pfffffff ik verveel me!!! mn vriend is weg, en ik zit al vanaf half 8 met een suffe kat op schoot die af en toe even op kijkt.. arme ziel.. zware dag voor m geweest vandaag met de casteratie..
Ehh je bedoeld je man Lijkt me trouwens ook wel wennen hoor om dat te zeggen als ik pas getrouwd zou zijn, maar ik zit nog steeds op een aanzoek te wachten...
Ladytiger, weltrusten! Ik ga mijn bedje ook opzoeken, zo fantastisch slaap ik niet de laatste tijd, dus heb me rust goed nodig!
he meiden moest eerst alles teruglezen wat veel zeg was wel effe goed een uur bezig met lezen. ik ben al bijna 9jaar getrouwd en na 6 jaar in verwachting van men derde kindje nu het is wel een hele ervaring weer alles voelt weer anders aan dan 6 jaar geleden wil gewoon genieten van deze zwangerschap al lukt het heel moeilijk bij mij willen de kleintjes bij 34 weken eruit dus moet nu al rustig aan doen van de gyn baby is al gedaald bij mij dus probeer effe vol te houden maar heb er niet zoveel zeggen over als de kleine wil komen dan maar komen kan er niet veel aan doen het komt wel iedere dag dichter bij spannend wie is er ook na een lange tijd weer zwanger
Ik Ik ben nu, na 8 jaar ook weer zwanger! Mijn oudste is bijna 11, de jongste wordt in maart 9. Mijn kinderen bleven resp. 3 en 2 weken LANGER zitten! Ik ben dus eigenlijk een maart mama tenminste, daar ga ik maar van uit. Nu ga ik echt naar bed... truste!
jodelahite jeetje dat is ook na een lange tijd hoe ervaar jij het de zwangerschap van toen en nu. ik merk gewoon dat ik het heel anders beleef dan bij me men twee eerste kindjes. dit zal voor mij ook de laatste zwangerschap zijn vindt 3 kindjes wel genoeg
heb ook veel last van men borsten doen heel erg veel pijn vlakbij men tepels soort van stekend gevoel wie herkent dit ook en ook pijn bij men schouder naar mn nek toe
Hai hai, Ga echt niet meer reageren nu, moet dan geloof ik 30 pagina's of zo en dat wordt me te laat Maar zag wel de vraag om buddy's voor bij komen. Mama25, zou jij mijn buddy willen zijn? We schrijven namelijk ook in een ander topic samen dus dat is wel handig voor mij haha!
LIeverds! Sorry dat ik tot nu toe niks heb laten horen van me zelf! Ik kwam gsiteren heel laat thuis van het ziekenhuis en ging gelijk slapen, en vandaag heb ik vrijgenomen omdat ik niet kon werken.. wilde buiten zijn. Gisteren was alles gelukkig goed, baby was inderdaad aan de rustige kant. zei zeide dat hij zich mischien niet lekker voelt. Ik mag volgende week terug om naar mijn baby te kijken... vandaag ook niet veel gevoeld maar wel weer hele lichte belletjes en een paar schopjes. ze gingen gisteren dus eerst naar het hartje luisteren en dat was goed en later gingen ze een uur lang naar de ritme van de hart kijken. dat was ook gelukkig goed maar moest zolang wachten! was niet zoo prettig.. nogmaals mijn excuses, ik kon echt niet eerder komen en wil graag een buddy!
pfff Melek, je hebt ons wel even laten schrikken hoor. Maar gelukkig is alles goed met de kleine en met jou. Voortaan ons niet meer zo laten schrikken hoor. Ik ga ook slaapie doen...slaap lekker allemaal, kijken of de zen methode werkt om in slaap te komen hihi
ik vind het ook goed hoor! gezellig een "triootje"hahaha stuur mij je nummer maar dan stuur ik morgen wel even mijn mobiele nummer. word dan wel in de avond, heb namelijk nachtdienst en ga morgenochtend lekker naar mijn bedje toe! gr laura
Whahaha! Goede morgen allemaal. De ene dag zit ik hier bekand in mijn eentje te kleppen en de volgende dag is het niet meer bij te houden. Zooo veeel bij te lezen. @ Melek ik ben echt heel erg blij dat het goed gaat met jou en de kleine. Heb me wel zorgen gemaakt. En je hebt gewoon je kleintje weer gezien en volgende week nog een keer. Nou hoop ik dat je kan genieten van je zwangerschap. En lekker over koetjes en kalfjes mee kan kleppen. Hoe is het bv met de kinderkamer? Welke kinderwagen hebben jullie aangeschaft? @ Belliebel, leuk dat je de yoga toch leuk vond. Ik ben vanavond ook geweest. Was ook leuk. Vriendin had me opgehaald omdat ik zelf momenteel niet kan autorijden. Rug auw. Ik heb niet met alles mee kunnen doen. Maar ik heb wel even lekker kunnen ontspannen. Dat was even nodig. @ Mir, ik ben benieuwd hoe de bekkenband slaapt. Hoop dat je goed hebt geslapen! @ Ladytijger, oeh! pretecho. Wat leuk! Heb je foto's in je album staan? We willen de kleine natuurlijk wel aanschouwen. *wink wink* @ Mama, chocoletter! JAMMIE! Hier is de chocoverslaving weer terug...(helaas?) Ik heb iedere dag iets van choco nodig. Anders... hihi @ Mammamia, lekkere gezellige babbelaar. hihi.
@ Mammamia een verlate 30 weken WAVE voor jou! @ Troeltje en andere jankerds... ik ken het zoooo goed! heb er ook last van. heerlijk zo af en toe aan over te geven... Moet manlief alleen niet in de buurt zijn bij een huilbui om iets vreemds. Dan houd hij het ook bijna niet meer droog. hihi, Maar dan van het lachen. De rotzak hihi @ Slapen. Ja graag. Ik val uiteindelijk met zo'n suffe sudoku in slaap. Maar ik ben vanmorgen weer om 5 uur wakkergeworden...Ik probeer weer met sudoku mijzelf in slaap te krijgen... lukt niet. Ik probeer mijn hoofd leeg te maken... lukt ook niet. Dus ben maar op gestaan.. en zit nu dus hier...
WHAHAHAH PAnorama foto maken... Zo groot zijn we toch nog niet?!? hihi (reclame die hier onder aan de pagina staat. hihi) @ Evenstar, bedankt voor het navragen ivm mijn buik. Ik heb niet meer van die ernstige krampen gehad. Gelukkig. Wel zo van op mijn linker of rechterzij draaien.. dan wil de boel het er wel eens neit mee eens zijn. Maar dat hoort er blijkbaar bij. Hoe is het verder met jou? @ ViciousM, ik ben het met je eens. Zonde dat het jou beïnvloed om hier aanwezig te zijn. @ Vergeten te vertellen... gister bij de yoga. Onze kleine was erg druk! Dat was echt leuk! Nog nooit mee gemaakt dat ze tijdens de yoga zich zo liet voelen. Ik vind het zo gezellig als ik d'r voel. hihi. Krijg ik echt zo'n warm gevoel van binnen. hihi. Snap jullie m?
Mmmm jij zegt ook al dat harde buiken geen pijn mogen doen.... mmm. Gelukkig heb ik er geen last meer van gehad. Die nep weëen. Gedoe ook. Kom over 7 weken nog maar een terug. Laat me nu maar lekker genieten.. hihi He! Ik zie je naam onder in de balk staan. Hoe is het er dan mee? Ook zo vroeg wakker? En nog ice age 3 gekeken? Ik vond m weer geweldig! Pret echo. Een vroeg cadeau voor de kerst??? hihi Happy birth day to you? heel vroeg??? *wink wink*
Gelukkig Melek! Ik was best bang om slecht nieuws, maar het gaat dus goed. En net als Muur ben ik ook benieuwd naar jullie kamertje. BSB, hoe is het gisteren gegaan?? Muur, ik denk dat die pijntjes er idd bijhoren, maar het is wel vervelend. Ik had gisteren aan een kant opeens weer bandenpijn, en dat straalde naar boven uit, ook echt niet leuk, maar niet zorgelijk verder. Hier alles ok hoor op slecht slapen en duizeligheid na 30 weken-WAVE voor jou vandaag zie ik Voor mij ook... 29 weken alweer. Tjee. Over 7 weken met verlof... gelukkig nog even tijd, vandaag ook weer cursus dus WEER geen tijd om aan mijn proefschrift te werken. Snik.
@ HE! goede morgen. En hoe is het met je humeur en hormonsters gesteld? Is kamer genoot veilig? hihi. Oh nee, cursus... heb je nog meer mensen om je heen. hihi Bud van dat slecht slapen he? Hoort er blijkbaar ook bij. Oh ja! Ik ben vandaag 30 weken, Whahaha. niet eens aan gedacht. suf he?