Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Ladytijger thnx! Heb het aardig onder de knie hahaha. En genoeg foto's van mijn dochter!

@ Ja slaat toch nergens op!!
    Vorige zwangerschap heb ik die doos ook gewoon gekregen. Ik gaf mijn bon, zegd ze: nee he niet nog 1!! Ze zijn al 4 weken niet leverbaar!! En toch sturen ze die uitnodigingen.

@ Vic-buddy ja belachelijk he!! Zal ook wel even naar ze mailen grrrr!!

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Maak gelijk een foto, kunnen wij ook meekijken!

En ik kan je frustratie wel voorstellen hoor. Ik zou er niet eens om kunnen lachen denk ik ;)

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Oeh zit boulevard te kijken en daar trad Norah Jones net op, heb er kippevel van! Hou normaal niet zo van de vrouwelijke stem maar zij kan wel heel mooi zingen!

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nou, ik heb er dus ff een foto van gemaakt... ik vin het opzich niet mis staan, maar als ik het dan weer vergelijk met die andere gordijnen, dan vind ik die net iets mooier, zachter met dat blauw erin... dit wordt gelijk weer zo druk met die dikke strepen...

Ik zal ze ff allebei plaatsen:
    De eerste foto is die we eigelijk wilden hebben, de 2e foto dus met de verkeerde gordijnen haha...

5. mammamia

en dit de 'verkeerde' gordijnen:

6. mammamia

Owwww wat een vlaflip is het toch ook... de volgende keer bestel ik ze zelf wel:p

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha ja wel een beetje dom (zoals Maxima zou zeggen) hier zit duidelijk geen blauw in! Maar toch vind ik het niet verkeerd staan hoor!

8. mammamia

Nee, het staat opzich ook niet verkeerd. Maar ben helemaal op die met dat blauw ingesteld en dan wil ik het hebben ook:D Kzal van et weekend ff gaan onderhandelen bij de hema... ze hebben ons ook al 2 weken langer op de gordijnen laten wachten, dus vin ik wel dat we een compris kunnen sluiten haha:p

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Snap ik hoor! Ik zei al, ik zal er niet eens om kunnen lachen denk ik!

Proberen kan altijd, nee heb je ja kun je krijgen ;)

10. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    jaaa ik ben zaterdag geweest bij kruidvat en mij werd er verteld dat ze al 3 weken aan het bestellen maar dat ze het niet leveren. Mij werd verteld: U kunt het bij een ander filiaal proberen!

ach ja, ik probeer het nog een keer en vervolgens scheur ik her gewoon weg.

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Grrr hier hetzelfde bij de Kruidvat. Ik heb volgens mij gezegd dat ze die doos in hun doos kunnen steken, mij een beetje en bon sturen, je naar EEN filiaal sturen (anders dan prenatal en etos) en dan 'oh nee die hebben we niet, misschien eind van het jaar'. Laat maar hoor, ik kom gewoon uberhaupt niet meer naar KV. Jammere winkel ;)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hihi Evenstar, last van hormonsters?! 'Stop die doos maar in je DOOS!' Whahahahhaa!

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :D ik ben erg op dreef vandaag zoals je elders al hebt gezien. Misschien moet evenstar maar eens gaat eten en ademhalen :)

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou af en toe is je ergernissen spuien ook wel lekker hoor ;)

En ik heb het gezien, ik heb er ook last van, zoals jij misschien wel gezien hebt :)

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hahahahahah evenstar :)

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    morgen komt de babykamer :) we kunnen eindelijk beginnen... zaterdag word het in elkaar gezet en kom zondag fotos plaatsen...

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

mamamia, de (verkeerde gordijnen) staan even goed wel in het kamertje hoor. maar gordijnen nummero 1 vind ik persoonlijk wel het mooist dus met het blauwe.

maar je manlief zal waarschijnlijk ook wel balen. hij wou je verrassen en dan blijkt het niet de goede kleur te zijn.
    toch wel lief dat hij je wilde verrassen.

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    :D Als ik mijn dissertatie nou eens net zo snel bij elkaar kon spuien... dan was het al af. Ik had vandaag opeens het idee dat het misschien wel eens goed zou zijn als ik 'boos' op mijn data zou worden.

Oh, ik ben trouwens vandaag weer bij de HA geweest voor mijn voet. Ik ben er nog niet vanaf, maar ik loop prima met de tape en de zwelling is bijna helemaal weg. Alleen pijnlijk bij druk, dus nog kwetsbaar. Nog 2 weken tape. En dan lopen met een zwachtel die ik 's avonds lekker af kan doen. Kan ik die zweetvoeten ook weer eens wassen, moet nu steeds met een zak om mijn voet douchen, lekker vies :p

Ik heb het ook even over mijn lage bloeddruk gehad, ik moet wel 'zorgen' dat hij niet lager wordt dan onderdruk 50. Iig dat het geen 30 wordt ofzo, dat kan slechte invloed hebben op de toevoer naar de placenta. Zolang er nog genoeg is waar ik me over kan opwinden hier op het forum (niet op dit topic hoor), kan ik die bloeddruk vast wel wat opkrikken :D EN: ik mag koffie drinken op doktersrecept nu. Hahahaha.

Oh ik zie dat ik iets heb gemist over gordijnen, ff terugbladeren.

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Mammamia, die andere zijn mooier vind ik. Hoe kom je eigenlijk aan die foto?? Ik niet snap, die gordijnen hangen wel in jullie kamertje maar je hebt ze niet?

Ah, ik lees nu ook dat meer mensen zijn afgescheept bij de Kruidvat. Echt dom vind ik het.

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja gelukkig wel kan met me moeder en zus er wel over praten,

Over die kruitvat doos ook ik ging voor niks vorige week maandag,
    Had een printje van Internet met datum en dergelijk en bij mij was de doos er ook niet ga deze week nog maar eens kijken of die er wel is maar het staat ze niet netjes als ze een datum geven moet hij er gewoon wel zijn, s6 ook voor de andere word nu wel heel benieuwd wat er in zit haha

En Troeltje bedankt voor je steun;) En natuurlijk ook alle andere ;)

Groetjes Patricia uit gerekend 15 feb 2010

Deel Deze Pagina