Tja, stuur manlief vanavond echt wel ff voor de snelle dingen. De rest bestel ik dan maar... moet wel ff alle kasten langs gaan lopen/ waggelen.. hihi
voor ons zullen het vandaag wel frietjes of mac worden hihi we hebben om half 8 die echo. Zo nu effe een kado kopen voor mijn mama
veel plezier met de echo!! oei kadootjes... ik moet nog wat voor mn lootje halen!! ga ik vanmiddag gelijk doen!
@ Mini, dat klinkt gezond... en lekker. hihi. Je kan het vast niet geloven... maar ik heb de afgelopen 2 dagen gewoon gekookt. Ten eerst het was warm en ten 2e het bleek nog lekker te zijn ook. hihi. Manlief helemaal blij.. hihi Gister aardappelpuree met bloemkool en een kipburgertje erbij. en ik had lekker een groentesausje er bij die wilde de andere niet. hihi Eergister wilde ik patatjes. Omdat ik die elke keer maar niet kreeg of ze waren koud... heb ik lekker ovenpatat gemaakt. Was erg joepie. (e gezonder ook nog.) Ik weiger om de frituurpan uit de kast te vissen. Dan gaan we hier nooit meer gezond eten. hihi
Misschien eten wij ook wel patatjes vanavond, hihi en anders de bami die ik over heb van gisteren! Enne ik moet ook nog mijn HELE sinterklaas inkopen doen voor de kids! En ik heb er al zo geen zin in!
ik ga maar wel ergens naar toe waar ze geen babaywinkels hebben haha want anders kom ik weer met heel veel thuis wat niet nodig is. En ik heb al zoveel geld uitgegeven. Vandaag alleen al ben ik weer 800 euro armr haha maar ja het hoort erbij he
Een van de Nod forum gangers. Haar meisje heet Maud. LEUKE NAAM!!! Hadden wij ook in gedachte... hihi
goeiemorge/middag allemaal hier een heerlijk uitgeruste dame super geslapen tot kwart over 9. toch relaxt als je maar 2u hoef te werken en dan nog zelf mag weten wanneer. @boodschappen: heb pas wel x bij Plusmarkt besteld, waren 4 kratten vol en alles was goed aangekomen. Alleen dingen vergeten te bestellen iets over geboortekaartjes zag ik... wij hebben ze ook uitgezocht. hebben alleen 2 verschillende omdat ik die voor het meisje eiglijk het mooist vind maar niks voor een jongetje. nu alleen de tekst nog... @kinderwagen... ben benieuwd welke je gekozen heb ennuh... wat was het nog meer???? ben zoooo vergeetachtig, vandaar dat er ook geen namen bij staan hierboven.
Oh, lieve guppekop... hebben we allemaal wel eens dat we erg vergeetachtig zijn. Lang leven de schuld kunnen geven op het zwanger zijn. hihi
Bugaboo Cameleon Donkergrijs/Zand (Canvas) | Kinderwagens | Baby-Dump deze heb ik en dan nog een orange bekleding erbij extra. Ik had hem trouwens wel voor een koopje hihi 696 goede sevice bij de babydump