@ buddy leuke foto's hahah!! En mooi buikje hoor!! @ hier moet ik weer boeten voor het vele werk dat ik vandaag gedaan heb! Heb harde buiken en ook me rug en bekken protesteren behoorlijk. Morgenochtend ga ik ff de ha bellen, en morgenmiddag met Jaylinn vac. halen. Me vader gaat gelukkig even mee, heb het niet op prikken en kan er niet zo goed tegen dat ze bij mijn meisje gedaan worden.
buddy erg leuke foto's hier is schilderen klaar zo de oudste van school halen en dan boven opruimen enz begint er echt op te lijken al zeg ik het zelf
Vanavond om 18.50 gaan wij voor een 3d 4d echo Ben echt benieuwd hoe ons mannetje na 8 weken niet gezien te hebben eruit ziet
@ muurtje He jakkes wat rot. Nu maar even rustig aan doen hoor. Knuffie @ mir Je moest eens weten hoeveel vrouwen dit hebben. Heb het zelf ook een keer gehad. Je voelt je er inderdaad niet fris door. Gelukkig is het met een middeltje ook zo weer verholpen. @troel Ja heb het gezien op het nieuws. Jeetje wat een drukte zeg. En dan al die kindjes die beginnen te huilen als ze dat prikje krijgen. Gelukkig hebben Marcus n Lisette zich er goed doorheen geslagen. @ vicious Hahaha leuke foto's. Mooi buikje heb je al. Hier ook even een ego berichtje. Was vannacht de wanhoop nabij. Ik wilde zo graag slapen. Ik was zo verschrikkelijk moe, dan zou je toch verwachten dat je als een blok in slaap zou vallen om vervolgens een halve winterslaap te houden? Helaas is het tegendeel waar. Heb het vanmorgen half 6 zien worden, en toen ik zag dat het al zo laat was heb ik gelijk maar besloten om vandaag niet naar mijn werk te gaan, heb toen ook wel even lekker de tranen de vrije loop gelaten. Normaal gesproken ga ik altijd door en sleep ik mezelf erdoorheen, maar na vannacht is de knop omgegaan en heb ik besloten om mezelf maar een keer ziek te melden. Dat mag tenslotte ook wel eens een keertje als je echt nooit ziek bent. Nu zit/lig ik dus op de bank met een laptopje op schoot en een koppie thee. Keek net ook in de spiegel en zag dat casper het spookje niets is bij mijn verschijning hihi. Morgen ga ik wel weer gewoon werken, het is ook mijn verjaardag dan, dus heb ook niet zoveel zin om thuis te zitten dan. Kan hier vrij weinig doen. Behalve dat dan de kinderwagen geleverd wordt.
@ bellie, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt! geef je groot gelijk om lekker een dagje thuis te blijven! hoop dat je vanacht beter slaapt @ hier, heb last van 'lekkende tieten'!!! hebben jullie dat ook al? beetje geelachtig is het van kleur en ruikt zoetig. hoop dat ik straks lekker borstvoeding kan geven!
Ik heb alleen rechts dat er af en toe gelig in het midden van mijn tepel zit.. het mag nog geen lekken heten! Komt binnenkort vast wel..
Hihi ja minimouse heb er ook al last van. 2 weken geleden begon de rechter te lekken, en gisteravond begon de linker te lekken. Nou ruik ik momenteel niks omdat ik een beetje verkouden ben, heb last van een schrale neus dus zit lekker met purol te smeren. Ruikt ook lekker zoet haha.
hier nog geen lekkende tieten gelukkig haha. Probeer al 4 dagen de kraamzorg te bellen want die hadden me gebeld voor een intake gesprek maar krijg steeds niemand te pakken grrr. Donderdag komt de kinderwagen en s,avonds hebben we de 3d/4d echo spannend..
minnimouse, hier alleen af en toe een gelig korstje op mijn tepels. dat zal wel een begin zijn. maar ze lekker dus nog niet. maar jeuken wel, belliebel, ik geef je groot gelijk dat je thuis bent gebleven vandaag. en alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Thnx Ladytiger. Wat gaan jullie trouwens allemaal eten vanavond? Hier wordt het stampot rauwe andijvie. Heerlijk met spekkies en rookworst. Jum krijg er nu al trek in.
vandaag mijn kraampakktet binnen gekregen. begint nu echt op te schieten. lekkende borsten ken ik. Af en toe een nat plekje. Weet gelijk weer hoe het is als ze echt lekken als je bostvoeding geeft. Mijn ouderschapsverlof is rond. Na de bevalling ga ik een jaar lang 16uur per week werken. helaas niet op de dagen die mijn werkgever graag zou willen want daar heeft het kdv geen plek voor. Het blijft lastig om met een tweeling te schuiven in de opvang. Vaak is er maar plek voor 1 kind. hoop dat ik er met de werkgever uit ga komen lees dat er wat mensen niet lekker zijn. Velel beterschap
belliebel hier gaan we aan de gebakken krieltjes met snijbonen en een runderbraadworst. wij hebben afgelopen zaterdag rauwe adijvie stamp gegeten. is ook 1 van onze favorieten. jo7 fijn dat de ouderschapsverlof goed gekeurd is.
Hoi! ben er ook weer ff. Net vriendin langs gekomen met een pak melk en een bonbon blok reep. Yammie! Hebben we gezamenlijk lekker soldaat gemaakt. Rug? Nou, die voel ik nog goed. Erg lastig. Net idd rond gelegen in bed. Ben nu weer rond aan het schravelen door het huis. @ Lek? Schiet mij maar lek... gister daarover geschreven hier. Iets wat onmogelijk zou moeten zijn. blijk toch mogelijk te zijn. Linker borst. Vandaag trouwens niet meer. @ Andere zieken ook beterschap!
@ Jo! gelukkig ivm je ouderschapsverlof! Joepie! @ Eten hier? Zou het niet weten. Weer zin in patat... maar of ik dat krijg.. .dat weet ik niet. Ik wacht braaf op t mannetje. Het gaat mij nu echt niet lukken om te koken.
ik heb pannenkoeken staan bakken voor de mannen. Jasper weet alleen nog niet of hij ze lekker vind. Na twee happen wilde hij geen pannenkoek meer. Matthijs vindt het heerlijk.
Wat zijn het toch een heerlijke mannetjes van jou! hihi. Geen pannenkoeken zin.. heeft ie van tante muur... hihi Die vind ze ook niet lekker...
he muur hoe is het ermee? ben je al helemaal gestopt met werken? ik denk dat de komende week z'n beetje de laatste gaat worden. krijg steeds meer last van kwaaltjes. morgen eerst weer naar de vk