Tnx dames, maar na anderhalf uur mag je de test toch eigenlijk niet meer aflezen? Even afwachten nog maar....wil gewoon meteen een normale test, nu nog niet veel zekerder geworden hierdoor
ANgel, begrijp m. bij mij zijn de testjes die wit waren. wit gebleven. Nooit hebben ze kleur gekregen ook niet na 1,5 uur.
@Angel: Hier nog 1. Mijn enige test met streep ooit was die van gister, en dat duurde ook 30 min. voordat ik echt wat zag (na 5 min. alleen een schaduw).
Gefeliciteerd meis, wat moet dat goed voelen na al die stress! Oh man, ik hoop zo dat ik 30 juni ook een kloppend hartje mag zien op de echo wij allemaal natuurlijk!! Over spulletjes kopen en krijgen; ik had bij de eerste zwangerschap al wat gekregen en gekocht. Nu durf ik eigenlijk nog niet zo... De babykamer heb ik al wel, dat is mijn eigen babykamer! Die is na mij naar mijn tante gegaan voor mijn twee nichtjes, en nu heb ik het terug gekregen, het ziet er allemaal nog heel mooi uit. De wandelwagen krijgen we van de buurvrouw, een hele luxe! Ze heeft hem ooit op marktplaats gezet en toen bood er iemand 100 euro, daar werd ze zo boos van dat ze hem op zolder heeft gezet. Hij was nieuw bijna 700 euro. Nu mogen wij hem hebben, voor niets! Zo lief.. Ik krijg al wel weer de neiging om spulletjes te kopen en bestellen, maar ik heb mezelf beloofd dat dat mag NA de eerste echo...
dat geeft me in ieder geval wat hoop, tnx lieverds!! Ben in ieder geval blij dat ik een beetje gek ben, want had 2 dozen kv testen (dus heb er nog 3 op voorraad) en toen ik bij de DA was heb ik daar ook nog 2 testen gepakt kan dus nog even vooruit en hopelijk heb ik dan snel eindelijk die normale overduidelijke test in handen
Echo, nee pas vanmiddag. Ben bij fisio geweest. Heb toch een fractuur in mijn sleutelbeen, volgens hem. Hij kon m voelen... Moet rust houden met rechter arm. Lastig als je rechts bent. Voor diegene die niet weten wat er gebeurd is... Ik ben de dag dat ik er achter kwam met de motor omgekukkelt. En dus ongelukkig terecht gekomen. Eerst werd er gezegd sleutelbeen uit de kom en nu blijkt er toch een factuur te zijn. auwa enzow
kv testen zijn 99% betrouwbaar, hebben geen indrooglijntje. maar je moet wel 5 minuten wachten met kijken, hab je dat ook gedaan?
@Angel: Gaat allemaal goed komen, beloofd! *Knuf* Meiden, ik ga pleite, ben moe! Moet ook alvast wat slapen vóórdat ik straks om 03:00 wakker word en niet meer kan indutten Tot morgen lieverds!
@Muur: Nóg een reden om je ventje het huishouden te laten doen! Spannend met je echo, in mijn slaap zal ik met je meeleven. Het hartje klopt vast als een bezetene. *Knuf*
@ Leeuwtje! Slaap zacht en heerlijk! Ga je trouwens binnenkort nog een testje doen? Om een donkerder lijntje te zien? Zet je die dan in je album? KUS!! En dank je wel! *knipoog!*
Slaap lekker Leeuwtje!!! *knuf* Blondsteenbokje, het streepje is er pas na anderhalf uur gekomen en echt mega lichtjes, maar het is er wel??? Ik zie zondag wel wat de test doet, eerder mag ik echt niet meer testen anders draai ik letterlijk doorhaha
@ Angel Nou, Angel, dus nu heel veel afleidende leuke dingen gaan doen. Met jan en alleman. Niet na denken! *KNUF!!* Het is sowieso een wonder toch dat je nu al iets ziet... ook al is het zo laat. hihi Normaal had je toch pas 1 wk na je nod een duidelijk streepje...
Ja klopt een week later pas, dus ga er vanuit dat als het nu zo is dat ik het dan ook pas een week daarna weet. Ga nu mijn kleine mannetje even helpen en dan weer naar school de meiden halen voor de middagpauze. Tot gauw hopelijk!! *knuf*
Lieverds, Ik ga mijzelf ff klaar maken voor de echo... Ik vind het steeds spannender worden. Ik hoop zo dat het goed is... Jullie horen het straks... @ Dag Angel en andere dames tot straks!
Ik kom even vlug voorbij om Angel een hele dikke knuffel te geven! Muurtje heel veel plezier met de echo! Voor de andere meiden die ook vandaag een echo of afspraak hebben, jullie ook veel plezier! Fijne dag allemaal!
hoi hoi. terug gekomen van vakantie en ik mag me gewoon melden hier... nooit verwacht net de mmm in en nu ... na een hsg behandeling gewoon zwanger whhaaaa super leuk
oehh ik krijg nu al de kriebels!! wil ook een echo... maar moet nog ff wachten tot woensdag... pff wat duurt dat lang..