Scorpion hoe weet je dat meid? ben je langs geweest? Ennnn ik begin trouwens ook met een nieuwe baan per 1 augustus, bij mij weten ze het nog niet en ga het ook niet vertellen!
Artsen bieden het aan???? Is het gek dat ik me dan af ga vragen waarom ik meedoe aan MvM???? Dit wist ik niet.. de consulente van MvM gaf aan dat ze het proberen te bestrijden...
Heee meiden! @ Scorpion, heel veel sterkte meid! Vind het vervelend voor je! @ de meiden met een goede echo, heel erg gefeliciteerd! @ MvM, ik doe niet mee en nu ik dit lees ben ik blij! En met mij gaat het goed, moe dat wel maar verder helemaal geen klachten! Ben wel blij, heb het wel eens anders gehad
Owwww meiden! Niet meedoen aan MvM is echt een strop voor meiden in de MMM. Zonder MvM hadden wij echt nooit een kindje gekregen, laat staan 2. Het wordt alleen voor gewichtsproblemen gebruikt als het voorsgeschreven is door artsen! niet zomaar! MvM kan hier niks aan doen...het zou om een klein percentage gaan. Elmo
Vici: zo als ik het heb begrepen zorgen zij er van hun kant voor dat het alleen bij de juiste mensen te recht komt. ze geven diot alleen aan, zodat men het wel weet. Sassa: persoonlijk vind ik dit niet een argument om dan dus niet mee te doen. ik denk persoonlijk liever aan het feit dat het ook de mensen bereikt die het wel nodig hebben. waaronder ik hiervoor. ik zie het als iets terug doen. het kost niets en anders spoel je het door de wc. ik denk dat we er iets laconieker naar moeten kijken en ervan uit moeten gaan dat wij de juiste personen helpen. meiden ik ga afsluiten. fijne avond en tot morgen!
Ik stop er ook niet mee hoor, doe JUIST mee voor de meiden die vruchtbaarheidsproblemen hebben, ook daarvan weet ik hoe het voelt! Ik word alleen heel boos als ik zie dat er ontzettend veel sites zijn die het gewoon aanbieden, afslanken met HCG.. ik was in de veronderstelling dat het alleen illegaal hier en daar vanonder de toonbank verkocht werd.
@ Scorpion Heel veel sterkte meid! *Knuf* Ben echt kapot, vandaag al rustig wat spullen uitgezocht, en met me broertje ff verf gehaald en in me nieuwe huis gezet. Dat scheelt weer. Nu ff lekker relaxen, morgen weer een nieuwe dag.
Maandag komt bij mij de vrouw voor MvM, toch wel weer spannend zo'n test. Ik doe het voor de mensen die het nodig hebben bij verminderde vruchtbaarheid. Ik vind het iedereen zijn eigen keuze. Kus Hanneke
Na wat denken heb ik mij toch wel aangemeld ondanks de wat negatieve berichten in mijn ogen. Ik gun iedereen het geluk van een kind. Hoop alleen wel dat het HCG terecht komt waar wij willen dat het terecht komt, en niet bij mensen die willen afvallen. Ik ben zelf ook te zwaar, maar ik zou het echt idioot vinden als ik HCG krijg om af te vallen, en het zeker neit accepteren! Nee, vrouwen die moeilijk kinderen kunnen krijgen gun ik het meer!
Oh Vicious! Verlies je veel bloed? Of maar een klein beetje?? Een klein beetje schijnt vrij normaal te zijn!
Sjonge die site was even down en ik probeerde wel 5x ofzo een bericht opnieuw te plaatsen, nou jullie hebben hem gehad hoor, wel 5x @ Vicious, hoeveel bloed is het meid?
Niet zoveel als bij een menstruatie, maar als ik naar de wc ga en afveeg is 't papiertje wel rood.. helder rozig/rood. Misschien lijkt het nog meer doordat ik ook geplast heb, maar het was niet een beetje en over, het bloed nu nog
Hmmm, schrikken is dat zeg! Ik weet nog wel dat ik bij mijn eerste ook veel bloed verloren ben (en later weer maar dat kwam door sex) maar me dochter is toch geboren, dus dat zegt niet altijd alles... Heb je buikpijn?
Vicious, heb je iets bijzonders gedaan? Veel geniest/hoest o.i.d.? Het kan namelijk een 'bloedneus' zijn, omdat daar veel adertjes nu zitten, die gemakkelijk knappen. Volgens mij hoef je je pas zorgen te maken als je ook echt buikpijn krijgt.... Ik begrijp dat je erg bent geschrokken!!!
We hebben niet gesext, ik heb de hele dag achter de pc gezeten op mijn werk.. Ik heb geen krampen, alleen het "normale" zeurderige gevoel in mijn onderbuik, wat ook wel bij een zwangerschap hoort. Heel verwarrend! Ik wou maar dat iemand even wilde kijken maar de verloskundige van het ziekenhuis zei dat ik moest afwachten
Dit heb ik vorige week vrijdag dus ook gehad. Toen was ik precies 6 weken. En vandaag een hartje gezien! Kan dus goedgaan...