Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

troeltje als het geen kwaad kon heb ik het dus voor niks vermeden. en ik vind het nog wel zo lekker hahaha

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Whahah, twijfelen aan sausjes... leuk... maar slim om te kijken. Ik zou het nl echt neit weten. hihi

En eh.. oh ja! Wat een schattige foto!!!

Trouwens, net ff uit mijn panty geschoten naar de kinderopvang waar ik onze kleine voor had ingeschreven... V.a. 7 okt (eigenlijk al eerder) probeer ik al een rondleiding te krijgen op de lokatie... maar tot op hede nog steeds niet terug gebeld. Terwijl ik al echt zeker 5 keer op haar mobiel heb ingesproken.
    Heb nu d'r baas aan de foon gehad. En gezegt dat ik het rond uit schofterig vind dat ik nog niet terug gebeld ben. We hebben namelijk op alle nummers voicemail en daar is nooit een bericht op achter gelaten. En het is dat ik met mijn handen in het haar zit. Want als er zo met mensen omgegaan wordt. Hoeft het voor mij normaal gesproken niet meer. Hoe gaan ze dan om met mijn kind? Enz enz...
    Deze week word ik nog terug gebeld. En sorry sorry enzow... en TERECHT!! ver 3 dubbele doosjes!

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ga het gewoon eten hoor;)

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ WIJ weten wat ladytijger morgen gaat kopen in de winkel... hihi!!!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ BsB? Waarom? niet gezellig hier? Had een pagina of wat leuke linkjes neergezet.. zit ook veeeel roze bij. hihi

6. mammamia

Dat is ook niet erg netjes en professioneel:S Hopelijk hebben ze een goed excuus en kun jij je kindje alsnog met een gerust hart daar achterlaten;) Anders breng je haar maar naar mij toe, zorg ik wel voor der:D

7. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

ja denk je ;)
    ik heb zelf nog een flesje staan hahaha:D

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

ik heb volgende week donderdag een intake gesprek met het gastouder opvang berend botje. eigenlijk een paar dagen nadat we de formulieren hadden ingestuurd belde ze al.

het kan gelukkig ook nog anders muurtje.
    maar ik geef je groot gelijk dat je uit je panty ben geschoten.
    moeten ze je maar niet zo onbeschoft behandelen.

(wel knap dat je nog in een panty past hahaha;):D)

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Je hebt mooie zwangerschapspanty's hoor! Wij hebben er hele mooie in ons assortiment ;)

Maar je hebt gelijk hoor muur, dat is niet netjes!
    Ik had ook een rondleiding gevraagd voor Marcus paar maanden geleden, alles geregeld en ik zou de eigenaresse treffen (heel kleinschalig kdv) en ik kom daar en alle medewerksters staan mij raar aan te kijken wat ik daar kom doen! Na wat vragen komen ze erachter dat ik een rondleiding zou krijgen, blijkt dat die hele eigenaresse niet komt die tijd dat ik afgesproken had!
    Natuurlijk gezegd dat ik dat heel vreemd vond, en na de rondleiding heb ik gezegd dat ik hem niet inschrijf. Vond het zo vreemd dat ze er niet was terwijl ik die dag ervoor nog met haar had afgesproken! En ook dat niemand wist dat ik zou komen!

Nu komt hij bij een nieuw kdv in de brede school waar Lisette haar school ook komt, lekker makkelijk kan ik al mijn kinderen straks in 1 gebouw wegbrengen!

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb vandaag weer een pretecho gehad en nu heb ik wel mooie plaatsjes haha. Hij lag er nog niet geweldig voor maar beter als de eerste keer. ik heb hem zien gapen en duimen echt geweldig hoor. Plaats straks foto,s effe eten nu.
    Tot vanaf

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ff snel moet zo weg!
    Man is thuis. Mevrouw kinder opvang heeft ook al gebeld. Met kut smoes, maar maakt mij dat uit, ik heb d'r ook nog ff de oren gewassen hihi. We hebben de 29e dec een afspraak.
    Eh... ik schoot net een aantal keren in de lach met het terug lezen.. maar ik ben het vergeten! Naar!

oh ja, helaas ligt Culemborg niet naast de deur... anders.... stond ik voor je deur. hihi

en sausjes lekker! maar moet nu weg! Doegie!

12. mammamia

Leuk! Ben benieuwd naar de foto's:D

13. mammamia

Hoe zou het eigelijk met Melek gaan, heb haar al weer ff niet gehoord... of komt ze echt alleen maar iets plaatsen als ze zich (weer eens) zorgen maakt?

Sorry, misschien kom ik nu wat bot over... maar vroeg het me gewoon af;)

14. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst! Ik heb er momenteel echt weinig tijd voor. Heb ik nog iets belangrijks gemist?? Alles nog goed met iedereen? Ik las iets over tepelbulletins haha. Ik heb nog nergens last van op dat gebied :p Verder alles goed al begin ik het wel wat zwaarder te vinden. Gelukkig hoef ik deze week nog maar 1 dag te werken en dan nog maar 3 weekjes tot mijn vakantie/verlof. Dus nog even doorbikkelen.
    Nou fijne avond allemaal en sorry dat ik niet alles heb teruggelezen, maar ben echt vreselijk moe.....

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    FutureMama, voor ik het vergeet! Heel erg veel plezier en succes morgen, maak er een mooie dag van!

16. minimouse

minimouse Niet meer actief

haha mamamia, dat had ik me ook al afgevraagd! dus je bent niet de enige hoor :p maar gaat nu wel lekker met iedereen hier volgens mij! vind het zo ook wel gezellig :)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou kids liggen gedoucht en wel op bed. Op hoop van goede zegen dat Marcus nu wel slaapt. Hij heeft vandaag maar 1x geslapen van 8 tot half 10 vanmorgen en daarna niet meer. Hij was nu echt kapot dus heb hem toch maar iets eerder naar bed gedaan dan ik van plan was... Duimen jullie met me mee?!

Ik heb net mijn witlof ham/kaas uit de oven achter mijn kiezen, heb nog 2 rolletjes over maar zit vol. Maar heb nog wel trek! Misschien neem ik zo nog een rolletje ;)

18. mammamia

hihi, jah het is idd erg gezellig:D Kun je beter hebben dan al die o ik maak me zorgen berichten:S Komt gewoon door de hormonsters dat we ons daar drukker om maken als iemand je irriteert:p O, wat ben ik erg;)...

Kga zo naar de zw. gym, ben erg benieuwd. Vorige week dus niet geweest, dus ken nog niemand... ben benieuwd wat voor dames er in het groepje zitten...

Ojah, de garnalen omelette met WHISKYsaus was erg lekker:p

19. mammamia

Lekker he al dat eten;) Nog geen last van zuurbranden?

Hopelijk een rustige nacht voor jullie... ik zal ervoor duimen:D

20. mammamia

Jij ook nog maar 3 weekjes werken dus? Zullen we samen aftellen, haha...

ennuh een hele fijne/mooie dag gewenst voor morgen! Geniet ervan:D

Deel Deze Pagina