Ja, is goed ik wil de buddies wel bijhouden. Kan soms wel een aantal dagen duren voordat ik weer online ben, dus als het wat langer duurt dan weten jullie dat. Verzoekjes graag per PB.
hoi meiden, ondanks dat ik niet meer zwanger ben zou ik best willen fungeren als buddy, ik kom nog dagelijks op het forum om te lezen hoe het met jullie gaat. dus mocht er nog iemand zijn die een buddy nodig heeft? laat maar horen of stuur een pbtje. gr laura
Ik heb hoe dan ook contact met Knorretje en Jo... Zijn al bekende bij mij. En Bloemetje ken ik ook al langer via nodforum. De schat!
Laura wat lief van je! Hoe is het met je? Nou net terug van de dokter, Lisette heeft waarschijnlijk een stukje watje in haar oor en moet nu naar de KNO arts om het eruit te laten halen... zucht! Daarom wilde ik steeds al niet dat Fred watjes in haar oor deed! Naja, het zij zo!
moet het toch nog even kwijt aan iemand... hebben jullie ook "huildagen"? gister was het gewoon echt weer extreem, om het minste of geringste begon ik. voelde me nie echt super, voelde me net ofk ongesteld moest worden, alleen de kramp in mn buik bleef gelukkig weg. Kon het zelfs niet hebben dat manlief wel kon slapen terwijl hij dr om half 4 weer uit moest! vanochtend was het ook weer bagger en zag ik het even niet meer zitten en wilde gewoon thuis bij mn mams zijn en weer lekker "kind" herkenbaar???
met mij gaat het goed hoor, voel mij prima! baal natuurlijk wel nog steeds een beetje dat ik nog niet zwanger ben maar dat zal vanzelf wel komen. ik hoop dat ik het nieuwe jaar in mag gaan als zwangere vrouw, september is mijn maand namelijk.... gr laura
als iemand nog een buddy zoekt hoor ik het wel hoor zo ben dus net terug van een gesprek met een sociaal maatschappelijk werster. Wilde het express even niet zeggen je begrijpt waarom. Maar goed...heb echt mijn tijd zitten voldoen zo voelt het. gaat voornamelijk over hoe ik nu verder moet qau omgangsregeling straks.
hey laura, Fijn dat alles goed gaat met je en ik duim voor je dat je snel zwanger bent. Ik ben nu al een eigenwijsje in me buik zitten hoor. Had de beeb heel de dag niet gevoeld dus ik denk nou ik ga maar eens bellen. Op het moment dat ik de telefoon pak en het nummer in toets begint ie te schoppen die dondersteen haha. Gelukkig maar want ik maak me niet snel zorgen maar voelde hem echt heel de dag niet. Morgen de 3d/4d echo ben benieuwd en de bugaboo komen ze morgen leveren joepie!!! En mijn mama is morgen jarig 46 word ze alweer(ja ik heb een jonge mama hihi was 19 toen ze mij kreeg)Vind het wel fijn lekker een jonge oma dadelijk voor de kleine. Vandaag de prenetal blijde doos opgehaald en die is idd wel leuk. Er zitten pamers in,billendoekjes en z,n houder daarvoor(erg handig want die had ik nog niet)voeding,speen,fobspeen,rompertje,een spugdoekje o.i.d van lodger en kortingsbonnen natuurlijk. Oja ik heb ook nog geen buddie 20 feb ben ik uitgerekend dus iemand intresse om mijn buddie te zijn?
@muurtje, ik weet niet of het gaat betekenen dat het kindje eerder komt. In het geval dat hij echt te groot is hoop ik dit wel. Mijn eerste kindje was altijd te klein....tja zo zie je elk kind is anders. 3 december heb ik een afspraak bij de VK en ga ik ook horen of ik een groeiecho of wat dan ook krijg. Dat het kindje te groot is, is geconstateerd door een gyn omdat ik aan de CTG moest een 2 weken geleden. Ik hou jullie sowieso op de hoogte. Nog steeds weinig tijd om mee te praten maar ga het wel weer een beetje meer proberen.
GUPPEKOP!!! JA Ik ken dat! Wordt af en toe gek van mijzelf. hihi. En er is niets aan te doen. Ik huil gewoon dan maar ff lekker. En dat geeft dan toch weer een soort van opluchting. (daarstraks ook verteld dat ik ff mijn mam's had gebeld om tegen aan te snotteren. hihi...) @ Jo7 ok. hihi @ eh... Bsb. stoer van je dat je t toch verteld. En waarom zou het nutteloos zijn? Wie weet (ook al heb je het nu nog niet door) haal je er toch handige dingen uit. moet weg! kus!
Guppekop ik heb het ook hoor. Heb zondag op maandagnacht ook even lekker de tranen uit me kop zitten janken. En och wat kan dat soms opluchten. Heel herkenbaar hoor dat je niet goed in slaap kan komen. Hier is het precies hetzelfde. Hopelijk slaap ik vannacht wel weer goed. Misschien helpt yoga mij wel te ontspannen, daar ga ik vanavond voor de eerste keer heen. Ben benieuwd.
@ 30 WEKEN WAVE VOOR MIJ!!! @buddy-en: ik heb zo af en toe sms contact met knorretje84. Mocht er dus wat zijn van mijn kant, dan sms ik haar wel of ze het wil plaatsen als het mij niet lukt (ze weet het alleen zelf nog niet, maar dat zal wel goed zitten) @verlof: NOG 4 WEKEN!!! Vandaag luiertas binnengekregen van bulbby.com. Super stoer met zijn naam er al op, wat wordt het dan ineens echt, zwijmel @Melek??? Je maakt ons ook wel ongerust hoor... Ik wil niet vervelend zijn, maar je zet er best vaak een berichtje op als je je zorgen maakt om iets en vervolgens horen we niks meer van je... zitten wij ook weer in de stress om jouw, niet leuk Hoop dat alles goed is!!! @harde buiken: heb ze ook regelmatig, niet echt pijnlijk maar leuk is anders:S @belliebel: nou, toen ik gisteren eenmaal gedoucht had, kreeg ik weer heel even energie en toen hield ik het nog eventjes vol hihi... wil er soms ook al tegen half 10 in liggen, maar het wordt meestal wel weer een uurtje later:S @hongerrrrrrrrrr: manlief komt pas over 3 kwartier thuis en ik wil nu al eten!!! hmmmm, valt er nog wat te snacken voor die tijd? haha... niet verstandig want heb de hele dag al last van zuurbranden grrrrr Verder weet ik het ff nie meer hihi...
Ik kan ook snel huilen om dingen waar ik normaal nooit om huil. Gisteren moest ik een regencape kopen voor om de buggy (omdat de auto kapot is moet ik lopen en als het regent word Marcus nat), en ik kon hem nergens kopen want hij was overal uitverkocht. Had ik Fred aan de tel leg het uit en hij vraagt of ik nog wel naar de winkel kom, nou daar stond ik alweer te janken want hij kon wel ziek worden zo en hoe moest dat nou?! Uiteindelijk onderweg naar de winkel een hoes gevonden, maar ja normaal zou ik dus nooit om zoiets huilen!