haha ja klopt mammamia! t is wel goed zo ik ga mn bedje opzoeken.. ben moe. morgen hebben we pakjes middag + avond. dus geen tijd om even lekker op de bank te liggen of op bed te gaan. en tussen door nog naar de zw.gym.. drukdrukdruk... en ben zo moeeeeee bah. tjee trouwens mn moeder had ik net ff op msn en die vertelde dat de buurman zn (wolfs)hond weer eens op pad was geweest.. mn ouders hebben een boerderij met koeien, maar er lopen nu schapen van een andere boer in onze wei. maar die hond heeft 5 schapen te pakken gehad! hele weiland ligt onder de wol en bij 1 is het oor er af gebeten.. echt een rot beest is het! is de zoveelste keer al dat hij schapen te pakken heeft gehad... ook heeft ie al achter de koeien van mn vader aan gezeten die drachtig waren. en hij had die jonge honden ziekte neospora ofzo iets.. maar daardoor zijn al die kalfjes dood geboren! snap niet dat ze die hond nog vrij rond laten lopen... t is misschien zielig voor die hond maar hij heeft voor de zoveelste keer bloed geproefd en dat krijg je er niet uit bij die wolfsbeesten dat het beter is als ie maar een spuitje krijgt ofzo.. want hij richt steeds meer schade aan... oke nu ga ik echt.. doeidoeii
@ Ninja Mooie foto's, en leuk filmpje! Grappig idee dat het ventje toch echt nog in je buik zit en het er zo werkelijk uit ziet @ Troeltje lastig hoor dat Marcus wakker word. Hier helaas ook weer 's nachts wakker. Gelukkig slaapt ze wel weer nadat ze een flesje melk gehad heeft. En word pas rond half 9 wakker. Overdag slaapt ze anderhalf/twee uur. Soms korter. Sterkte!! en duim voor je dat hij nu wel doorslaapt!! @ Hier een lekker bewegelijk ventje hihih. Hij is behoorlijk tegen me ribben aan het schoppen, en duwen. Kleine meid ligt lekker te slapen, net even goed gelegd, want ze lag overdwars in dr bedje. Heb wel meer last van harde buiken en ook snel, en tja het word gewoon echt zwaarder nu. Me buik zit ook beetje in de weg hahah.
hey troeltje ja dat klopt ik moet het echt gaan verdelen wou had een wastafel kast gehaald maar die paste er niet zo goed in dus moest het bijgezaagd worden dus dacht doe het wel effe maar dat effe duurde wel 2 en een half uur toen ben ik maar gelijk de badkamer schoon gaan maken en je raad het al was stuk toen ik klaar was heb gelijk een warme douche genomen en was echt bekaf
Dat jullie allemaal al rib-schoppen ontvangen!! Ik heb het daar nooit echt, ik draag wel heel hoog, maar ook erg naar voren, misschien dat dat scheelt. O ja ik heb ook een beetje een lang lellebel lijf. Ik ga even bij ninja haar hyve filmpje kijken.
Evenstar, ik draag ook naar voren, maar meneer zit of met zn billen te duwen of met zn voetjes te schoppen. Voelt niet zo prettig. Maar ben blij dat ik hem voel hoor Zit nu ook behoorlijk te duwen. Soms vraag ik me weleens af wat hij allemaal doet daarbinnen hihihi Babylove slaap lekker
Ik voel het wel tegen mijn middenrif idd met kontje hahahaha. Leuk he die wiebelkonten Kriel draait regelmatig een heel programma af. Schopje schopje draai schud schud... en dan de hik krijgen. Dat is echt wel meerdere keren per dag, de schrokop. Word steeds benieuwder naar al onze beebjes, kan je nagaan, over 3 maandjes hebben we hier allemaal fotootjes van onze frummels!!
Ja ik kan het me voorstellen, ben ook zo benieuwd naar mijn kleine ventje. Kan bijna niet wachten. De tijd gaat erg snel... Kan bijna niet voorstellen dat de kleertjes zo klein zijn. Vandaag weer wat kleine dingetjes gehaald en dacht dat past hij echt niet (maatje 56) hihihi is ook zo'n verschil met mn dochter (maat 80/86)
ja niet te geloven he dames dat we al bijna mama zijn. Ik vind dat we hier met een leuk clubje zijn het is altijd gezellie met jullie. Erg fijn om soms effe alles hier te kunnen vertellen want me vriend snapt me soms ook niet. Ik hoop dat we na de bevalling het hier nog zo gezellie kunnen houden. Ik ben vandaag flink mishandeld hoor eerst bij de vk waar ze probeerde het kindje te voelen helaas kon ze dat nog niet en nou vanmiddag weer bij die echo want hij moest soms hard drukken om het kindje een beetje te laten draaien. Ik heb nu dus ook heel veel last van me buik niet erg fijn. Oja vandaag bij de vk was ook alles weer goed. Baarmoeder goed gegroeit 27 cm alweer bloeddruk 140/75 ook netjes en ik moest hb prikken omdat ik wel veel moe ben maar die was 8,6 dus niets mee aan de hand zal wel door die slechte nachten komen denk ik. Over 3 weekjes weer terug dan ben ik gewoon al 31 weken.
Môge! Ff lekker eggoën, er is nu toch nog niemand.... Ik hoop dat iedereen nog lekker op een oor ligt. Ik was al wakker om 4 uur. En ik kon echt niet meer in slaap komen. ARG! Maar raad eens.. ik heb de tijd nuttig besteed. hihi. Ik heb, ja... ik heb echt nagekeken. En volgens mij ben ik best streng zo s'ochtends vroeg. hihi. Da's trouwens niet waar ik ben altijd streng. Ik wil diepgang in de materie zien. anders heeft het geen zin. Nu nog een lading nakijken... en dat is de heftigste maar de haast is daar alweer bij voorbij. Maar aan het eind van de week wil ik het af hebben. Maar misschien is dat niet mogelijk ivm de hoeveelheid die die werkstukken mee nemen. Oh ja, verder. Gister lekker gegeten bij vriendin en diens man. Manlief was ook mee. We hebben een overschotel met witlof gehad (HEERLIJK! norm. vind ik witlof niet lekker...) En daarna hebben we angels and demons gekeken via een beamer. Da's pas leuk... hihi We hebben een leuke en gezellige avond gehad. Thuis in bed liet ons ukkie weten dat ze er toch nog was en heeft even verschillende acrobatische toeren geshowd. En deze ochtend is ze weer erg rustig. Merk nauwelijks iets van haar. Waarschijnlijk weer groeistuip. Ik merk nl aan het slijmspoor dat ik achter kan laten, net als een slak, dat ze aan het groeien is. Althans... die conclusie heb ik getrokken. of dat correct is is natuurlijk een tweede. Ik heb gister trouwens een afstreep lijstje gemaakt ivm de kleertjes die we al hebben of nog moeten kopen. /best handig van mijzelf al zeg ik het zelf. hihi. Ik heb nu in iedergeval meer overzicht. Dat geeft een lekker gevoel. bleegh, ben misselijk. Ga ff iets gezonds naar binnen duwen. Ik ben nl deze ochtend zeer ongezond begonnen... en ik ga niet zeggen met wat... want dat kunnen jullie nl wel raden. whahahah Nou dames, ik hoop dat het vandaag heel goed gaat met iedereen. Geen enge dromen hopelijk gehad vannacht en gister avond lekker genoten van het niets doen.... Ik ga ff een beetje terug lezen, nl nog niet gedaan
He! Barbarabeer! Hoe is het met jou dan?!?Lang geleden vertel! Hoe is het er mee! Wat leuk om je te zien! Edit, en ze is weer weg. jammer de bammer
@ NINJA! GEWELDIG FILMPIE!!! OH wat onwijs schattig! LEuk, leuk LEUK!!! @ Belliebel, ik laat ze lekker kleppen hoor. Ik heb ondertussen een hele gladde rug gekweekt. Ze kunnen me wat. Thanks! Knuffel! en ook aan alle andere die zo met me mee leven! Bedankt allemaal! @ Troeltje! over 9 weken een keizersnee. Hemeltje lief, gaat dat hart he? Spannend lieverd! @ Babaylove, rustig aan doen meis. knuffel! @ Mini, leuk zwangerschapsgym heel veel plezier vanavond! Knuffel! Ehm, heeft je pa al gesproken met de buurman? En kan hij niet met zijn rechtsbijstandsverzekering geld claimen ivm kosten verderf ivm dode kalveren. En nu ivm het verwonden van jullie dieren... Belachelijk gewoon. Mijn opa had allang zijn geweer gepakt en dat beest ehm... je weet wel. Niets komt aan zijn dieren! Die zijn hem heilig. @ Evenstar! AUto zaterdag!!! JOEPIE!!! Hebben jullie al een leuke route uitgestippeld waar jullie naar toe gaan rijden? hihi Muurtje is de grap ook bijster. Ik heb een vermoeden.. maar..
Zow... lekker terug gelezen. @ Mama, ik heb zelfs kleertjes er tussen zitten van maat 44. Van die kleintjes van mijn vriendin. Die met 30 weken waren geboren. Die kleertjes zijn pas echt heeeeel klein. Echt bizar. @ Ik ga ehm... maar iets doen. Wat weet ik nog niet. Misschien manlief eens lief verzorgen... zal ik zijn ontbijt klaar maken? Ja, dat ga ik maar eens doen. Tot later! Heb trouwens pijn op de plek waar geloof ik mijn blinde darm zit. Ik vermoed dat dat bandenpijn is. Niet leuk. Ah! en mijn dochter wil jullie nu ook de hartelijke groetjes doen. Ze laat even weten dat ze er is.