@ Hallo navond! Ben manlief wezen ophalen bij zijn ouders... Auto rijden is toch niet meer wat het was... met zo'n buik in de weg. En broeken die TE strak zitten. Gewoon auw. We hebben daar even gegeten en zijn eigenlijk snel weer naar huis gegaan. Het valt niet mee zo'n dik geval rond te zeulen die de uitdaging met de zwaartekracht is aangegaan... En zeker als je rug het er niet mee eens is. Verder nadat ik vanmorgen had uitgelogd. Ben ik in bed gaan liggen en ben toen weer in slaap gevallen. Raad eens... ik heb niet nagekeken. Wel 1 wasje in de machine gestopt... Bui was goed over... hihi dat blijkt. @ Knorretje heeft zich weer even heeft laten zien. 18 dagen werken... klinkt leuk. Lekker snel over. hihi @ Minimouse, wat nog maar 6 ? ZOw lekker. @ Belliebel, lekker verwend dus. hihi. Leuk! @ Boni! hou op! ARG! geen lekkere dingen meer noemen hooor.. hihi Ik hou het van af nu op fruit... hihi. @ Mammamia, bleeegh! Geen leuke droom. Kan dan ook zo lekker lang in je hoofd rond blijven spoken he? Ik heb er ook zo een gehad. Maar dan ivm mijn moeder... dat zij dood zou gaan. Werd huilend wakker. Heeft manlief mij ook lekker tegen zich aan getrokken. De schat. @ Bwtje, leuke link ivm teksten. Ben benieuwd wat je voor een kaartje hebt gemaakt/verzonnen. @ Ladytijger, Beverwijk, nou echt nog nooit geweest. Blijkt leuk te zijn. Is dat zo? En zijn de spulletjes ook echt goedkoper? En leuke kinderwagen. @ Mama, die dochter van jouw... wat een scheetje! En wat een asso gasten in/om die flat van jouw. Wat zonde! Dat ze niet met hun tengels van andermans spullen af kunnen blijven! Gatver! @ Evenstar, oeh leuk... welke kleuren heeft de kamer gekregen? En welke posters komen er te hangen? Weet je al wat je ongeveer wil hebben?
Ja idd echt erg. Denk dat het die vriendjes waren van de buurman, tja die waren ook behoorlijk dronken. Maar dan nog doe je zoiets niet!! Morgen komen ze alles maken/vervangen! Er zijn geen bewijs wie het gedaan hebben of kunnen hebben. Dus echt iets mee doen kunnen we niet. Heb de buurvrouw nog gesproken en die reageerde hetzelfde als mij. Ze is echt een poepie, maar ze word zo groot! Van mijn ouders krijgt ze een poppenwagentje voor kerst, die houten van prenatal. Zow leuk Ze gaat nou ook zelf dr toetje eten, en zit natuurlijk helemaal onder, maar ja zij heeft de grootste lol hihihi
@ Mama, wat leuk, zelf aan de slag met eten in je eigen mond steken... hihi. Ken dat soort eh... taferelen. hihi Mijn moeder heeft van mij foto's dat ik onder de spaghetti-saus zit... in mijn haar en alles.. hihi en de muur achter mij ook... Dat vond ze dan iets minder... hihi Maar ook bij de kinderen van vrienden. Joh, lappie er over en het komt weer goed. Ok... bij mijn ouders was het een likje verf...hihi
Hahah ja vind het ook niet erg hoor. Ze moet het toch een keer leren, en ja ik ben ook zo begonnen Mijn vader zei vanavond nog tegen haar, ja je bent echt een kind van je moeder die was ook zo!! Hahah toen moest ze even lachen...
Jaaa, klusser heeft gisteren inderdaad heel hard gewerkt. Samen met mijn mamma onze slaapkamer bijna helemaal behangen. Pffft. Kon gisterenavond niets meer dan de andijvi-stamppot met blokjes oude kaas en een snufje pesto van Klusser-man opsmikkelen en verder alleen maar liggen.... Ook vandaag weer hard gewerkt. We waren vanmorgen om 9 uur al in 't nieuwe huis, om eerst te ontbijten en daarna aan de slag te gaan. Ik was diegenen die het ritje langs de Gamma ging maken om weer allerlei materialen te halen. Daarna in 't nieuwe huis een slaapkamerwand grijs/chocobruin gesaust en het behangwerk van gisteren afgemaakt. Morgen nog even 2e laag sauzen en dan is die kamer klaar (voor de tapijtlegger die aanstaande vrijdag komt)!!! Misschien later deze week meer over de vorderingen... Spannend Muur, of je nu wel / niet borstvoeding kan geven. Denk dat het pas zal blijken als de kleine geboren is en geprobeerd kan worden om de kleine meid aan te leggen? Spannend hoor... Toen ik gisterenavond niets anders meer kon dan gedoucht in mijn badjas onder mijn dekentje op de bank chillen, zat ik eens even naar mijn eigen tepels te kijken, ha ha. Ik heb (nog) geen natte plekken aangetroffen. Maar toen ik er even aan zat, kwam er een heel klein beetje gelig vocht uit!!!!!! Ieieieie, 't was maar een druppie, maar ik vond het toch vrij bizar! Ha ha, Klusser-man moest er ook wel een beetje om lachen / verwonderd zijn (of was dat om mijn idiote reactie?! ). Groet, Klusser
he meiden hoe ist hier met jullie met mij gaat het wat minder werd wakker met pijn in men rug schouder nek en borst kon heel moeilijk ademhalen kreeg ook om de zoveel tijd een druk gevoel aan men linkerkant bij men borst het doet zo een verschrikkelijke pijn net van de nachtarts schijnt het gewoon spierpijn te zijn. dit komt meestal door stress en hyperventileren was zo bang dat ik wat aan men hart had maar dat was gelukkig niet zo maar de pijn is gewoon zo pijnlijk het maakt me zo moe mag alleen 2 paracetamol en kon ook nog wel een spierzalf gebruiken die wel tijdens zwangerschap mag girls ik voel me zo moe dit soort pijn zijn niet fijn hoop dat het morgen weg is of wat minder veel minder is nou wel te rusten meiden xxx
Och help, dat je 't aandurft! Ik geloof dat ik niet ga. Sowieso geen tijd, maar moest van 't boek destijds al erg huilen op 't eind. En nu met deze hormonen, naar een film over een jonge vrouw die de strijd tegen kanker verliest en een klein dochtertje achterlaat... pfff Maar goed, dat zeg ik. Hoe vond jij het?!?!?
Ach..., dat is niet leuk, kan Heel Eng zijn... Nou ja, de film heb je dus behoorlijk goed overleefd, knap hoor!
1e: da's relaxt, jarig zijn in deze tijd, lekker veel babyspul. En natuurlijk nog gefeliciteerd! 2e: wow, dat is mooi!
Zo, Klusser heeft weer een beetje bijgelezen van de zaterdag en zondag. Gelukkig was er niet teveel geschreven, ha ha. Houd nog maar even zo tot 18 december, want dat is mijn Laatste Werkdag! - Morgenochtend 9:00 intake kraamzorg. - Morgenochtend 11:20 verloskundige. - Morgenmiddag 13:00 auto naar dealer voor tussenbeurt. - Morgenmiddag 15:30 samen met Klusser-man naar 'cursus' individuele zwangerschapsbegeleiding. Dus een echt 'zwangerschapsdagje' morgen! Ga nog even proberen om de afspraak met de dealer 1 of 2 weken te verzetten, komt morgen niet zo goed uit. Een vriendin van mij (ons) komt morgenochtend helpen met witten van het trappenhuis, overloop en hal en dan vind ik het lullig als ik tussendoor steeds wegmoet. Tussendoor naar de verloskundige kan natuurlijk wel, maar twee keer tussendoor weg vind ik niet zo leuk dan... En ook 's ochtends nog even bellen met Bruynzeel, want ze hebben een chromen kraam geleverd i.p.v. RVS. Dus nu moeten we snel de juiste kraan krijgen, anders zitten we straks zonder kraan, hihi! En helaas, ook even bellen met de aannemer, want van 't weekend hebben we 't bad aangesloten en getest en nu blijkt dat het (nieuwe) riool te langzaam doorloopt, waardoor de riolering vol komt te staan met badwater en het bij het laagste punt (wc) eruit stroomt! Gelukkig maar dat het schoon test-water uit het bad was en het toilet nog niet af is en het water wel weer opdroogt, maar wel superirritant! Zelf denken wij dat het probleem zit bij de overgang van ons nieuwe huisriool naar het stuk oude riool in de voortuin. Dat ze dat iets te goed hebben dichtgemaakt / vastgezet. Ze zullen 't moeten opgraven om het te checken of een camera-inspectie moeten laten doen. Als 't probleem maar niet in 't deel IN ons huis zit.... En 't moet snel, want komend weekend gaat we over... zucht, even een tegenvallertje dus gisteren. Nou ja, bij iedere giga-verbouwing horen een paar tegenvallers... O ja, hier gaan we dus morgen heen voor die 'cursus': Rosemarie Vismans - Begeleiding tijdens en rondom de zwangerschap. Had een paar redenen om dit te gaan doen: - leuk om iets met mijn man samen te doen voor de zwangerschap. En 2 / 3 keer vindt hij dan ook wel weer genoeg... - leuk om iets te leren over zwangerschap en bevallen - fijn om soms even (samen) bewust tijd te maken voor de zwangerschap, want anders komt de zwangerschap een beetje 'in de verdrukking' door de verbouwing... - vriendin van mij heeft iets soortgelijks gedaan met haar man en was erg enthousiast. - zwangerschapsyoga van Careyn loopt van december tot aan mijn uitgerekende datum. En stel dat ik de leukheid of de kennis vind tegenvallen, dan is het te laat om nog iets extra's te gaan doen, dus daarom dan maar iets extra's van te voren... Ben benieuwd hoe het zal zijn, jullie horen het nog wel. Nog meer meiden die iets samen met hun man / vriend doen?! Nou ja, internetsite verbouwing bijwerken nog steeds geen tijd voor gehad. Foto's volgen dus later nog wel een keer... Was vanavond bezig met wat Sint-cadeautjes bestellen via internet. Handig hoor. En moet nu naar bed. Morgenochtend weer op tijd op... Fijne zondag nog (9 minuten ).... Of anders fijne (werk)week alvast Weltrust, Klusser
Wauw klusser, je bent er maar druk mee!! Klinkt goed, die zwangerschapscursussen. Ik heb er nu echt spijt van dat ik niet voor yoga gekozen heb in een eerder stadium, maar voor fitness. Want met mijn lamme enkel kan ik helemaal niet fitnessen (maar heb er wel voor betaald en kan het niet terugkrijgen). Misschien ga ik het toch nog doen op het eind! Dat je dit allemaal nog trekt naast je zwangerschap. Ik ben superbenieuwd naar foto's!!!
@allemaal goedemorgen... gaaaaaap... ik kwam er echt met zo veel moeite uit, ik snap het gewoon niet!! Ik ga echt op tijd naar bed, maar ik ben continu zo gesloopt. Baaaah. Maar goed. *verzamelt frisse maandag-moed* op naar het werk
Goedemorgen @ hier wel redelijke nacht gehad. Het gebruikelijk, wakker worden, even naar me dochter, weer naar bed en klaar wakker... en dan begint de kleine man ook nog even Vanochtend was hij ook druk aan het schoppen en had ook nog eens de hik hihih. Heb de ha gebeld en moet woe of do voor vac. komen. Wat mij het beste uitkomt. Tja dat maakt niet zoveel uit... maar tis net de tijd dat me meisje naar bed moet... nou tis niet anders.
hallo allemaal, hier al een paar nachten niet goed geslapen. Beide jongens zijn ziek geweest het weekend en dat is slopend. Om de 2-3 uur kwam er wel een die wakker werd en niet meer kon slapen. afgelopen week ben ik nog bij de gyn geweest. Was door verwezen door de vk. Ik moet stoppen met werken is het advies. Aan de ene kant wel lekker dat iemand het besluit voor je neemt want anders blij ik door gaan.Ook wel jammer want ik heb het altijd erg naar mijn zin op het werk. Maar goed, ik moet ook aan mezelf en de kleine denken. Ik kan nu wel wat meer mee kletsen Fijne dag allemaal
@ Klusser! Nou, jij heb dus het zelfde ervaren als ik. hihi. Met dat gelige uit je tepeltje. hihi. Vandaag zit ik nog even thuis. Ga zo nakijken. (ECHT!) maar eerst vanmorgen vroeg nog even lekker het er van genomen alleen in bed te liggen. Lekker een tijdschriftje er bij en verder niets. heerlijk. Stap ik uit bed om te gaan douchen... en zie ik dat ik nu toch wel iets meer vocht heb verloren dan maar 1 drupje... was gewoon zonder dat ik het merkte naar beneden gelopen. Echt bizar. Ik ga geloof ik toch maar van die pads halen voor in mijn bh. Stel je voor... op je werk opeens natte plekken op je shirt terwijl je voor de klas staat. Nee, geen goed idee.. hihi Maar bij jou is de stuwing dus ook op gang aan het komen... spannend! hihi. @ Babylove, meisie wat een schrik... hoop dat je vannacht lekkerder hebt geslapen! @ Klusser, lekker bezig geweest zeg. En druk vooruitzicht. Dat je er zin in hebt. Pjieuw... Let je een beetje op jezelf. *wink* TJa, helaas een huis knapt zichzelf niet op he? Meot je toch wat moeite in steken. zucht. Maar ook wel leuk als je het zo ziet opknappen niet? @ Evenstar, ik noem het altijd... met frisse tegenzin lekker weer aan het werk gaan. hihi. Ik begin morgen weer. Heb er zin in. Heb het echt wel gemist. @ Jotje! Niet werken... zal wennen zijn he? En de jongens zijn ziek geweest. Achossie... gaat het nu beter met ze? Hope so. dikke knuffel voor je mannetjes! @ Hier, de pap's en de mam's komen vanavond even langs. We hebben ze al ongeveer 2 maanden niet gezien. Ivm mijn moeder die in het totaal 3 weken ziek is geweest en vakanties en ernstige drukte. Wel lekker aan de foon gehangen natuurlijk. Verder ik ga zo nakijken en dan ehm... misschien aan de nieuwste vlaag van verstandsverbeistering toe geven... de keuken uitspitten en opnieuw indelen... spul de bering in die we niet vaak gebruiken en plek maken voor de spulletjes voor de kleine... Echt... is dat nesteldrang? Bizar joh... opruimwoede... is ZOOOOO onbekend bij mij. Het is dat het moet... maar natuurlijk liever niet... hihi Dag lieve schatten! Ik ben er misschien vanavond laat weer. Of stiekem toch nog even tussendoor. hihi.
hey meiden! Evenstar: hele lange dag inderdaad zaterdag. was gesloopt! en ben zelf niet eens meegeweest spullen ophalen Muurtje: dank je maar gevoel is toch heel dubbel om het kamertje hier te hebben staan. en de kat heeft een nieuw baasje moeten krijgen helaas.