*wil ook terug naar bed* Nee die mensen van de cursus werken lang niet zo op mijn zenuwen als mijn kamergenoot. Erg he. Die zie ik ook niet elke dag voor 4 jaar... ik ben echt erg hoor. Gewoon stress, beetje persoonlijkheid (ben nou eenmaal graag alleen als ik aan het werk ben) en HORMONSTERRRRRS... Voordeel is wel dat die cursus pas om 9 uur begint, ik begin normaal zelf tussen 8 en halfnegen
Goedemorgen dames, Ik moest er helaas vroeg uit haha ik sliep pas om half2 ofzo en iedere keer als ik sliep kreeg ik weer steken in me maagstreek. Ik hoop dat ze snel hier zijn van de babydump dan ga ik weer lekker naar bedje toe hoor haha. Ik heb van de week trouwens ook 2x van die krampen gehad die begonnen van net onder me borsten tot halvewege me buik. Echt heel vervelend. Gelukkig volgende week weer naar de VK toe. Waarschijnlijk dan ook ergens al een groeiecho ben benieuwd hihi. Vanaf de 3d echo vind het wel spannend hoor. Ben ook benieuwd of die softmarker in zijn hartje nu al weg is.
Goeiemorgen! Melek, blij iets te horen! We hebben ons best zorgen gemaakt! Evenstar, succes met de cursus! Muur, lekker vroeg voor jou dus Hoop dat je nu ff lekker ligt te slapen! Ninja, wat vervelend zeg van je maag! En die krampen van borst tot halverwegen herken ik eigenlijk niet... Zou dus niet weten wat het is! Hier ook weer een rotnacht, as usual, Fred kwam om 1 uur thuis na het bowlen en ik werd natuurlijk wakker. Hij zat vol met verhalen over vanalles en voor ik het wist was het 3 uur! Nou dan maar proberen te slapen, dat lukte pas rond half 5 geloof ik en toen ging half 7 mijn wekker weer... Nu is Fred Liset wegbrengen zodat ik rustig aan kan doen, en als Marcus straks op bed gaat ga ik ook even op 1 oor
Ohhhh ja en groot nieuws! We zijn het eindelijk eens over de naam! Nu moeten we alleen een 2e naam bedenken anders raakt met in de war men initialen!
Goedemorgen @ boni dat is goed hoor, ook wel handig voor het andere forum @ Hier verder redelijk goed geslapen, gelukkig niet meer zo'n last gehad als gister... Wat ben ik blij dat ik weer heb kunnen slapen. Moest er alleen wel uit om te plassen, en toen besloot meneer dat het wel leuk was, om mama lekker even te gaan schoppen hmmm dan slaap je dus niet zo snel meer. Na een tijdje werd hij weer rustig en viel ik ook weer in slaap. @ Muur ja ik moest gewoon een chocoletter halen gister... hiih en heb ik gisteravond opgegeten. Maare heb nog reserve hahah
@ Mama, fijn dat je weer een goede nacht hebt gehad! @ Ninja, we hebben een Hollandse naam, dat is het enige wat ik voor nu van ga zeggen Alleen nu nog een 2e naam, dus we maken het onszelf extra moeilijk... Iemand een idee? Eerste naam is kort en Hollands dus! Nou maandag mag Lisette naar de KNO arts om het propje uit haar oor te laten zuigen! Hoop dat alles goed is achter het propje en ze geen ontsteking oid eraan heeft over gehouden!
goede morgen!! wat een verademing zeg ben er afgelopen nacht 1 keer uit geweest om te plassen en niet weer wakker geworden van de pijn kan wel een gat in de lucht springen zo met de jongste de mc griepprik halen en tussen de middag de oudste omtoveren tot zwartepiet doen ze elk jaar op school een ochtend of middag foto\s volgen nog is prima stuur wel een pb met mob num erin
Ohh vandaag of morgen nog 10 weken en de kleine word geboren! HELP!!! We moeten nog aan de gang met het kamertje! Of we... Fred!! Er moet een muurtje komen, dan geverft en dan de aankleding. Maar ja eer hij een keer tijd en rust heeft om hier aan te gaan werken... Pff wat dat betreft zou ik wel graag mijn buik voor een paar uurtjes af willen doen zodat ik het zelf kan gaan doen!
ik ken het. Je kan zelf niets doen en mijn vriend moest ik iedere keer aansporen of er kwam weer iets tussen. Ben ook heel blij dat ht nu af is alleen nog een muursticker bestellen en dan is ie helemaal klaar. Hetzelfde met de geboorte kaartjes ik zeg iedere keer bel nou oja dat moet ik ook nog doen grrrr en dat doet ie het niet. Ik heb echt het gevoel dat ik soms alles moet regelen voor die kleine. Ben wel blij dat ie wel is mee wezen shoppen voor de kleine hoor haha
morgen dames! heb best lekker geslapen.. alleen vanochtend om 7 uur begon het me toch te onweren!! tjee.. maar toch weer in slaap gevallen gelukkig wij hebben het geboorte kaartje gisteren definitief gemaakt! hihi. mappen weer weg gebracht en tekst en alles staat ook vast! oehh nu krijgen we volgende week een proefdruk! wat zal dat gek voelen zeg! staat er een naam op.. maar weet niet eens wat het word haha! vind het best spannend af en toe.. begin me ook steeds af te vragen of we alles in huis hebben.. moet er niet nog wat komen?? pff en heb steeds zin om alles te gaan wassen.. maar wacht ik mee tot zo wie zo na sinterklaas! haha en het liefst na kerst. dan heb ik als het goed is verlof. weet de precieze datum nog niet haha. maar volgens mij is 2e kerst dag de laatste dag dat ik hoef te werken. dus dat is niet zo lang meer!
Ja dat gevoel ken ik wel hoor. Heb dat nu alle 3 de zwangerschappen gehad, maar ik snap het wel hoor. Ik heb last van nesteldrang en hij heeft dan last van mij, whahhahahaa! Nee, ff zonder dollen, wij willen alles op tijd af hebben terwijl zij denken dat ze alle tijd hebben. In principe hebben ze dat ook, alleen wij denken wel aan 'stel dat het eerder komt' en zij denken alleen aan de uitgerekende datum! En daarbij de frustratie dat wij niet meer zoveel kunnen en dus afhankelijk zijn van de mannen maakt het er ook niet makkelijker op... Geboortekaartje laat hij trouwens al 2 zwangerschappen aan mij over. Hij vind mijn ideeen leuk en stemt er wel mee in, geeft af en toe wel zijn mening als hij de tekst anders zou willen hebben oid. Maar verder heeft hij niet zoveel tijd om echt actief op zoek te gaan naar iets, en ik vind het niet zo erg ook eerlijk gezegd Ach het komt allemaal wel goed hoor, en achteraf denk je 'was ik werkelijk zo'n zeikerd?' tenminste dat heb ik nu al 2x gehad
*zucht* .. ik zie alweer hetzelfde gebeuren. Maar goed.. Goeiemorgen allemaal!!! Ik ben bezig me een jurk voor m'n kleine meissie.. een overgooiertje zeg maar. Ik had een heel duur rokje van Only, die ik toch niet meer aantrok, dus mevrouw krijgt zometeen al merkkleding haha! Ik zal een foto posten als ie klaar is.
Ben benieuwd naar je overgooiertje Ik vind het altijd knap als mensen dat zelf kunnen ik heb echt 2 linkerhanden haha. Maar over het bovenste ik dacht hetzelfde maar volgens mij leest ze niet eens terug dus ja haha word het toch lastig he. Ik ga er gewoon niet meer op reageren en kletsen met de gezellige mensen hier die niet alleen over zichzelf praten
En volgens mij leest ze niet terug hoor, anders had ze er misschien wel wat van gezegd. Maar ik hoop dat ze het wel gelezen heeft en er wat mee doet!
Ja een beetje, ik vind het nog spannend maar heb het wel aardig in de vingers. Het ontbreekt me alleen aan geduld af en toe haha!
Dat niet alleen, het is weer antwoord uitspugen en wegwezen, geen interesse in anderen, geen antwoord over de vragen die mensen stellen uit interesse voor haar.. dat gebeurd steeds weer.