haai en zwaai! Even een beetje bijgelezen, mooie foto's gezien van kamertjes en ongeboren meisjes met appelwangetjes @SChatje: fijn als jij mijn buddy wil zijn!! Vanaf 15 december heb ik verlof, dus tot dan (dagelijks hihi).... Allemaal nog even volhouden, doe ik ook. Kus
Hey Angel!! Hoe is het? Wat heb je al snel verlof! Heerlijk. Een maand eerder dan ik... maar ik ga wel op kerstvakantie.
Van de gordijnen die we wilden bestellen mocht ik een paar weken terug even een sample lenen om te kijken hoe het in de kamer zou staan... toen heb ik er snel een foto van gemaakt. Nu heeft mijn man daarna de gordijnen besteld, de verkeerde dus en die kwamen vandaag aan... nu heeft hij die dus even opgehangen om te kijken hoe dat staat en heb ik daar ook even een foto van gemaakt... maar ga persoonlijk ook voor die met blauw erin... eens kijken wat ik er nog aan kan doen...
hey Evenstar! Mijn verlof begint eigenlijk 'pas' op 25 december (6 weken van tevoren) maar ik heb lekker wat vakantiedagen opgenomen. Vanaf 15 dec. kan het schandalige luieren dus beginnen! Het gaat goed hier hoor! Moe, maar dat zijn we geloof ik allemaal he? Een hele bewegelijke beeb en een bolle buik. Maandag groeiecho omdat 'ie misschien wat klein is. Hoe is het met je dissertatie en je voet? (beetje verschillende onderwerpen hihi)
Heerlijk toch? Ik ken heelveel mensen die lekker wat vakantie vastplakken aan verlof. Zou ik ook doen als ik een andere baan had! En dat luieren heb je wel nodig, je hebt er nog 2 rondlopen toch. Pff. Hoop dat je echo een goede groei laat zien, ach, volgens mij gaat het toch in horten en stoten nu. Zolang het niet te erg onder een curve valt... Hoe was dat bij je andere kindjes? Ja, allemaal moe. Ik heb nog iets van 150 vakantiedagen staan, allemaal van vorige jaren. Ik mag dat natuurlijk niet opnemen, maar ik zou nu rustig een maand kunnen opnemen> maar het gaat niet. Ik loop zo hopeloos achter op mijn schema, en ik geef ook nog les dit semester en dat eindigt pas begin feb. Ik vind het geweldig, deze baan is mijn alles... maar het is ook heel vervelend dat ik alleen maar in mijn eigen vingers snijd als ik vakantie neem. Ik ben al meer dan anderhalf jaar niet met vakantie geweest nu. Ik krijg wel een verlenging van mijn aanstelling, maar ook in die tijd krijg ik het proefschrift niet af (tjee mijn tempo ligt zo laag en alles duurt zo lang). Ik ben nog wel een jaar bezig, en dan is vakantie dus... snijden in eigen tijd. Maar goed, deze kerstvakantie MOET gewoon, tijdens mijn verlof zal ik ook nog wel doorwerken, maar ik kan dat echt niet als ik niet even 10 dagen adem kan halen. En dan gaat er nog leeswerk mee Bleh, soms zou ik wel een 'normale' baan willen hoor. Eentje die je niet zo vreselijk meeneemt naar huis als de mijne. -einde lang klaagzangverhaal- Oh en mijn voet is zeer beterend maar (hoor hierbij de waarschuwende toon van mijn arts): 'je bent er echt nog niet vanaf'. Maar ik kan lopen met die tape en niet zwikken, dus ik is blij
Ghielooow allemaal, Heel vluchtig bijgelezen. Net terug van zwangerschapsyoga. Was weer een erg leuke les en heb weer lekker gelachen. Kom alleen zo verschrikkelijk moe thuis, dus ga zo lekker het bedje in. Mammamia, ik vind de 1e foto met de blauwe gordijnen ook het leukste. En even over de kruidvatdoos. Ik heb hem wel. Jullie moeten gewoon met zijn alle even hier in waddinxveen komen shoppen hihi. Nou moet ik wel zeggen dat ik hem voor de 20 weken echo al gehaald heb...Het is dus al even geleden. Ik ga lekker onder de warme dekentjes liggen, mijn ogen staan nu al op half 7... Slaap lekker allemaal!
Ik kon hem helemaal niet ophalen rond die tijd! Al heel op tijd aangemeld maar er stond 19 november op mijn 'bon' dus ik braaf 19 november daar heen Ben helemaal jaloers!!!
Hè hè, daar ben ik weer. Paar drukke dagen achter de rug. Gisteren de hele dag gewerkt en 's avonds moesten we snel weer weg want we hadden voorlichting in het zkh over de bevalling. Wel erg interessant, ze hebben hier een heel nieuw "vrouw kind centrum" gebouwd. Vorige keer ben ik nog in het oude ziekenhuis bevallen. Omdat ik een keizersnee had moest ik toen zo'n 800 meter op een bed naar de OK worden gereden.. en dat op een drafje. Gelukkig zit in de nieuwe situatie de OK om de hoek.. Vond het wel fijn om even gezien te hebben waar ik straks beval, ivm de keizersnee van Jasmijn moet ik naar het ziekenhuis. En vanavond hadden we de pretecho! Echt helemaal super weer... hier een fotootje. View attachment 33432
Evenstar, jeetje jij hebt het DRUK! Ik hoop dat je vakantie wat rust en nieuwe spirit brengt en je daarna lekker aan de slag kan! Angel, wat lekker dat je al snel met verlof/vakantie mag! Kom je gezellig mee beppen dan? Belliebel, slaap lekker! Boni, wat een mooie echo heb je daar! Wat een teer dingetje! En fijn dat je voorlichting gehad hebt! Hier moest ik trouwens ook door een gang en nog een gang en toen in de lift en weer een gang voor ik in de OK was! Dacht dat dat normaal was eigenlijk...
Och wat een mooi popje Boni... Sorry voor de klaagzang van zonet. Ik kies 100% zelf voor dit carrierepad hoor, ik wil niks anders. Ik leer iig goed prioriteiten stellen nu. En voordeel: ik zit de godganze dag te schrijven en kan best regelmatig meespieken op het forum. Dat kan bij lang niet ieder soort werk!
Whahaha, lees van alles over tepelnieuws, weeënbulletin en persnieuws. Gisteren bij de voorlichting lieten ze ook de hypermoderne terminals zien die je ook op de verloskamers tot je beschikking hebt. Kun je ook (gratis!) op internetten. Zie het al voor me, live verslag van de bevalling op ZP! Maar als ik me dus goed voel kan ik wel snel wat laten weten hahaha. Rare dromen: hier vannacht van alles gedroomd over de bevalling. Maar dat was niet zo gek na de voorlichting van gisteren, zaten ook behoorlijk duidelijke foto's in die presentatie van een geboorte.. je keek letterlijk bij iemand in de doos zeg maar Troel, hoop dat Marcus snel weer wat beter gaat slapen. Tonka, fijn dat het zo goed gaat! Mammamia, hier ook nog steeds last van verstopping helaas, probeer niet te veel te forceren iig. En kan me voorstellen dat werken in de kinderopvang zwaar is, hier bij Jasmijn op de creche is ook al een leidster gestopt met bekkenproblemen agv de zwangerschap. Vooral het tillen bleek funest voor haar. En lieve babyfoto van je man! En wat betreft de gordijnen, vervelend dat je de verkeerde hebt gekregen. Vind zelf de tweede ook mooi trouwens.. maar snap wel dat jij degene wil die je ook had uitgekozen. Mensen met problemen met werken: niet schuldig voelen! Zoals gezegd, het UWV betaalt je baas als je je (gedeeltelijk) ziek meldt als gevolg van de zwangerschap! Muur, vervelende collega's zo te lezen.. bah. Een beetje inlevingsvermogen kunnen ze wel gebruiken zo te zien. En ben trots op je! Zowaar nagekeken ... Vanaf volgende week zwangerschapsgym trouwens. En erg leuk, blijk bij een collega in de groep te zitten. Hahaha, zie het grapje voorbij komen, ik snap hem hoor . Moest er ook wel om lachen.. pff. Voor degenen die het niet snappen: kijk op 1902... Minimouse, vervelend van die hond. Daar moeten ze echt wat aan doen idd, muilkorven in ieder geval! Hier nog een draagdoek gevraagd als kraamkado en een shantala babybadje (soort tummytub). Bij de eerste hadden we die geleend maar wil hem nu wel zelf hebben. Bij de eerste ook een boxkleed gekregen en een wipstoeltje (wel zelf uitgezocht idd). Verder veel 10 dagen pakketten. Patricia, vervelend van die ruzie. Hoop dat alles weer goed komt. Zag nog meer mooie echofoto's, super! Mama25, mooie collage voor op de tas zeg! Echt erg leuk. Trouwens, geboortekaartjes zijn uitgezocht en besteld, nu nog de tekst doorgeven en proefdruk laten maken én de enveloppen schrijven natuurlijk.. Evenstar, hoop dat je dissertatie snel een keer af is iig! En beterschap met je voet...
Waaaauw wat een mooi kindje... zit steeds meer te twijfelen om toch nog zo'n 3d echo te laten maken... maar vin et zo duur en weet niet meer of het nu nog kan (bij 31 weken)...
goede morgen he grappig boni dat je ook in het nieuwe centrum gaat bevallen ik namelijk ook hahahaha enschede toch??? hier een redelijke nacht gehad straks met kleinste even naar de huisarts en dan half 1 naar de fysio heen dus genoeg te doen vandaag
Môge! @ Boni! Wat een plaatje! Wat onwijs schattig!!! Gister waren de collega's weer lief voor me. Ze zien met waggelen door de gang en dan wordt er toch blijkbaar iets getriggerd van oh... ze heeft t zwaar. hihi. Worst. Ik had ook echt zo iets van bekijk het maar. En dat werk lekker. en helaas heb ik nog enkele stapels na te kijken (blijkt) die was ik vergeten. ZUCHT! Of ik even de mappen van in het totaal 8 mapen wil nakijken voor vrijdag... eh... nou eh... OEPS! *PROEST! hihi* hoe ga ikdit nu weer oplossen. hihi. Ach, het komt wel goed. hihi. @ Verder nog niet terug gelezen. @ Ego bericht Gister dus wezen werken. Was "wonder boven wonder" een leuke dag. Positief stagfe gesprek gehad, wat ik niet had verwacht. Dat is erg leuk. Verder vergadering gehad. En dat was voornl leuk omdat de andere zo afgeleid werden door mijn buik die heftig op en neer aan het gaan was. Echt super grappig. Ze was erg aanwezig die kleine. hihi. Ik ben trots op haar. *trotse glimlach!* Na het werkt thuis lekker gegeten en toen mij eh... uitgeleefd in de prenatal... Mijn hemel. Als we deze maand nog kunnen eten.... ben ik blij. hihi. Maar ja, ik had manlief gewaarschuwd. Weet je zeker dat je niet een uurtje mee gaat. Dan hou jij mij in de gaten. Nee, hij was moe. Ok op eigen risico... En tja, nu blijkt te helft idd niet naar meneer zijn gading te zijn. Dus dat gaan we weer terug brengen. Gelukkig was dat precies het spul waar ik over twijfelde. hihi. Wat ik gaaf en leuk vond houden we gewoon. Dus nu is het toch niet zo erg... niet echt... hihi. Mobiel van Tine love gekocht. En de katten vonden het reuze interessant. Heb me slap gelachen gister. Verder? Weer Fringe zitten kijken en in slaap gevallen. Onze dochter vind Fringe ook wel wat. Mijn hemel ze liet weer van zich voelen. hihi
@ Bloempje! 29 weken WAVE!!!!! @ Mini, ja, dat van die dieren begrijp ik. Triest hoor, allemaal. Oei.... ik heb zelf echt te veel gekocht... ik heb die dingetjes die jij noemde zelf maar aangeschaft... - speelgoed van Playgrow of van Tiny love zal ik er denk ik op zetten. Tegoedbon? - Kleertjes in bepaalde maatjes (specifiek benoemen wat, of merk?) @ Ik probeer op iedereen te reageren... maar er is gister wel veel geschreven... en ik moet zo weer werken. Gaat m dus niet worden. sorry. Meiden KUS!
Fijn dat je collega's nu wel inzagen dat zwanger zijn best zwaar kan zijn en je niet zomaar deels in de ziektewet zit! En wat heb je allemaal gekocht dan bij de prenatal?
Hier weer een RUK nacht! Marcus was eerst zo rond half 10 wakker en na een flesje om 10 uur weer op bed. Ik ga ook naar bed en daarna begint ie om 12 uur ook weer keihard te krijzen! Fred bowlt altijd op woensdags anders wil hij het nog wel eens overnemen, maar helaas. Dus ik op een zeker moment Fred proberen te bellen, onbereikbaar! Ik ben wel 2 uur bezig geweest om hem te pakken te krijgen, uiteindelijk zijn broer gevraagd of hij wist waar hij was, nee dus. Ik had ondertussen elke worstcase scenario in mijn hoofd gehaald en zag hem al dood liggen in de greppel ergens! En ineens om 2 uur ging de deur open, zit ie nog verbaasd te kijken dat ik (boos, omdat hij dus niet oppakt maar wel binnen komt) zit te huilen. Hij zijn telefoon zoeken natuurlijk, is ie hem kwijt! Hij heeft hem of in de auto, in zijn bowltas, in de winkel of bij zijn moeder thuis laten liggen. Nou ik was not amused natuurlijk! Maar wel blij dat hij niks heeft zoals in mijn hoofd al rond ging. Maar goed nu ben ik dus brak, heb maar 3 uurtjes geslapen!
ach jee troeltje dat heb ik dus ook altijd he als vriendlief niet te bereiken is haal ik meteen het ergste in mijn hoofd van oh je zal toch niet dit zal toch niet dat mijn vriend vond dat ik in het begin daar nogal overdreven op reageerde zei tegen hem van dat ik zo veel van hem houd dat ik zo bang ben dat het wat overkomt nou toen hij het van die kant bekeek vond hij het ook wel zo dus nu pakt hij gelukkig altijd z'n mob op ookal zit hij bij kennissen enz. als je 4 weken loon hebt komt het toch ook elke 4e week nu krijgt mijn baas al van uwv geld voor mij wat afgelopen maandag al is overgemaakt naar hem hoop wel dat ik het vandaag krijg is al z'n dure maand dit