Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Goedenavond allemaal, welkom bij het tepelnieuws van 21.00.

Allereerst klusser heeft druppel vocht verloren uit tepel. Waarschijnlijk gaat dit toch echt doorzetten en wordt ze op een gegevenmoment geteisterd door natte plekken.

Hihi jaaaaaaa als we zoiets nou elke avond doen. Kunnen we straks ook doen als we eenmaal mogen gaan bevallen.
    -weeënbulletin, vers van de persnieuws of iets ander hihihi.

2. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
  3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahaha, tepelnieuws, weeënbulletin en persnieuws! Goeie!

@ Mini, vervelend dat je je zo voelt! Dat vervelen is echt niet leuk nee! Kan je geen hobby zoeken die je 's avonds kan doen? Of een boekje lezen, kruiswoordpuzzel, gewone puzzel weet ik veel ik noem maar wat hoor!

@ Klusser, fijn dat alles weer goed was bij de verlos! En ook fijn dat je weer lekker geslapen hebt, slaap heb je echt nodig he?!

@ Luiers, denk dat je straks wel meer pakken luiers 1 nodig hebt hoor. Doorgaans verschoon je pasgeborene na elke voeding en dat zijn er zo'n 8 á 9x per dag! Dus dan ben je wel zo door een pakje heen!

@ Hormonsters, hier af en toe ook behoorlijk last! Veel meer dan bij Marcus, ongeveer gelijk aan bij Lisette d'r zwangerschap. Zal het dan aan het geslacht liggen?!

Vandaag heeft ventje even goed geholpen in huis, de gang is weer troepvrij gemaakt en Marcus zijn kamer is ook goed opgeruimd. Onze kledingkast staat daar nog en die ga ik morgen of overmorgen even flink uitmesten, eens een keer wat weggooien. Zal ook wel een boel opruimen in mijn hoofd!
    Als dat is gedaan zal de kamer van de kleine ook gedaan worden, is in principe niet zo heel veel werk (denk ik/hoop ik).

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede avond allemaal, welkom bij een tepel-nieuws-flits van 21.30.
    Mevr. Muurtje heeft van haar moeder zoogcompressen gekregen. Aangezien ze af en toe een lekkage waarneemt bij haar dochter's tepeltjes...

Einde tepel-nieuws-flits. Een prettige avond allemaal toegewenst

5. minimouse

minimouse Niet meer actief

haha ben gewoon in een zeur bui volgens mij:p straks als mn man weer lekker thuis is 's avonds heb ik nog wat om tegen aan te lullen dus dan zal het wel weer beter worden. heb altijd rond deze tijd ff zo'n dipje..

ff wat anders, gisteren hebben vrienden van mn broer een kindje gekregen. bij de 20 weken echo zeiden ze dat het een jongen zou worden. maar het is een meisje! hihi hebben ze het kamertje met blauw geverfd.. vind het voor jullie fijn dat jullie het weten hoor, maar ben blij dat wij het niet weten!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mini, dit is toch ook wel mijn grootste angst!

Ikzelf was overtuigd dat er weer een jongetje van binnen zit, maar tijdens de 20 weken echo zei die mevrouw dat het een meisje was. Nu heb ik 2 verschillende geslachtsdelen gezien in mijn zwangerschappen en beide waren zo duidelijk dat ik overtuigd was, maar nu heb ik het niet echt gezien, dus ik weet het niet 100% zeker. Geloof wel dat die mevrouw het gezien heeft, en Fred zegt ook dat hij gezien heeft dat er een doosje zat, maar toch wil ik een slag om de arm houden voor als het toch een jongetje is... Dus hier geen roze kamertje, maar een neutraal kleurtje waar ik alles mee kan combineren. En kleding heb ik van beide geslacht hier, dus dat zit wel goed. Neem gewoon van beide wat mee, of ik zoek iets unisex uit ;)

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahaha, (ik had het net niet meer...) dát ga ik dus niet tegen manlief vertellen... dat koosnaampje... dan gaat hij dat hier ook gebruiken. Dacht het niet. Hé jij daar met die buik is al erg genoeg...hihi :D

Ja! Evenwicht! Dat is ook zo iets... wat best handig is om te bewaren. whahahah! Is bij mij af en toe verweg. hihi

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh en naam hebben we ook voor beide geslacht nu, dus daar hoeven we ook niet meer over te ruzieën als het toch een jochie is :)

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur

Hahahahaha moet niet gekker worden.

Voel me eigenlijk wel lekker nu. Kan ook niet anders want heb net een reep pure chocola achter mijn kiezen hihihi:D

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh en nog ff tussendoor, nog 9 weken!! Kan echt niet wachten om de kleine te zien! Ben zo ontzettend benieuwd!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    OH!!! sjokolaaaade!! ik ben jaloers! Ik heb niets lekkers meer in huis... en het fruit hangt me al de neus uit... ZUCHT!
    Ben zoooow moe. hebben jullie dat ook? Echt 3e trimester kwaal he?

Ik zag iets over lopende zaken in onderbroekjes... ken het. Bin der don det. Het blijft gaan... bleeegh!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Het zal je maar gebeuren!!
    Ik heb ook dit keer het geslacht duidelijk gezien!! Dus twijfel er eigenlijk niet aan. Maare krijg nog een groei echo, dus zal ik wel even vragen of ze toch nog maar even tussen zijn beentjes kijkt hihihi.

@ muurtje hier gelukkig nu geen last van... lekkende tepels.

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ muur de moeheid slaat hier ook weer toe, ben steeds zo moe... pffffff En nu begint ik het echt wel te merken hoor, dat me buik in de weg zit...

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jaaa hier nog een die last heeft van lopende onderbroeken hihihi. Nee even zonder dollen hihihi, krijg een lachstuip, geloof dat die chocola verkeerd gevallen is:p:D.

Heb er ook last van. Vind het nu al niet lekker als ik het voel lopen, moet je nagaan hoe het straks voelt als je net bevallen bent hihi. Nouja dan hebben we aan een inlegkruisje niet genoeg, ik neem dan wel genoegen met een matras hihi.

Achjaaaa hoort der allemaal beibei.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Muurtje, is dit goed genoeg voor je?!? hihihi

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier ook wel last van moeheid. Ik slaap gelukkig de laatste paar nachten als een os. Wordt alleen helaas niet uitgerust wakker. Nog 3 dagen werken, dan is het weer weekend:D.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Komt inbreken:

MUUR WE VERWACHTEN EEN DOCHTER :D

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh oh oh heb me net toch een lachstuip gehad. Tranen rolden over mijn wangen. Me ventje zat me toch raar aan te kijken, ik dacht even dat ik erin bleef.

Nu eenmaal weer uit de lachstuip ben ik gewoon moe van mezelf hahaha. Stomme rare hormonsters:p.

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ken dat mini.. de mijne is ook bijna altijd weg :(
    Ik zei laatst overmoedig dat ie 70 uur per week werkt, zegt ie heel nuchter; nee hoor, het zijn er 80.
    Als ie thuis is slaapt ie meestal, in de ochtend.
    We hebben alleen de zondag, en als ik geluk heb de dinsdagavond.
    Hetbrak mij ook op en we gaan nu proberen 2 avonden per week samen te kunnen zijn.. *zucht*
    Ik was dit gewend, maar het wordt zwaarder nu.
    Wel heel fijn voor je dat het na zaterdag niet meer is meis, geniet ervan!
    Bij ons komen vast ook weer rustigere tijden, en ik troost me met de gedachte dat hij ook het liefst bij me zou zijn nu!

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Waarom had je een lachstuip dan?

Deel Deze Pagina