Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik help wel even schreeuwen tante Mars:

MUUR!! ZE KRIJGT EEN DOCHTER!!!

2. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Whahah,, Muur lig al onder de wol denk ik..

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Had geen idee waarom ik een lachstuip had, begon opeens te lachen en kon niet meer stoppen. Ach dit kan dus kennelijk ook met de hormonsters:p

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ben er BEN!er!!!
    TANTE!!! GEFELICITEERD!!! JOEPIE!!

@ Belliebel! GEmenerd! hihi:D:D:D:D

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, ik zat hier bijna mijn toetsenbord op te knagen... hihi.. smaak is alleen iets wat anders dan de echte... sjokolade... ZUCHT!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Zat hier net ook echt onwijs te lachen. hihi...
    En ondertussen te kijken wat ik het beste kan doen ivm mijn abbo van mijn mob foon... die loopt de 5e af... was ik bijna vergeten. En dan heb ik dadelijk geen mob meer, niet handig... hihi

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    uur, die verlengt toch automatisch met een jaar weer?

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja over een andere mobiel gesproken...die zou ik ook best wel willen. Ben dit ding wat ik nu heb een beeetje zat. Het is een groot lomp onhandig ding. Mag pas volgendjaar september weer een nieuwe, moet het helaas nog even uitzingen met dit ding.

Ach we kunnen er mee bellen en mee smsen, das toch alles wat ik wil:p

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Neen, dat mag wettelijk gezien niet meer sinds 1 juni. Geen enkel abbo mag zomaar weer verlengd worden ongevraagd. Als ik het goed heb...
    Dus... ik ga eens kijken wat goedkoper is want wat ik nu heb is nl veeeeel te duur. Dus mij komt t wel goed uit dat ze me er op gewezen hebben anders had ik er misschien wel weer voor 2 jr aan gezeten...

oeh, mag ik ff klagen. Bij mij komt de frisse tegenzin weer opzetten... om morgen te gaan werken. oei.

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Bel, die van mij is ook groot en lomp.. gehad van manlief zijn werk... hij lag toch maar rond te liggen. Maar er zit zo'n goed fototoestel in dat ik m wil houden! Echt geweldige foto's maak ik er mee. Het is ook meer mijn fototoestel met mobiel dan andersom.
    Het is een nokia n82 geweldig ding.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Klaag ronde 2. Mijnhemel ik heb Chinees gegeten. en dat is toch wel zoooo niet lekker voor de 2e keer herkauwen... Bleeeghhhh!!!

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    o.k. het is opeens uitgestorven hier. en ik stort ook zo om... dus dan sta ik het liefst naast mijn bedje... dan doet dat niet zo'n pijn...

Ik wil iedereen een hele goede nachtrust toewensen zonder enge dromen!
    Knuffel!

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mijn telefoon doet raar, als iemand mij belt en ik nee op hoor ik NIKSSSS.. als ik terugbel hoor ik de andere kant wel.

Stom zeg..

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga ook mijn bedje in want begin ook in te storten.

Hopelijk hebben we allemaal een goeie nacht:).

Slaap lekker allemaal!

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    *zucht*

Nog drie kwartier en dan komt Frank thuis..

Geen zin om alleen naar bed te gaan!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Even snel een reactie van mijn kant. Hier gaat alles goed, ik hoop dat het met jullie ook goed gaat. Ik hoop donderdag weer even tijd vrij te kunnen maken om te komen kletsen

Liefs Silvia

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Goedemorgen!!!

Ik moet naar mijn werk!! Het wordt elke ochtend weer moeilijker om mijn nest uit te klimmen zeg, brrr.

Maar weer eens hard verder schrijven aan mijn grote boek :D

Fijne dag en tot laters (en vergeet wereld aids dag niet, ik ben net donateur geworden en ga zodadelijk weer voor een artbag).

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Hier wel geslapen, maar niet echt uitgerust ofzo... Vannacht werd er nog ff druk geschopt in me buik, en meneer had weer eens de hik... hahah duurde nog best lang ook!
    Zometeen ff naar ikea nog 2 plankjes halen, en matrasje en dan kan me vader die even ophangen. En dan is de kamer zo goed als klaar, en kan ik hem ff schoonmaken etc. en alles op zijn plekje leggen.

@ de werkende dames werkse!!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Môge! ik ook ff snel. Heb gister op een lakentje getracht een tekening te maken en het ging gewoon perfect... tot ik het neusje inkleurde. Liepen verd*&$%#@@me! de kleuren door! Lakentje verpest. Mijn moeder zeg dat het nog wel mee valt. Maar ik vind het niet mooi. Bleeegh! Ik zal een foto maken... maar ik ga m echt wel opnieuw maken.

Verder ik ga zo aan het werk... nu echt nakijken en straks stage bezoeken. Heb er machtig veel weinig zin in. hihi. Want zoals ik al dacht... mijn lessen worden al over genomen volgens het nieuwe rooster voor als ik afw ben. Jammer... Nu moet ik allemaal klote klusjes doen... Ach... ik geef er wel weer een draai aan zodat het ergens wel leuk zal zijn. hihi

Tot vanaa... oh nee! vanaaf bij vriendin eten en filmpie kijken.
    Misschien dan tot vanavond. en anders tot morgen!

20. minimouse

minimouse Niet meer actief

goeie morgen!!

zo dit was mn nachtje wel weer hoor... word ik om 10 voor 6 wakker omdat de lamp op de overloop aan staat.. is mn vriend er uit moest ie naar de wc.. dus ik er ook uit, naar de andere wc. en toen weer op bed gekropen. toen liet hij toch een vieze stink scheet!!! niet te geloven. ik ging gewoon over mn nek! was nt op tijd bij de wasbak! ik zei tegen hem je houdt ze maar in! anders moet ik weer overgeven. toen is ie na een half uur maar naar beneden gegaan en heeft ie op de bank verder geslapen.. hihi. we hadden snert gegeten :D hahahaha en die werkte errug goed bij hem!

Deel Deze Pagina