Natuurlijk vind ik dat goed ladytiger, ben niet zo moeilijk hoor . Vanaf nu zijn ladytiger en ik dus buddy van elkaar.
Hihi misschien kunnen ze dan gelijk bij het linkje babysite op februarimama's iets aanpassen. Jou naam staat namelijk nog steeds bij mijn website hihi. Het moet zijn Belliebel - www.babybrauns.babysite.nl
Whahaha, ik heb er gewoon hier 2 gekoppelt... hihi *bloos!* En ja de nickn is het handigste om te gebruiken. Ben ik het mee eens. hihi... Zo, ben trouwens net ff uit mijn stekker gegaan bij de nod november... http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/166571-nod-november-2009-a-1544.html#post6029067 mijn reactie ivm een viriliteit-arts... die nog al lomp is... kind is 174 lang en word te dik genoemd. Is die vent van de pot gerukt... en omdat ze nog jong is... kan ze nog wel ff wachten... Wel ja joh! En hij twijfelde of ze wel een vriend/man heeft... nou zeg! En dan haar ook uitlachen als ze zegt dat t soms brand bij het vrijen. BEalchelijk!
Stuur even een bp naar de dames die de site aan kunnen passen... Mij lukt het momenteel niet... Als je het hier tussen opschrijft word er overheen gelezen. het is geen onwil. Maar het gebeurt. vandaar de pb-tjes.
belliebel ik zag het ja dat mijn naam bij jouw site staat. ik heb niet eens een babysite. maar is het handig om mobiele nummers uit te wisselen. zodat we kunnen smsen als er iets gaande is?
Ja muur, sommigen artsen kunnen echt een cursus sociale omgang doen! Inderdaad erg lomp wat die arts zegt, vooral over dat te dik zijn! Want dat is ze niet! En dat uitlachen dat kan echt niet, vind het een beetje denigrerend ook, alsof ze iets vreselijk doms zegt... Snap dat je uit je plaat gaat ja!
muurtje ik heb ook dat stukje gelezen, idd wat een hufter. dat hij dat over zijn lippen kreeg en dan uitlachen hoor. 178 en dan 78 kilo en dat noemt hij te dik. ik ook behoorlijk aan de zware kant maar nog nooit van mijn gyn gehoord dat ik te dik ben. wat een eikel zeg.:x zo dat is er ook weer uit.
Hihi muur wees er maar trots op hoor onze koppelaarster hahaha Ja dat is wel handig om nummers uit te wisselen. Ik stuur je nu even een pb met mijn nummer erin.
De buddy lijst: Bwtje - Troeltje Duster2000 - Blondsteenbokje Mama25 - ViciousM Muurtje - Knorretje Belliebel - Ladytijger Bloempje83 - Muurtje Buddy gezocht: Evenstar (11-2) Mir5555 (23-2)
Stuur maar een pb als er iets aangepast moet worden of iemand buddy's zijn geworden. Misschien wel handig om eerst iedereen 1 buddy te zoeken..en als er dan over blijft die niemand kan vinden daar een 3 mans buddy van te maken ofzo? Anders is het straks inderdaad niet meer te volgen en ik zal vanaf nu Buddy Troela zeggen haha
Thnx bloempje. ladytiger stuur straks even een pbtje met mijn nummer erin. Internetten op mijn werk is niet heel makkelijk. Als ik jou een privebericht wil sturen loopt heel me computer vast hihi. Het zijn dan ook wel computers uit het jaar prik. Hoef ze nog net niet aan te draaien.
Ja dat is ook een goede optie! Buddy Troela, whahahaha, moet ik ook even een goeie voor jou verzinnen, maar dit duurt de laatste tijd even. Moest gisteren ook 30 minuten nadenken wat ik Fred wilde terug smsen, ik wist het gewoon niet, whahaha ik ben erg!
belliebel ik heb je mijn mobiele nummer ge pbt. ik weet alleen niet of alles goed is gegaan. mocht je hem niet hebben gehad moet je het maar even zeggen.
zo dames! jullie zijn flink aan het typen geslagen hier! hahaha! ben vanochtend op kraamvisite geweest. was erg leuk manlief was ook mee en kreeg al helemaal de kriebels! heeft er zo'n zin in vond ik erg leuk!!
Hey minimouse, jou heb ik ook al een tijdje niet gesproken! Alles goed? Hoe bevalt het leven als getrouwde vrouw?
hehe ja Buddy Troela bedenk het maar ff goed ennuh PB maar mensen..Muurtje ik heb Carolyn erop gezet, en Blubje verder aangepast..daar had ik al een begin mee gemaakt hehe Bloempje doe jij de buddy's bijhouden en aanpassen? Verder Mirr PB ff je gegevens dan zet ik jou er ook gelijk op Nog meer verzoekjes??