Zag leuke echo's voorbij komen leuk hoor!! @ Hier wel weer redelijk geslapen, alleen besloot mijn dochter om mama te pesten om 3 uur, toen maar even wat te drinken gegeven en is ze weer lekker gaan slapen. Maar ja mama klaar wakker. Dus toch maar weer naar bed en ja hoor toen begon mijn kleine ventje.... wel een half uur zo druk geweest... Toen eindelijk weer in slaap gevallen. Lekker gekletst weer hier hahaha Enne muurtje nu al chocolade hihih
ja ik heb ff inhaal slag gedaan! Sem is ook vrij van school vandaag lekker relax ff..ondanks dat de woonkamer nu vol ligt met rommel...Eva ga ik er zo ook eens in leggen! ennuh hier ook de chocola niet kunnen weerstaan is ook veel te lekkere!! Baby is nu dus ook lekker druk hihi Nou ff aan de slag dus btje de boel weer bij elkaar rapen nog heeel veel was vouwen haha ow ja en vanaaf naar Ikea hapje doen, en moeten nog spul halen om de lijst op te hangen bij ons bed om het behang heen wordt ook eens tijd haha
bwtje, je hebt een pb'tje He, dat rijmt hihi... jah heb een aantal Sinterklaasgedichten moeten maken, dus heb de smaak te pakken haha...
haha oww jaa dat is ook al bijna he sint! voor sem heb ik al maar eva moet ik nog halen misschien bij ikea vanavond...en voor de beeb natuurlijk ook iets hihi niet vergeten... en even kijken hoe we het vieren deze keer..want dan moet ik nog voor 4,5 pers. iets halen zucht haha
Ik moet ook nog mijn hele sint inkopen doen! Maar dat ga ik volgende week wel doen hoor. Misschien maandag als Lisette 's middags naar school is!
zo, weer bijgelezen. echt super die echo's! met beetje geluk kunnen we volgende week zaterdag de wieg ophalen bij mn ouders. bekleding is nu klaar, ben echt zoo benieuwd ernaar! en dan moet mannetjelief het nog even verven en dan kan ik em opmaken en dan nog even de laatste paar spulletjes kopen. Zit alleen nog erg te twijfelen over de kleertjes. wij hebben thuis de eerste (2) week(en) truitje aangehad met omslagdoek om de beentjes. Vind ik zelf ect lekker "baby" en heb die spulletjes ook hier liggen nu maar is dat niet te ouderwets? zijn er hier ook nog die de opa(s)/oma(s) vernoemen? wij doen het wel. jongetje gaat nar mn schoonvader heten en meisje naar mijn moeder. @kraamzorg: heb ik nog niks van gehoord. voor wanneer moet intakegesprek gedaan zijn?
hey meiden! kom even een knuf brengen Nog geen buikfoto. camera van mijn moeder is vol en de mijne ligt nog aan de andere kant. Van de week te veel geregel aan me hoofd gehad om een foto te kunnen maken sorry. morgen kinderkamertje ophalen en ben druk aan het denken voor de wensen van een omgangsregeling dus je begrijpt hoe en wat... zo nu weer denken wat ik daar mee aan moet....
he was ik ook weer ff.. heb niet bij gelezen van gister avond.. pff ben me net dood geschrokken. ik ging naar de winkel voor boodschappen en toen ik weg zou liep er een jongetje van 2 jaar tussen de auto's door te huppelen. ( is ook nog het zoontje van vrienden van ons.) hij was met iemand anders daar. maar toen ik de auto in stapte liep hij voor de ingang van de winkel en zag ik die vrouw ook nog staan. maar toen ik achter uit zou rijden stond dat jongetje achter mn auto en had hem dus helemaal niet gezien! die vrouw was ook nergens meer te bekennen:S iemand anders zag het allemaal en gaf een klap op de auto dat ik weer stil stond. en toen was die vrouw er ook weer. wat ben je dan voor trut denk ik dan! en een kind van 2 laat je toch niet tussen de auto's spelen?! en al helemaal niet als het ook nog eens niet je eigen is... :S ik reed eigenlijk nog niet eens.. maar ben me wel lam geschrokken.. pfff
dat is inderdaad wel schrikken mini. zo'n hummeltje komt amper boven het raam uit! gelukkig heb je hem niet geraakt...
Jeetje mini wat zul jij geschrokken zijn!! Snap ook niet dat ze het kind, dat niet eens haar kind is, tussen de auto's laat lopen/spelen Kom ff me dochter spammen met dr haarbandje
Opzich kan dat wel hoor, dat van die omslagdoek. Scheelt ook weer steeds broekje uit en aan doen. Dus dat is geheel aan jou om dat te bepalen, toch?! En hier word de kleine niet vernoemd naar iemand. Intake is meestal na de 30 weken zwangerschap!
Lijkt me moeilijk meid! Aan zulke dingen wil je helemaal neit denken aan het eind van je zwangerschap Hoe is het verder met je?
Jeeeeetje, ik vind dat echt schandalig! Kinderen horen helemaal niet bij auto's te spelen, ik geef die van mij dan ook altijd stevig een hand bij auto's, maar zij is onderhand al groot genoeg om te weten dat het daar gevaarlijk is! Een kind van 2 heeft totaal geen idee! Snap dat je geschrokken bent hoor! Zou het trouwens wel ff zeggen tegen die vrienden van je!
Zo was ff gezellig met me vriendinnetje! We hadden elkaar al poosje niet gezien. Moesten ff over onze schoonmoeder klagen, we hebben namelijk dezelfde hahaha. Gelukkig zijn wij het eens en kunnen we daar samen over praten! Maar onze ventjes snappen en zien het ook wel, maar ja het blijft toch hun moeder... Maar goed ff een lekker cappuchino gedronken en taartje gegeten bij de hema! En Marcus was zich ook weer aan het uitsloven whahaha!
hallo nou voor niks zorgen gemaakt mocht dus wel het kon dus echt geen kwaad dus gerustgesteld en dat ik er z'n reactie van kreeg komt omdat die creme met de schimmel aan vechten is hahahahah nou jah zal wel mocht ook even de beeb bekijken wel weer schattig nog even voor suiker laten prikken baby lijkt groot of zo over 2 weken groeiecho maar ben dus blij dat het dus geen kwaad kan