Hahahahaha frietjes gaan er ook wel in hoor Nee ik geef meestal de kinderen eerst eten, en ga dan zelf pas eten als ze op bed liggen (mijn mannetje werkt tot laat dus eet nooit mee wel op zaterdag, zondag en maandag hoor) maar dan heb ik geen zin meer... Misschien toch maar weer eens proberen tegelijk te eten!
bami zojuist op en ga nu met de dames naar boven en blijf lekker boven in bed denk ik... Morgen weer een drukke dag voor de boeg... En dan mag sem bij mij in het grote bed blijven liggen totdat papa komt...en die is zo vertrokken hoor... Dames rustige avond ennuh irritaties over Melek ik begrijp ze volkomen heb in het begin al tegen Buddy Troela gezegd dat ik dit zag aankomen...heb al wat ervaring met andere groepjes erop zitten hehe Hopelijk valt het allemaal mee.. Liefs en truste alvast!
nog even wat: ik wil best voor meer meiden een buddy zijn hoor, heb meer dan genoeg smsjes in mijn bundel....dus als je nog een buddy zoekt.. gr laura
Wij zijn een kast voor de kinderkamer aan het in elkaar zetten, maar ik zit weer even goed slap te wezen op de bank. Die lage bloeddruk is niet heel fijn... maar beter dan te hoog! Muur, hoe is het met je buikpijn trouwens!? Herkenbaar hoor, bij mij gaat avondeten ook al de hele zw schap rot. Ik lust het ook niet zo. Wel patat, maar we eten het eigenlijk nooit. Knap he? Laura uiteraard duimen we hier elke maand mee voor je he! Hoop dat je snel zwanger bent Echt super dat je mijn buddy kan zijn.
Aha, nee iemand vroeg het over knorretje, dat ze dacht dat zij ook ger. partnerschap had gedaan en daar reageerde ik ff op hihi... Ik ben zelf alweer bijna 1,5 jaar getrouwd dus al een tijdje gewend aan mijn 'nieuwe' naam
Trouwens wat me opvalt, is dat de tijden die aangegeven worden bij de berichtjes eindelijk kloppen... tot voor kort klopten de tijden helemaal niet bij wanneer het gepost was... dit is toch wat duidelijker haha...
Grrrr ik wil eigelijk naar bed, want heb zin om te slapen... maar toch blijf ik altijd nog wel tot een uur of 10/half 11 beneden hangen... wordt soms zo moe van mezelf haha...
Hahah kan ook best gezellig zijn Hier gaat het redelijk goed, nog wel last maar al een stuk minder, gelukkig. Ben nu ff chocolade letter aan het eten... hihihi kon de verleiding niet weerstaan. Over avond eten, ik ken het. Kost me echt moeite om te koken maar ook om te eten. Probeer het echt wel te doen, voor me meisje vooral en soms krijgt ze een potje als ik, zoals vandaag, soep eet. En frietjes ja die gaan er wel in hahah
hey meiden, ben net terug van mijn pretecho. en ons mannetje doet het nog steeds geweldig en hij liet nu ook wat vaker zijn gezichtje zien. je kon echt duidelijk een neusje en lipjes zien echt zo schattig. en hij is nog lenig ook hij lag gewoon met zijn voetje bij zijn voorhoofd hahaha. het zal nu wel even wennen zijn om 10 weken geen echo meer te krijgen. maar zolang hij lekker van zich laat voelen vind ik het goed. ik ben echt al zo gek op mijn kleine man. zo te lezen nog steeds geen nieuws van melek. jammer dat ze niet reageerd het hele februari forum is hier mee bezig. mama25 lekker genieten hoor van die chocolade letter. ik ben nu wat chippies aan het eten. niet gezond maar wel lekker. belliebel veel plezier bij de yogales.
niemand die mijn buddy wil zijn??? hier vandaag de babykamer afgemaakt bedje enz ook voor oog even opgemaakt en ben helemaal blij mijn vader komt waarschijnlijk vrijdag even langs voor het afvoer van badje klaar te maken en mijn moeder maakt de gordijntjes wat korter en dan is af voel me ook een stuk rustiger ineens komt ook omdat het bij de jongste nog niet af was met 33 weken en ze kwam met 34 dus vandaar die drang en klaar is ook klaar. Ga vanavond proberen met de bekkenband te slapen hopelijk werkt het. denk dat iedereen zich zorgen maakt als die ineens pijn voelt enz ik heb het hier ook wel eens gemeld ook wel wat vaker maar ik houd ook wel van een lolletje onder elkaar hopelijk laat ze snel wat van zich horen slaap lekker iedereen
@ Mir: Laura heeft ook voor meerderen aangeboden, we kunnen ook best een triootje vormen, wat vind je? Hoop dat die bekkenband helpt, echt rot die pijn
Zo daar was ik weer. Nou het zennen viel reuze mee. Vond het eigenlijk wel erg ontspannend. Een aparte dame die les geeft, moet zo om haar lachen (nu al). Kleine uk is er wel goed wakker van geworden hihi. Ben alleen de enige die in februari is uitgerekend. Dat vind ik wel jammer. De rest zit er allemaal voor of na. Naja goed, zit er natuurlijk voor mezelf en de gezelligheid hihi.
@ ladytijger, ahhh zulke echo's echt leuk!!! Hoe kan het dat je zoveel echo's kreeg? Ik krijg trouwens een liggingsecho met 36 weken. Het schijnt dan dat de baby toch ook te groot is om goed beeld te krijgen.
Ladytiger, wat leuk dat je echo goed geslaagd was! Mir, volgens mij zochten nog wat meiden een buddy, maar weet t niet zeker! Bellie, fijn dat het toch wel ontspannend was! Lijkt mij ook wel trouwens lekker hoor! Ff geen haast, relax! Evenstar, klopt wat je zegt dat ze bij 36 weken niet meer goed in beeld te krijgen zijn. Ik heb 2x een echo gehad zo rond de 36 weken en ik kon al niet eens meer zien wat wat was hahaha! Ja ik zag een balzakje en een piemeltje, maar ook pas nadat ze het liet zien!
Ooh wat leuk Ladytiger! Lijkt met ook wel gaaf om te zien joh! Dat je echt zijn gezichtje al hebt gezien.... haha! Leuk! Wij gaan geen 3d/4d echo laten maken. Mijn man vind het al heel wat dat we het geslacht weten. Hij wil dat er nog iets te raden overblijft zeg maar.... Evenstar; waarom die liggings echo? Is dat standaard? Lijkt mij ook wel lekker, mijn jongste lag in een stuit namelijk. Toch fijn dat ze dat wisten, ze hebben haar met ongeveer 35 weken omgedraaid. En dat is goed gelukt! Ik ga mijn kids met sinterklaas een friteuse kado doen Ben zo'n muts met gezond eten... ik wilde nooit een frietpan. Maar nu is friet zo'n obsessie aan het worden voor die kinderen dat het me beter lijkt om toch maar te zwichten voor zo'n pan. Gewoon 1 keer per week friet dan maar! Ben druk bezig met knutselen met hun, kadootjes bestellen, we gaan surprises maken voor het eerst dit jaar! Leuk! Ik ga zo lekker lezen in mijn bed. Ben doodop. Fijne avond allemaal!
Oh Mir ik lees dat je een buddy wil! Ik kan geen buddy zijn helaas. Ik ben te chaotisch, ik ben niet heel vaak meer online én ik ben dus bang om niet aan bepaalde verwachtingen te voldoen. Heb al zo'n druk leventje met werk, studie, 2 kids, huishouden,enz. dat ik eigenlijk verder niet veel meer doe dan zwanger zijn en relaxen tussendoor. Ik zou het jammer vinden om je buddy te zijn en dat ik er dan niet ben voor je. Maar er zijn toch nog andere meiden die ook een buddy zoeken? Dacht ik? Of je stuurt alle feb. mama's een PBtje?
Leuk ladytijger! Ik ben ook erg benieuwd naar mijn ventje... ik krijg ook nog een echo, een groei echo, maar wanneer weet ik niet. Zal eens vragen volgende controle. De chocolade letter was erg lekker
evenstar, dit waren pretecho`s dus die moet je zelf betalen. ik heb in totaal 2 pretecho`s gehad. ( heb die dus gehad met 24 en bijna 30 weken) vorrige week met 29 weken had ik wel een groei echo in het ziekenhuis. misschien dat het daarom lijkt dat ik veel echo`s krijg.