Vici: leuk! ik zoek de dingetjes die ik nog nodig heb in het roze. iemand een tip? moet nog hoeslakens voor de waskussen, een luieremmer ect...
@ Bsb, prenatal, babydump, eh... of goedkoper via marktplaats? Eh... xenos heb je ook trouwens leuke manden... daar was je toch ook naar opzoek?
Ok ik ben terug. maar het is zooo stil. Ik ga strijken... (WHA!!! eigenlijk moet is gaan zitten en wachten tot t over is) doegie!
[QUOTE=bwtje;6061961]De hik...weet je een beetje waar het hoofdje van je baby ligt?? Hier ligt hij eigenlijk standaard beneden.. Je hebt een bepaald gevoel een plopje die snel terug komt en blijft komen..op 1 plek zeg maar..dan weet je dat daar het hoofdje ook ligt (gelijk een bevestiging) en hij/zij de hik heeft...snap je? En heel zacht gevoel hoor niet hard aanwezig, maar wel een plopje wat regelmatig snel aanwezig is! bedankt, de laaste keer bij de vk (vorige week disndag) lag het hoofdje beneden, ik weet wel wat je ongeveer bedoelt, dus nu ga ik er op letten, maar kan me niet herinneren dat ik dit wel eens heb gevoelt, wel gek want hij heeft zowat alle bewegingen allemaal gemaakt, die je kunt maken hihi... ik schrik soms s'nacht''s wel eens wakker omdat ie zich dan zo hard aan het afzetten is.
Haai meiden, ik heb even niet terug gelezen! Vandaag met Lisette naar het ziekenhuis om te kijken of er echt een watje in haar oor zat, en ja hoor hij moest eruit gehaald worden met een pincet en toen we gingen kijken hoe het oor eruit zag (ik kon meekijken op een schermpje) zagen we nóg een watje zitten! Nou zeg... volgens ons heeft ze die er echt zelf ingepropt maar ja zeker weten doen we het niet natuurlijk! Maar goed ze is nu watjes vrij en het oor zag er verder goed uit, dus naar school gebracht en ik weer met mijn brakke lijf terug. Gisteren toen ik naar bed ging echt heel veel pijn gehad, Fred hoorde me kreunen van de pijn zei hij. Eindelijk in slaap gevallen begint Marcus om 5 uur weer te schreeuwen, is iets nieuws van de laatste tijd. Even meegenomen naar ons bed, waar hij een beetje gespeeld heeft, daarna flesje warme melk en weer naar bed. Vandaag maar zo lang mogelijk opgehouden, en dan vanavond wat later naar bed en dan maar hopen dat hij wel een nacht door slaapt want ik vind het wel weer ff goed zo... Hoe is het met jullie meiden?
Goedemiddag! Alles goed hier? Belliebel, goed verwend lees ik op je verjaardag. Moest vooral lachen om je pot augurken haha. Zoiets als deze? Bekijk bijlage 32823 Knorretje, voor jou schiet het al op tot je verlof lees ik! Hier ook nog 17 dagen werken nu.. heerlijk. Jeetje, minimouse voor jou gaat het echt hard! Ladytijger, mooie kinderwagen. Mama25, vervelend van die aso's in je flat. Hoop dat het snel gemaakt wordt. Evenstar, SPAM van je kamer svp! Muur, ik zou het ook wel op fruit willen houden, maar er staat hier een grote schaal pepernoten helaas. Had manlief over.. grr. En wat een stuwing, zou wat zijn als het toch zou lukken. Babylove, gaat niet zo lekker lees ik, doe het rustig aan en niet stressen! Is niet goed voor de beeb en jezelf.. Klusser, vervelend probleem met het riool. Hoop dat het meevalt en ze het snel kunnen verhelpen. Jo, idd goed dat iemand dat besluit neemt, zelf blijf je toch vaak te lang doorgaan. Bsb, wat jammer dat je je poes weg moest doen, gelukkig heb je er iemand voor gevonden. Hoop dat hij/zij een goed huisje krijgt. En succes met de geboortekaartjes. Een paar pagina's terug staan weer wat linkjes geloof ik. En ik heb er nog wel een voor kaartjes die je bij de drukker kunt bestellen: Geboortekaartjes - De grootste aanbieder en drukker van uw geboortekaartjes Troel, jeetje het grote raadsel van de watjesoren! Maar gelukkig zijn ze er nu uit idd. Hoop dat ze van de pijn af is. En vervelend dat jij zo'n last van de pijn had..
Hallo allemaal, Hier even een stiekum berichtje vanaf mijn werk. Hihi klusser zo begon het bij mij ook. Maar als snel volgde er meer vocht hihi. Wordt nu regelmatig wakker met grote natte plekken in mijn shirtje. Wordt door me mannetje mevrouw lektiet genoemd. Hij vind het maar een raar iets, maar hij vind het ook wel erg lachwekkend hihi. Jo wat vervelend dat je moet stoppen met werken. Heb het niet helemaal bij gehouden de laatste dagen, maar wat is de reden dat je moet stoppen met werken? Het is rot maar inderdaad wel beter dat die keuze voor je gemaakt wordt en dat je niet zelf hoeft te beslissen. Muurtje ben jij ook al mevrouw lektiet hihi. Ik heb vanmiddag bij de hema ook pads gehaald. Zei het gisteravond nog tegen het ventje dat ik pads ging halen. Maakt hij vervolgens de opmerking: Ja maar schat we hebben toch nog koffiepads? Hihihi had het niet meer. Nouja heeft hij in ieder geval wel gelijk melk in zijn koffie. Vic ik heb het ook meid. De een nog minderleuk dan de andere. Mijn moeder is al een paar keer dood gegaan in dromen en me ventje wilde niet meer met me verder dus bleef ik met kind alleen achter. Waarom deze dromen? Tja denk dat het toch met angst te maken heeft ofzo. Het zijn echt dromen waarbij ik huilend wakker word. Stomme hormonster ook. Hihi muurtje ik ken het. Heb ook last van lompheid. Laat echt zoveel vallen momenteel. Ook heb ik het gevoel dat mijn evenwicht niet altijd even goed is hihi. Boni whahaha precies die pot augurken en dan maat XXXXXXLL. Hihi nou vond het wel een erg toepasselijk cadeau. Hier gaat het dagje werken erg snel. Heb alleen zo'n verschrikkelijke last van mijn ribben. Met name de rechterkant. Weet iemand wat dit is? Ik denk dat het gewoon de baarmoeder/placenta is die tegen mijn ribben aan gaat zitten. Woensdag weer naar de vk toe. Zal het dan eens vragen aan haar. Wist trouwens niet dat als je kindje de hik had en je voelt in je onderbuik de hik, dat de kleine dus ook met zijn hoofdje naar beneden lach. Weer wat bijgeleerd hihi.
muurtje: hahaha hebben we alle beestjes gehad? Troeltje: knuf! en fijn dan van die watjes! Boni: dank je! ga eens kijken