Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik zag een hele mooie meid voorbij komen. Wat een schatje zeg.

Ja ruzie met mijn vriend heb ik volgens mij wel 4x in de week. Zie het ook allemaal niet meer zo zitten. Ik hoop dta het snel voorbij is want zo is het echt niet meer leuk.
    Ik heb soms het gevoel dat hij niet begrijpt dat ik zwanger ben en dat ik gewoon kapot ben als ik thuis kom. Hij zal ook niet veel uit zich zelf doen om mij te ontlasten. ik moet alles vragen.
    Terwijl ik ook zijn kind draag toch.
    Ik begin al weer te janken als ik dit lees.
    En het erigste is dat ie mij ook nog vaak de schuld geeft als we ruzie hebben want ik ben zo shagie enz. Ik heb hem ook al gezegt dat ie zijn eigen maar eens moest verdiepen in het zwanger zijn. Ik heb hem z,n boekje gegeven en die leest ie nooit.

Maar ja misschien zijn het bij hem ook wel de spanningen die nu beginnen te komen. Hij word natuurlijk ook papa over een aantal weken.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De complimenten over mijn meiske op de 3d echofoto's.

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    aha, nu ik begrijp!!!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hihi ik ken dat! Ik heb van te voren ook het hele gesprek al bedacht en alle scenario's uitgedacht in mijn hoofd hoe ik erop ga reageren en uiteindelijk loopt het altijd anders!
    Maar fijn inderdaad dat ze zo begripvol was, en natuurlijk stelt ze dat voor is voor haar en je collega's ook wat meer zekerheid als ze weten dat je elke woensdag (noem maar een dag hoor) de laatste 3 weken niet komt!

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhhh wat schattig!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Haaai haaai zwaai zwaai!

Nou dat is nog wel te overzien 15 dagen, toch?!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dromen zeggen meestal het tegenovergestelde van wat jij droomt. Jij droomt over de dood maar eigenlijk betekend dat je bezig bent met een nieuw leven! Dus het betekend eigenlijk niet dat je bang voor dood gaan bent, maar meer dat je bezig bent en te verwerken dat je een mama gaat worden!

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat leuk! Zal je moeder blij mee zijn en trots mee rondlopen!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heeft iemand van jullie de Kruidvat doos al opgehaald?

Frank was er net, en kreeg te horen dat ze nog nooit leverbaar waren geweest??
    WTF??

Ik dacht dat er al mensen waren die hem hadden?

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ahhhhh wat een schatje zeg!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik zie je banner hoor ;)

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Vic dat kreeg ik ook te horen, ben vorige week geweest. Zegd ze nog doodleuk je kunt ook ander filiaal proberen, dus ik vraag hebben ze ze daar wel dan. Zegd nee zijn niet leverbaar!! Sukkel mij een beetje de hele stad door sturen grrrrrr

@ Troeltje thnx!! denk dat ze er idd erg blij mee is!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja een cultuur verschil is vervelend. Zeker in deze kwestie! Heb je wel iemand anders in je omgeving die je een beetje kan helpen?

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Het probleem bij mannen is vaak (en gelukkig niet altijd lees ik ;)) dat ze het gewoon niet begrijpen. Ze beseffen zich nog niet dat ze vader worden omdat het nog een ver van hun bed show is. Ze weten totaal niet wat ze te wachten staat terwijl wij vrouwen er 9 maanden lang naartoe leven en ermee bezig zijn (en dan nog kan het een shock zijn hoor, maar dat daar gelaten).
    Zij weten echt niet hoe het voelt om een baby van binnen te hebben en wat de hormonen met je doen. Ze kunnen zich ook totaal niet voorstellen hoe dat voelt. Zij zien alleen een dikke buik en een brok chagerijn (als je chagerijnig bent) en dat vinden ze irritant!

Jammer dat hij zijn boekje niet leest want ik moet zeggen, nadat Fred dit gelezen had (bij de 1e zwangerschap) hij mij wel beter begreep, of het in ieder geval probeerde! En hij zegt nu nog steeds dat hij pas alles begreep en voelde toen hij voor het eerst zijn dochter in zijn armen had. Nu snapt hij het veel beter, en hij helpt me ook echt waar hij kan, gelukkig! Alleen ik ben nog wel erg onvoorspelbaar in humeur en dat vind hij wel vervelend, hij snapt het wel maar soms zegt hij er wel wat van natuurlijk!

En meid probeer hem zover te krijgen dat hij het boekje gaat lezen!

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

wat raar van de kruidvat doos. ik kon hem wel gewoon ophalen.
    ik heb hem nu ruim een week in huis.

mama25 jij kan goed fotoshoppen. echt een mooi geheel van je kleine meid.

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe bedoel je nog nooit?
    Ik heb mijn vorige zwangerschap ook een doos gehad!

Moet nu alle dozen nog halen trouwens ;)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou wat een DOOS zeg! Als hij niet leverbaar is waarom zegt ze dan dat je het wel bij een ander filiaal kan proberen?! Echt sommige mensen!!!

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik heb de kruidvat gewoon ff gemaild.
    Ik wil zo'n doos!

sjongejonge..

Beetje zwangere vrouwen afschepen, he buddy?? ;)

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zo! Ik ben weer bijgelezen!

Kids liggen ondertussen allebei op 1 oor, weer ff duimen dat Marcus doorslaapt vannacht!
    Lisette had lief gespeeld bij haar vriendinnetje. Ze hadden alleen wel een bende gemaakt zeg, maar goed de moeder vond het niet erg! Ik kan er momenteel niet zo goed tegen, maar dat komt ook omdat het dan te druk word in mijn hoofd ofzo?!

Vandaag een goed dagje qua bekken, hoop inkopen gedaan maar na al dat lopen heb ik nu weer behoorlijk pijn, dus ik zit op de bank en kom er zo weinig mogelijk van af!

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik ga de kruidvat doos dit weekend ophalen, ben benieuwd of ik em hier wel mee krijg...

Nu ff mijn !@#$%^&^%$hormonen de vrije loop laten gaan over het volgende:

Ik sta in de keuken lekker te koken (spaghetti bolognese)
    Ik hoor dat manlief thuis komt en draai mij om. Manlief wou stiekem naar boven lopen want hij had de gordijnen die we besteld hadden opgehaald bij de hema...:D Hij wilde als verrassing ze ophangen en het aan mij laten zien... van: tadaa... maar goed, ik draaide me dus al om en had het al gezien... Maarrrrrrr: HET WAREN NIET DE GOEIE GORDIJNEN:S:S:S, ik zag het gelijk. We hadden deze wel gezien en het erover gehad, maar we vonden de kleur toch iets te fel en hadden dus uiteindelijk voor andere gekozen (had er geloof ik een foto van geplaatst hier)... maar goed, hij heeft dus helemaal de verkeerde aangewezen en nu hebben ze deze dus helemaal kant en klaar gemaakt en hebben wij er voor betaald en zijn het dus niet de GOEIE !@#%%$#$ Ik kon er ook wel weer om lachen hoor en ben verder niet boos geworden op mijn man, maar hoop dat er nog wat te regelen valt wat betreft de gordijnen die we echt willen!!! Hij is nu trouwens wel ff een lap aan het ophangen, om te kijken of het misschien toevallig ook wel mooi staat... maar ik heb er een hard hoofd in... ik ga nu kijken!!!

Sorry voor het lange verhaal, zijn wel ergere dingen in de wereld, maar heb er al 5 weken op moeten wachten en nu dus waarschijnlijk weer:( boehoe...

Zal zo laten weten of ik het toch misschien alsnog wel mooi vindt hihihi...

Deel Deze Pagina