he babylove? aparte traditie! nooit van gehoord. dat je niet mag verven kan ik opzich nog wel snappen maar niet knippen... ben blij dat ik dat wel mag want heb zo'n giga haaruitval en futloos haar dat het gewoon niet mooi is als het te lang word en het groeit wel snel dus zou er dan helemaal niet meer uitzien. heb wel het idee dat het beter word nu ik ijzer slik maar of dat het daar werkelijk mee te maken heeft...
men gyn die zij het ook al ben altijd bij 33a34 weken bevallen en rond 32 weken werd ik opgenomen om de weeen tegen te gaan maar moet het effe aankijken want heb nu al heel veel drukking onder in dus doe nu niet al te veel ja het klikt heel raar je haar niet mogen knippen tijdens je zwangerschap er zijn er nog meer maar dit is een van ze
is er ook zo een dat je niet in de avond mag schoonmaken na zessen en je mag ook niet snijden maakt niet uit wat je mag geen peper of ander kruidige dingen eten en nog een aantal kom er nu niet echt op
Nee, het worden geen ouderwetse namen. Zijn familie komt allemaal uit Belgie. Dus het zijn mooie Belgische/Franse namen. De naam kwam in 2008 maar 8 keer voor in NL dus dat vinden we wel leuk. Staat ie in ieder geval niet in de top 20 hihi...
hou jij je ok aan allemaal of heb jij meer zoiets van "het zijn tradities dus ik kijk zelf welke wel en welke niet"? meestal begin ik na 6e pas schoon te mkaen omdat ik overdag geen zin heb en savonds energie teveel
nee ik hou me niet aan alles doe wel wat schoonmaak maar niet veel na zessen maar probeer me er wel aan te houden het is er gewoon ingeprent bij mij probeer het gewoon zo goed mogelijk te doen klinkt gek
we gaan het ook zeker tegen die vrienden zeggen hoor. mn man spreekt die jongen vanavond zo wie zo alweer.. grr kan me er nog steeds kwaad om maken! mijn neefje is 2 dagen jonger dan hem en als ik met hem naar de winkel ga dan heb ik m op mn arm of aan de hand maar los nooit.. nou ik zal aan wat leuks gaan denken.. moet straks werken hahah zin in! not.. maarja oja ik ging net nog een keer naar dat winkeltje voor een cadeautje voor mn lootje, want vandaag was ie wel open maar is het er niet eens! GRRR het zit allemaal zo lekker mee he.. he vic, dat huilen, of het gevoel hebben te moeten huilen heb ik de laatste dagen ook heel erg! en ook toen de kraamzorg hier was voor intake.. toen voelde het echt zo van nogg eventjes.. en dan hebben we een kleintje!! hihi
vind het niet gek, als je daar geen negatieve ervaringen mee heb hou je ze toch vaak vast. merk het bij me eigen ook dat ik dingen van thuis heb meegenomen mn trouwen in (ben christelijk)
krijg ineens zoooooo'n zin in een lange bergwandeling met mannetje nu ik die bergen op nog geen 50m voorbij zie schuiven! alleen jammer dat het niet helemaal droog is
kom later weer ga nou effe de was draaien moet ook dagelijks gebeuren anders blijft het liggen man kan dat weer niet dus moet ik het doen hoef vandaag gelukkig niet te koken heb gisteren zoveel eten gemaakt dus doen vandaag daar mee
Hoi hoi, ff egoën, nog geen tijd gehad om terug te lezen.. doe ik zo... Kom net terug van mijn 2e fisio afspraak deze week. (gister de ander) deze mevr is speciaal ivm bekkenpijn. goede oefeningen mee gekregen. moet ik iedere dag gaan doen. Manlief moet daarbij helpen. Ben er achter dat mijn maatje 42 zwbroek echt niet lekker meer zit. Voor mijn benen is het geen probleem, had ik zelfs nog een maat kleiner kunnen hebben. Maar ivm buik niet. Wat moet ik nu doen? Nog een maat groter gaan kopen? Dan flubberen die broeken helemaal om mij heen. Heb ik geen zin in. Oh ja, verder ook de bedrijfsarts aan de foon gehad. Hij belde nadat ik m een mail had gestuurd omdat ik m niet te pakken kreeg. vriendelijk van hem. Hij stelde voor om voor 50% te gaan werken de aankomende 3 weken. Ik werd gewoon emotioneel ervan. Ik heb baas gebeld of hij mij terug kan bellen. Maar heeft hij nog niet gedaan. Daar heb ik wel een beetje schrik voor. Heb geen zin in die man. Verder net oud staatslot terug gebracht en kreeg warempel nog 80 euro terug. Dat is een leuke mee valler. hihi ZOw nu ga ik terug lezen. Tot zo!
@ Mini, man wat schrikken! Blij dat je niet snel achteruit reed. Mijn hemel! niemand gewond hoop ik?!? Je bent met de schrik vrijgekomen... Knuffel! @ Babylove, waarom kan je niet genieten van de zwangerschap? Wat is allemaal loos? EDIT; vroeg geboren kindjes. frustraties. Ik begrijp m. Zou ik ook hebben. Gewoon hier lekker spuien! Knuffel! @ Mir, gelukkig kan die creme geen kwaat. En je hebt ook nog eens lekker je ukkie gezien! Stinkerd! (geluksvogel!) En volgende week een groei echo. Nog een keer.... @ ViciousM, dat huilen om niets.. en om blijdschap... ken ik! @ Vergeten te vermelden. Ik had zelf de kraamzorg maar gebeld. En ze komen volgende week ergens... Anders zou ze pas EIND dec komen. Ik vroeg of het dan nog zin had? Ja, nou ja, eh... ik stond erg laat op de terug bel lijst. Joh, ik hang nu toch aan de lijn... kunnen we niet nu dan al een afsrp maken? Oh ja dat is wel slim. hihi. Ik had het bijna niet meer. Ik kan nl niet alleen heel goed huilen. Ik kan ook heel erg goed lachen... met iets wat te veel geluid...hihi
Zo ook hallo allemaal, Helemaal bij gelezen, maar er is niks blijven hangen. Heb weekend na een drukke week met werken. Was er ook echt aan toe. Zal dit weekend weinig online zijn (natuurlijk probeer ik wel even mee te spieken wnr dit wel kan. Vandaag is me broertje jarig, daar gaan we zo heen. Vanavond moeten we naar een verjaardag van een vriend. Dus dat is de 2e al. Morgen vier ik mijn verjaardag voor vrienden. Komt aardig wat volk over de vloer, dus moet best veel boodschappen doen. En zondag is omatje jarig. Dat zijn dus welgeteld 4 verjaardagen in een weekend tijd. Erg fijn, ben nu al moe als ik eraan denk pffff.
Ahhhh kijk!! Ja heel suf, maar bij vernoemingen denk ik eigenlijk altijd meteen aan Jan, Klaas of Henk Maar België lijkt me meer met een Franse toon erin, dus dat is niet suf!
Nee, een Sjaak, Koos of Piet zal het niet worden, dat vinden we zelf ook vreselijk haha... niet dat onze ouders zo heten, maar ook die namen vonden we niet goed genoeg voor ons kind haha. Nee, de naam die wij geven is erg mooi (al zeg ik het zelf) Ik heb em hier weleens genoteerd, dus als je ff een boel berichten van mij gaat terug zoeken, dan kom je em misschien wel tegen hihi...
hey allemaal, ik ben eigelijk nu al kwijt wat er allemaal verteld is. schaam schaam. hier begint denk ik af en toe ook de zwangerschaps dementie toe te slaan. alleen van minni heb ik onthouden. meid wat zal jij geschrokken zijn. vind het ook niet verantwoordelijk als mensen hun kinderen niet goed in de gaten houden. helemaal waar auto zijn. hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen. ik heb helaas al de hele dag last van mijn rug. weet me geen houding te geven op de bank of in bed. hopelijk word het snel minder. want dit is ook niet leuk
PIZZAAAAAAA!! Ik heb net besteld, lekker lekker! (slecht slecht) Ik zie de wijzer van de weegschaal alweer gaan! Anyway.. jummie, zal ik bij de deur wachten tot ie er is?? Bye ladies..