Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Lieverd, laat je het ons weten?! Succes en sterkte!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #18062 1Dondersteen, 24 nov 2009
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
    Een moordenaar heeft levens lang gekregen en die is al 15 jaar op de vlucht.
    Hij sluipt een huis binnen waar een jong stel zit. Hij pakt die gozer en bind hem vast aan een stoel, en pakt zijn vriendin en bind haar vast op het bed.
    Die gozer op die stoel die kijkt en ziet die misdadiger op die bed springen en hij vervolgens kust hij haar in der nek. Hij ziet zijn vriendin met het hoofd wild heen en weer bewegen, vervolgens staat hij op en loopt de kamer uit.

Die gast hobbelt met zijn stoel naar het bed en zegt, liefje ik zag het wel dat hij je kuste.
    Hij heeft waarschijnlijk in al die jaren geen een vrouw gezien. Werk maar gewoon mee.
    Laat hem maar ketsen en stribbelt niet tegen dat is goed want dan over leven we het.

Ik ben blij dat je dat zegt, zegt de vrouw opgelucht. Maar hij deed niks hij fluisterde wat in me oor en zei dat hij jou een ontzettende lekker ding vind en hij vroeg of er nog vaseline in de badkamer ligt.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #18063 1Dondersteen, 24 nov 2009
    Jantje gaat met z'n vader en moeder naar het circus. In de pauze gaat vader iets te drinken halen en Jantje gaat met z'n moeder langs de stallen lopen. Ze komen bij de olifanten.
    "Wat daar aan die olifant hangt, wat is dat?" vraagt Jantje aan z'n moeder.
    "Dat is zijn slurf." zegt moeder.
    "Nee, daar in het midden."
    "Dat is zijn staart." zegt moeder.
    "Nee," zegt Jantje, "daar in het midden, onder zijn buik."
    "Oh, bedoel je dat," zegt moeder met een rood hoofd, "dat is niks!"
    Zij weer terug naar de tent, komt vader met cola en koffie. Als dat op is neemt Jantje vader mee naar de olifanten kooi en zegt:
    "Wat daar aan die olifant hangt, wat is dat?"
    "Dat is zijn slurf." zegt vader.
    "Nee, dat bedoel ik niet. En ik bedoel ook niet zijn staart. Dat DAAR, onder zijn buik."
    "Oh, bedoel je dat," zegt vader, "dat is de olifant zijn penis."
    "Zijn penis?" zegt Jantje, "maar toen ik het mama vroeg, zei ze: oh, dat is niks."
    "Ja," zegt vader, "maar mama is verwend!"

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #18064 1Dondersteen, 24 nov 2009
    Een professor in de wiskunde stuurt een fax naar zijn vrouw met het volgende:
    "Geliefde vrouw, ik hoop uit de grond van mijn hart dat je je niet gekwetst of beledigd zult voelen, maar je bent nu 54 jaar oud en ik heb bepaalde behoeftes die jij me niet langer kunt geven. Voor de rest ben ik heel gelukkig dat jij mijn vrouw bent. Wees dus niet boos, wanneer je weet dat als je deze brief ontvangt, ik in het Grand Hotel ben met mijn 18-jarige assistente.
    Ik zal vóór middernacht thuis zijn Hogere wiskunde voor ouderen".
    Je man.

Wanneer hij in het hotel aankomt, is er reeds antwoord terug van zijn vrouw met het volgende:
    "Geliefde man, ook jij bent 54 jaar oud en wanneer jij deze fax ontvangt, zal ik in het Deluxe Hotel zijn met de 18-jarige zwembadjongen.
    En aangezien je een goede wiskundeleraar bent, weet je zelf ook wel dat 18 vaker in 54 kan dan 54 in 18!!
    Je hoeft niet op te blijven...."
    Je vrouw.

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #18065 1Dondersteen, 24 nov 2009
    Ik weet echt niet waar ze ze vandaan toveren... maar ik ben blij dat ik niet op mijn werk zit... Ik zit af en toe heel hard te brullen hierzo... hihi

Jantje, zegt de juffrouw in de klas, ik heb een vraagje voor je:
    Er zitten 3 vogeltjes op een hek, en eentje wordt er doodgeschoten.
    Hoeveel vogeltjes zitten er nu dan nog?
    Jantje denkt een tijdje na en zegt:
    Geen een meer juffrouw!

Hoezo? Vraagt de juf.
    Nou zegt jantje die andere 2 zijn van schrik weggevlogen.
    Hmmm. Zegt de juf. Eigenlijk bedoelde ik nog 2 vogeltjes, maar jouw manier van denken bevalt me wel.

Heb ik ook nog een vraagje aan U juffrouw, zegt jantje.
    Er zitten drie vrouwen op een rij met ieder een ijsje.
    De een likt er aan, de ander zuigt er op en de derde bijt er in.
    Welke van de 3 vrouwen is nou getrouwd?

De juf begint te blozen, maar zegt uiteindelijk aarzelend: ik denk jantje die ene vrouw die er op zuigt. Hmmm zegt jantje, ik bedoelde eigenlijk die vrouw met die trouwring, maar uw manier van denken bevalt me wel!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #18066 1Dondersteen, 24 nov 2009
    Jantje komt tussen de middag uit school en vraagt aan zijn zusje: "Pappa en mamma liggen zeker nog steeds op bed?"
    "Ja," zegt zijn zusje. Daarop besluiten ze samen de lunch te eten zonder hun ouders en na de lunch gaat Jantje weer naar school.

's Middags komt hij weer thuis en vraagt weer aan zijn zusje: "Pappa en mamma liggen zeker nog steeds op bed?"
    "Ja," zegt zijn zusje verbaasd, "maar waarom vraag je dat?"
    "Nou," zegt Jantje, "pappa vroeg vanmorgen om de vaseline en toen heb ik hem stiekem Bisonkit gegeven!"

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Laatste die ik hier plaats...

Jantje zit op school
    en vraagt aan de kinderen wie van jullie
    ouders drinken Koffie??

iedereen steekt z'n hand op

dan vraagt de Juf aan jantje
    jou ouders ook??

ja Juf nou en of zelfs om 1 uur 's-nachts
    want dan hoor ik me moeder roepen douwe Egbert douwe Egbert!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Melek sterkte bij de vk, je krijgt vast een mooi hartslagje te horen hoor. Zoals je ziet hebben wel meer meiden rustiger dagen. De baby kan ook naar binnen draaien en daar schoppen, dat voel ik zelf meestal wel goed, maar het voelt wel anders dan wanneer het gebonk richting buikwand gaat.

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zeg waren moppen dat huiswerk wat je die kinderen had gegeven of tap je ze vers van jezelf? :D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Evenstar, jep, je zult gelijk hebben! Melek. Je hoort straks een mooi hartje!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee, ik zat mij te vervelen... terwijl ik eigenlijk na zou moeten kijken... en ik ging even kijken hoe het bij de nod meiden ging... en die verveelde zich ook... en toen zijn we moppen gaan tappen... Kwam niet meer bij net. :D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik ga ff legge en weer nakijkku
    tot later evt.

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

nou ik heb zalf gekregen voor dat ongemakkelijke jeuk maar na dat ik het gebruikt had deed het ineens heel erg pijn leek net of het aan bijten was niet erg prettig hoop maar dat het gauw over is.

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mirr, nou, dat hoop ik ook voor jou! succes er mee!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Hier ben weer terug. Jaylinn heeft de eerste prik gehad... Ze was zo'n grote meid, huilde maar heel even. Dus heeft ze van mama een cadeautje gehad. Lief hoor ze is er erg blij mee :D
    Hier nu wel erg veel pijn in me bekken, en de kleine man zit ook steeds de duwen, wat een rot gevoel zeg.

16. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Vriendin van ons is bevallen van een mooi mannetje :-D

Mijn man had hem vast en kreeg tranen in z'n ogen!
    Hij heeft ook zwangerschapshormonen want eerst had ie nooit zoveel oog voor baby's...

Whaha!
    Leuk!

Melek, hoe gaat het met je????
    Ik hoop dat alles oké is!!!!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, wat goed van je kleine meid! En wat onwijs rot ivm je bekken. Succes er mee! Hopelijk heb je een rustige avond.

@ Jodelahiti, OH!! wat een gaaf moment om mee te maken. Ik zie dat die van mij niet doen. hihi.. Hij is bang om een baby iets per ongeluk te doen.
    En gefeliciteerd ivm de baby van je vriendin! Leuk! Bevalling goed gegaan en baby ook helemaal gezond?

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Melek, hoe is het er mee?!?

@ Hier is het weer of nog steeds rot met mijn rug. Het lijkt maar niet minder te worden. Echt naar.

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ muur ja ben ontzettend trots op haar!! Ze ligt nu lekker te slapen. Mn bekken doen auwww zelfs het zitten kost moeite...

@ Melek hoe is het ermee??

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, jij ook al... zitten liggen staan hangen enz... alles doet pijn. ARME WIJ! hihi
    En terecht dat je trots bent op die kleine! Stoer van d'r hoor!

Deel Deze Pagina