Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hopelijk is alles goed gegaan bij de VK?

2. mammamia

Vandaag:

-bloedprikken om glucose en hb te checken
    -prik in bovenbeen tegen Rhesus

Heb nu wel een stijf gevoel in mijn bovenbeen en kan haast niet meer trap lopen...

Vanavond geen puf meer voor de pufclub en het was nog wel de eerste avond... misschien wel een btje stom van mezelf om niet te gaan, maar kon het echt niet meer opbrengen. Stap zo onder de douche en dan door naar bed... ben et nu echt een btje zat aan het worden... denk dat als nu mensen mij dwars gaan zitten, ze de wind van voren gaan krijgen haha... kan overal wel om janken en heb soms zin om flink te schelden... hoop dat het niet al te lang duurt want eigelijk ging het nog steeds prima... ben gewoon toe aan VERLOF:D

3. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé hallo allemaal!

Was ik weer even. We hebben deze week een drukke week waarin we elkaar bijna niet zien. Drie dagen oppas voor Jasmijn geregeld. Boniman is nu naar een verjaardag en ik blijf dus maar thuis anders wordt het echt te gek. Gelukkig had ik donderdag iets wat ik af kon zeggen, zijn we die avond nog gezellig samen..

Muur, beterschap voor je rug!

Lees over mensen die het zwaarder vinden worden, hier in ieder geval ook érg zin in mijn verlof. Merk aan mezelf dat ik al echt aan het aftellen ben tot het zover is.

Vaccinatie, hier uiteindelijk niet gedaan, met in het achterhoofd dat Jasmijn vorige week nog ziek was. Vond het anders daar wel dicht op zitten. Maar blijf het lastig vinden..

Muur, voor na het zwangerschapsverlof: probeer je er nu nog geen zorgen over te maken! Het is nog lang niet zover. Eerst lekker een tijdje genieten..

Duster, succes met je baan!

Vicious, mooie buik!

Belliebel, groot gelijk dat je je ziek hebt gemeld, even lekker bijkomen. En: van harte!

Mir, super handig met dat badje in de babykamer! Dat is pas een luxe badstandaard ;)

Mama, mooie scrap!

Muur, hahahahahaha, mooie moppen!

Melek, hoe is het ermee? Dikke knuf!

4. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ik hoop het met je mee, is inderdaad bijzonder. Ze heeft in ieder geval iets 'groots' om naar toe te leven, voor haar is het natuurlijk ook bijzonder.
    Wat voor werk doe je? In de keuken? Ik dacht dat Ninja2 hier de enige kok in een restaurant was of ben jij er ook een?

Klusser

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Thanks muur!
    Mannetje gaat iets beter, nog niet helemaal fit, maar gaat de goede kant op.
    Ik vind huren van een avondjurk wel een idee, want we hebben nu al genoeg kosten. Alleen moet ik een adresje vinden met verhuur....

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    O, ben ik nu alweer bijgelezen? Dan was 't rustig vandaag op 't forum, behoudens de moppentapperij van Muur... ;)

@ mammamia: ik zie in jouw banner staan verlof van 23/12 t/m 22/04. Maar dan zitten daar ook vakantiedagen bij, want dat is toch langer dan 16 weken?

Ga nog effe wat andere zaakjes regelen, avondjurken en TPG enzo. Dus waarschijnlijk tot morgen weer. Alhoewel, misschien ga ik morgen nog wel wat behangen, dan weet ik niet of ik 's avonds nog online kom. We zien wel...

Klusser

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm nog geen nieuws van Melek. Hopelijk betekend dit geen slecht nieuws...

Ik heb inderdaad vaker gehoord dat je van die reesprik een stijf gevoel kan overhouden en dat er een soort schijf in je been te voelen is. Ik ben O positief dus ik krijg geen prik.

Morgenavond heb ik ook mijn eerste zwangerschapsyoga les. Hihi ben benieuwd, een vriendin van me heeft dit ook gedaan en het schijnt regelmatig in een lachclub te veranderen.

Ga zo lekker het bedje in. Morgen weer een lange dag voor de boeg en heb wat last van trekkende banden. Reden genoeg voor een lekker lang nachtje. Hopelijk slaap ik vannacht net zo goed als afgelopen nacht. Oh wat heerlijk was dat zeg om een keer lekker door te kunnen slapen. Dat mocht dan ook wel na ruim 1,5 week beroerd te hebben geslapen. Maar volgens mijn chef had ik toch wel erg last van wallen. En bedankt heh, ik zei toch dat casper het spookje niets was bij mijn verschijning:p.

Heb trouwens het idee dat ik vanmorgen opeens veel dikker was dan gister. Heb opeens het besef dat ik best wel een lekker dik buikie begin te krijgen. Ze zeggen zelfs dat ik waggel!?! Nou laat me lekker waggelen hihi:p.

8. minimouse

minimouse Niet meer actief

nee, ik werk in de bediening :)

9. minimouse

minimouse Niet meer actief

whaaa ik word gek van onze kat!! hij mag geen brokjes hebben vanavond en vanacht, omdat ie morgen ochtend gecastereerd word. maar hij loopt te zeuren! poeh! hoop dat ie ons vanacht wel laat slapen. want hij zit nu in de gang en kan dus ook boven komen maar niet op de kamers hoor.. maar hij is wel zo slim dat ie voor onze deur gaat zitten miauwen! haha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoe zou het met melek gaan?? Ik ben wel benieuwd hoop dat alles goed is met haar kindje.

Vandaag de uitslag gehad van me maag onderzoek. Ik had irritatie op de slokdarm en een wondje bij de opening van de maag en door het maagzuur heb ik er steeds last van.
    Conclusie was gewoon wachten tot de beeb er is dan zullen de klachten verdwijnen grrr maar ja niet aan te doen. Die 13 weken kunnen ook nog wel haha ik loop er al 13 weken mee dus. Ik weet gelukkig steeds beter hoe ik moet gaan reageren als ik z,n aanval heb. Om effe door de kamer te gaan lopen en dan te liggen daardoor zakt de pijn meestal weg.

Ik heb niet zoveel bijgelezen ben de laaste tijd zo moe hebben jullie dat ook?
    Ik kan nergens meer energie voor opbrengen, slaap heel slecht heb het niet zo naar me zin op het werk kortom ik ben toe aan VERLOFFFFF!!!!!! haha

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Heerlijk he als je eens lekker door kunt slapen.
    Ja dat waggelen ken ik hahaha. Maar ja gewoon lopen doet ook best veel zeer.

12. mammamia

Klopt, ik heb nog een weekje vakantie erbij aangeplakt (ging normaal altijd in februari op wintersport, dus vond dat nu wel zo lekker om die aan mijn verlof te plakken haha)... en aangezien mijn vrije dagen maandag en woensdag worden, begin ik die donderdag de 22e april weer... tenzij ik natuurlijk over tijd ga lopen, dan schuift het ook weer door naar de duur van de overtijd dagen;)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    @ Ninja
    Heel herkenbaar hoor dat je nergens geen energie voor op kunt brengen. Ik heb er ook last van. Dat slechte slapen, tja ik vind het erg lastig, met name als je zo verschrikkelijk moe bent en je wel een halve winterslaap kunt houden en dan alsnog niet in slaap kunnen vallen. Had dit van zondag op maandag. Heb het toen half 6 zien worden. Heb hierna wel even lekker liggen huilen, mannetje vond het niet zo heel raar gelukkig. Hij kon zichzelf goed voorstellen dat ik erg moe was. Ben daarom gister ook thuis gebleven en een lekker rustig dagje gehad. Dit heeft me erg goed gedaan.

Kortom ik kijk ook erg uit naar mijn verlof. Ik heb ook een weekje extra vrij genomen. dus met 33 weken en 2 dagen gaat mijn verlof in. Kijk er zo naar uit:D.

Hihi trouwens mammamia, kan jij de slaap ook niet vatten? geloof dat ik las dat je om 9 uur ging doeche en daarna het bed op ging zoeken hihi:p. Ik neem me ook elke avond voor om rond half 11 naar bed te gaan. Maar 9 van de 10 keer lukt dat echt niet hihi:p

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik weet nu al dat mijn verlof 18 weken zal duren, op zijn minst!

Mijn eerste kwam 3 weken te laat en de tweede kwam 2 weken te laat!
    Lekker lang verlof dus, maar ja, wel vermoeiend die laatste weken zo lang wachten...

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik heb juist het gevoel dat die kleine uk van mij zich eerder zal aandienen. Ik vermoed tussen de 37 en 38 weken. Voor het zelfde zit ik er natuurlijk harstikke naast hihi. Maar kan me voorstellen dat je dat op het eind wel zat gaat worden hoor.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    blijf nog ff hangen, want zie dat melek er is...

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Hoe is het met je melek?? alles goed met de kleine

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm, nu is ze er niet meer. Morgen dan misschien, ga nu lekker het bedje in, krijg een heerlijke massage van het ventje:p:D.

Tot morgen en slaap lekker allemaal!

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja idd raar. Misschien komt ze morgen weer meer vetrellen. Geniet van je massage bellibel.
    Slaap lekker

Deel Deze Pagina