb 2010 zoon van 7 nov 2000
@ Hoi hoi, voel me al iets beter. Maar voorzichtig rond waggelen door het huis. Voelde me echt niet in staat om te werken. @ Mgprik. Ik heb m gehaald. En mijn kleine kiezelsteen die af en toe als een baksteen op de maag ligt.. (hihi, dochterlief wel te verstaan) heeft er blijkbaar geen last van gehad. Ze trapt er weer lustig op los. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik m heb gehaald. Ik heb het gevoel dat ze met bosjes om mij heen vallen en ik, ik waggel fluitend (beetje overdreven) verder... (edit: whahha zag dat jij hetzelfde hierboven zei Pnirmal) Oh ja, dat onderzoek in België op zwangere ratten. Was een ander vaccin. Het vaccin dat hier in NL word gegeven is de goede! En in Zweden hebben ze de testen al afgerond op/met kinderen en er blijkt geen enkel kind nadelen van gehad te hebben. Een beetje ziekjes (zoals ik 2 daagjes was) maar niet zoals het zou kunnen zijn, longontsteking, rubber benen, dus niet kunnen lopen en richting ziekenhuis... (mijn moeder had de MG...) eh... andere reacties die ik wilde geven... ben ik ff kwijt. zucht.
Zo ben ik weer snel! Wat is het me meegevallen zeg. Helemaal geen huilende kinderen en krijsende anderen. Ook geen wachtrij. Er stonden zeker 15x10 tafels met overal 3 medewerkers van de GGD, 1 nam kind op schoot, 1 maakte de vaccinatie klaar en 1 prikte. Verder stond er een entertainment duo liedjes te zingen en na afloop kregen de kinderen vlaggetjes en een appel. Marcus moet even huilen, maar was goed te troosten (door Fred, die was gelukkig mee!) en Lisette vond het wel even eng omdat Marcus moest huilen maar na een uitleg van de mevrouw was ze heel dapper en kreeg de prik, ze was ook héél erg trots op d'rzelf dat ze niet gehuild had! De lieverd! Maar ze was wel beetje verdrietig dat dat Marcus wel zo moest huilen. Qua zorgen om de vaccinatie heb ik niet zo, alle ingeredienten zijn opzichzelf getest en goed en ik kan me niet voorstellen dat ze een massa vaccinatie doen als ze twijfels bij de vaccinatie hebben. Daarbij ben ik veel te bang dat mijn kinderen de griep krijgen, ik kan wel zeggen dat ze nooit ziek zijn en een goede weerstand, maar het feit blijft dat dit een nieuwe influenza is en ze daar dus nog nooit mee in aanraking geweest zijn en de kans dus vrij groot is dat ze er wel mee besmet raken. Vandaar dat wij de keuze gemaakt hebben om het wel te doen!
@ Goed zo voor Marcus en Lisette!! Ze hebben zich goed er door heen geslagen. De schatjes! Ben het met je een over de mg prik.
@ ff egoën... over enkele dagen 30 weken. Vind het zoooo bizar idee. Over 10 weken als het goed is een kleintje. De blijdschap en angst slaat weer toe. Maf he? Dat dat tegelijk kan. Zit alleen zoooo met mijn werk in mijn maag. Hoe moet ik dat in hemelsnaam regelen voor na de zwangerschapsverlof? ZUCHT!
Mex. griepprik: Ik heb hem 2weken geleden al gehaald en Matthijs heeft hem vanochtend gehad. Vanochtend ook weer naar de GYN geweest en ik heb weer even naar ons mooie meisje mogen gluren Alles was goed, alleen mijn bloeddruk was aan de lage kant: 95/50
@ Duster, gewoon weer je meisie zien. Geluksvogel. hihi. Fijn dat alles in orde is. Bloeddruk iets te laag. Wat wil dat zeggen? Uitkijken dat je niet flauwvalt? Kan je er iets aan doen? IJzer eten? (Blijf van de spoorrails af! hebben we nodig... hihi)
zo meiden ook ik ben weer terug en het mexicaantje zit er in. ik begin nu wel al een licht stijf gevoel te krijgen in mijn arm maar daar hoorde ik al meerder van jullie over. wat voor bijwerkingen hadden jullie allemaal???
Ik kan er idd duizelig van worden en/of flauwvallen. Dus moet het goed in de gaten houden. Op tijd (kleine beetjes) eten, e.d. Over 2weken mag ik al weer naar mijn meisje kijken en 2weken daarna weer
Ik gha nog even een uurtje liggen. Morgen ben ik "ineens" weer een werkende mama, dus dan zit het er niet meer in
@ Duster, kan er bijna jaloers op zijn. hihi. Ik zie de kleine als het goed is pas bij de geboorte weer. Nu alleen maar voelen. en uitkijken dus... zorg goed voor jezelf! Knuff!
pff heb volgens mij mijn dag niet mijn bekken doen zo zeer het knapt het gewoon uit in de rug en schaambot wou dat het al woensdag was voel me ook belabberd overal spierpijn oh zo moe maar wil nu niet plat anders ben ik bang dat ik vanavond weer niet kan slapen net zo als afgelopen nacht. zit te twijfelen om de oppas te bellen en de oudste van school te laten halen maar dat is ook al zo wat kleinste ligt lekker op een oor. ga maar weer even wat doen anders val ik om van de bureaustoel.
Ik heb ook erg veel spierpijn en vooral in me benen en rug. Erg vervelend doet ook veel pijn met lopen!! Hier grote schoonmaak vandaag. Hoe bedoel je nestdrang whaha. Het is nu echt erg... haha bij Jaylinn niet zoveel last van gehad!