@ Bizar joh, net een antw app. En nu gelijk de vk aan de foon met hetzelfde nummer... o.k.?!? Maar ok. mijn omschrijving was. Dat ik de afgelopen dagen last heb van krampende pijn in mijn buik van schaambeen tot aan de borsten. En ja, buik word daarbij heel hard. Of ik bloedverlies of vochtverlies had? (niet dat slijm gebeuren dat is normaal) Nee, heb ik niet. Antwoord VK: Dit klinkt heel erg als hardebuiken. en deze kunnen idd heel erg pijn doen. Deze hardebuiken kunnen zich voor gaan doen v.a. ong. 28 weken. De baarmoeder is aan het groeien en je ook aan het voorbereiden op de bevalling... Maak je je ongerust. Gerust bellen zeker als... de krampen om de tien minuten terug komen en zeker als je bloed of vocht verlies. Dan moet je gelijk bellen. Ik ben gerustgesteld. Fijn. Bedankt voor de aanmoedigingen dames!
Hee buddy, ik miste je! Leuk cadeau en fijn dat de echo ook geslaagd was! Hoe is het verder met je? Evenstar, hahaha, ik ben ook zo'n loner, ik kan ook niemand hebben en stoor me ook heel snel aan het gedrag van anderen waar de ander zich hoogstwaarschijnlijk niet van bewust is! Ik stoor me trouwens wel aan mijn man, hahahaha, maar gelukkig is het niet zo storend dat ik hem het huis uit wil hebben Muur, wat zei de verlos? Meiden met de slechte nachten, knuffel! Ik heb er ook al een paar nachten last van, en droom dingen die ik niet wil dromen. Of waar ik in ieder geval niet in mijn slaap mee bezig wil zijn! Net maar wéér de dokter gebeld, Lisette heeft ondertussen nu al 3 weken een oorontsteking en ze zeiden dat ze nu waarschijnlijk door zouden verwijzen naar de KNO arts. Ik vind het prima want ze heeft er wel vaker last van. Eigenlijk had hij geen tijd deze en volgende week, maar vandaag een gaatje om 15.10 omdat hij haar vandaag wel wilde zien, gelukkig! Verder ben ik KAPOT! Doordat ik geen auto heb moet ik veel meer lopen en dat valt me echt zwaar zeg, vooral mijn bekken protesteren!
Allememachies! Morgen 30 weken! Wat een hoop al! Gaat snel! Arg! ALs dochtertje 3 wk eerder komt zoals ik... dan heb ik nog eh.. 7 weken en is ze zoals mijn man dan heb ik er nog 12. Mijn hemel!
ik moet nog even terug lezen maar plaats alvast een ego berichtje. Gisteren bij de VK geweest.Ze wil toch graag dat ik morgen al bij de gyn langs ga omdat ik maar last blijf houden van kortademigheid door de astma. Waarschijnlijk gaan zij me ook overnemen. Verder was mijn bloeddruk aan de hoge kant maar dat kan komen door de benauwdheid. We zien morgen dus weer verder. Hoe is het hier?
fijn he!! Pijn mag natuurlijk wel, maar je hebt pijn en pijn he.. Als het zo'n pijn doet dat je niet meer normaal kan bewegen tja dan lijkt mij dit er toch niet bijhoren he? Ik heb ook wel eens dat de kleine zo bezig is dat ik ff niet kan bewegen maar terugkomende pijnen/krampen heb ik hier niet.. Nou ff goed op jezelf letten..en idd of het vocht anders wordt..etc! Nou hopelijk zijn het idd gewoon flinke harde buiken dan heb je nog even te gaan he ps dames wat is er met Melek??
Muur, ik heb daar ook heel erg last van gehad in de zwangerschappen van Lisette en Marcus, bij Marcus was het na de 30 weken ongeveer over, maar bij Lisette heeft het tot het einde aangehouden! Erg pijnlijk, veel rust nemen!
@ Troeltje! Oh! jij ook zielig! *hug!!* Hoe veel zijn er vandaag trouwens zielig? Ben de tel kwijt... hihi *wink wink*
he muur, het schiet al aardig op voor je. 30 weken (bijna) Je kunt gaan aftellen. is alles al rond? Wij hebben eindelijk een naam voor een meisje. Voor een jongen was geen probleem maar een meisje is lastig. Vanavond gaan we een kaartje uitzoeken.
Nog ff en we kunnen naar het laatste week klaag topic Ik heb trouwens precies nog 10 weken te gaan muur. Ik tel niet af want voor ik het weet is het weer volgende week woensdag Gaat echt snel hier!
Oh, JOOTJE TOH! Wat naar! Katten de deur uit. Huis compleet laten ontstoffen eh... Ro zich goed scheren... vader de man de jongens laten verschonen bij hele vieze luiers... alles al geprobeerd? Nee, grapje.. ik vind het echt heel naar voor je. Ben benieuwd wat de gyn zegt.
Balen zeg van je kortademigheid! En dat zal inderdaad wel erger worden omdat de boel klem komt! Wel fijn als je daar onder controle komt denk ik?! En fijn dat jullie de namen hebben! Hier zijn we nog steeds niet uit!
Geen opvang. Maak me toch wel zorgen ondertussen... zucht! Fijn dat jullie eindelijk een meisjes naam hebben. Wij ook... toevallig he? hihi. Ik ben benieuwd. Lijkt me wel leuk een meisje bij jullie in het gezin er bij. hihi. En kaartjes uitzoeken. Leuk joh! Ik geloof dat wij er al uit zijn. Alleen moeten we m opnieuw vorm gaan geven. Ik had er al een gemaakt. Maar die is spoorloos van de comp verdwenen. ARG!
@ Muur goed dat je gebeld hebt!! Mijn vk zegt juist dat harde buiken niet pijnlijk mogen zijn en ook mag er geen regelmaat in zitten. Ik ben ook niet zo'n beller, voel me dan net een zeikerd... k heb net gedoucht, en buikpijn blijft wel aanwezig maar wel minder als vannacht en vanochtend. Het gaat nu meer naar me liezen toe, dus denk groeipijn. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik... Me meisje heeft, behalve wat hangerig zijn, geen last van de prik, gelukkig.
Ik heb de naam voor mijn mannetje ook al!! En geboorte kaartje is ook al bijna klaar alleen nog ff foto maken...
wilde je eigenlijk thuis bevallen? Buuf hiernaast heeft ook astma en wilde om die reden juist in het ziekenhuis bevallen..ze is zojuist 19-11 bevallen van een zoontje na 36 uur weeen en een ks...poeh maar wel een super mooi menneke hoor
zo ben weer terug veel informatie gekregen bekkeband voor snachts mee gekregen zodat ik 2 nachten kon kijken of het helpt moet vrijdag al weer terug komen en waarschijnlijk de eerste weken vrij vaak er staat te veel panning om mijn bekkenbodemspieren ze verkramen enz. maar omdat ik geen nachtrust heb ontspant zich dat niet weer waardoor nog meer pijn gaat doen zal me aankomende nacht eens gaan insoeren hopelijk werkt het kijken we vrijdag verder wat ze gaat doen ze zei dat ik echt wel heel veel verschil ging merken nou ik hoop het!!! iedereen een dikke knuf die pijn enz heeft