Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heb niets intensiefs gedaan...

Ja ben HEEL erg geschrokken!

Misschien moet ik me geen zorgen maken, maar het voelt alsof er nog meer bloed komt.
    Ik durf helemaal niet naar de wc..

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ja ik moest ook aan jou denken daarstraks..
    Ik wist niet dat je nog een hele week moest wachten op een echo!
    Hoeveel bloed verloor jij?
    En hoe lang??

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Twee keer. Vrijdagochtend en zaterdagochtend. Beide keren een paar keer helderrood bloed met afvegen. Geen menstruatie, maar ik vond het best wat.

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Neeeeeeeeee :( lieve vicious, ik hoop dat het niks ergs is meid. Jij hebt ook al genoeg ellende meegemaakt zie ik. Sterkte en ik hoop echt dat het goed komt!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben toch nog even gaan kijken, nog een beetje bloed, dit leek wel iets bruiner..

Mijn vriend wil dat ik zo de laptop uitzet om even minder te stressen.
    Terwijl ik ook graag wil kijken naar wat jullei zeggen, maar ik snap het wel.

Ik weet dat niemand iets kan doen, maar toen de verloskundige zei dat ik af moest wachten kreeg ik toch zo'n gevoel van: niemand wil helpen :(

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Snap ik heel goed hoor. Mag je niet eerder voor een echo komen??
    Sterkte!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hai dames,

Zal zo even wat terug lezen.

Hier alles oké, heb al een lief klein buikje. Het was vandaag weer erg warm en ben een beetje verbrand!

Verder geen krampen, helemaal niks. Voel me niet echt zwanger.

Zal het ook wel weer lekker vinden om naar huis te gaan. Kunnen we een nieuwe kinderkamer, kinderwagen etc. uitzoeken, altijd leuk!

We zitten trouwens in Zuid-Frankrijk, iemand vroeg dat laatstdacht ik.

8. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben weer bij gelezen. Wat een rare 'forumdag' vandaag. Een aantal blije berichten, goede echo's etc. maar ook een aantal erg verdrietige berichten helaas.

@ ViciousM: Als het bloeden vanacht doorgaat zou ik toch nog een x de verloskundige bellen hoor. Misschien mag je alsnog voor een echo komen. Sterkte meid!

@Scorpion: O nee, wat super oneerlijk...Dikke knuffel!

@Sonnetje en wondertje: Gefeliciteerd en welkom

@Angelfire en Muurtje: wat super dat jullie echo goed was *Liedel ziet groen van jaloezie* IK WIL OOK ;)

Hier niets bijzonders. Vanmiddag vergadert over mijn examenleerlingen; van mijn examenklas VWO 6 is maar 1 leerling gezakt en die mag nog een herkansing doen dus dat valt mee.

Mijn schoonzusje (die ene die verloskundige is) kwam vanochtend even langs om koffie en die kijkt naar me en zei dat ze al echt vond dat ik een zw.buikje begin te krijgen. Leuk he dat je je zo trots kunt voelen als iemand tegen je zegt dat je een dikke buik hebt...in de 'niet zwangere' wereld zou ik heel boos op haar zijn geworden;)
    Ook heeft ze even aan mn buik gevoeld (is trouwens niet lekker dat gedruk op je baarmoeder, ik was weer ff vergeten hoe dat voelde ) en ze zei dat ze al een klein bolletje voelde, mn baarmoeder was dus al een beetje gegroeid...YEAH!

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Daar heeft ze niets over gezegd.
    Ik heb me al voorgenomen om morgenvroeg te bellen en dringend te vragen om een echo, i.v.m. de stress die dit oplevert.
    Ik ben nou eenmaal een echte stresskip :(
    Moet wel werken, maar dan hebben ze even pech hoor!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik hoop voor je dat er niks is, maar wat iemand al zei (volgens mij barbabeer) is alleen bloedverlies niet erg (de boel is tenslotte beter doorbloed). Pijn is alarm nummer 1, zo moet je het zien.

11. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

@scorpion: ik ga voor je duimen dat de echo toch nog een goed resultaat geeft.. wat een vervelend nieuws van je hcg.. :(

@ Vicious: Het hoeft niks te betekenen(hoewel ik heel goed je gevoel nu ken)
    Ik heb ook in mijn vorige zwangerschap twee bloedingen gehad.. 1 met 6 wk en de ander met 16wk.. en mijn zoontje word volgende maand 1!
    Maar ik kan je gevoel wel voorstellen want k ben ook elke keer bang om toch weer bloed te gaan verliezen.. je word er ontzettend onzeker van..

12. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    muurtje en angelfire, gefeliciteerd met jullie mooie echo!

en dan heel dubbel :( scorpion wat een kl*te nieuws. dikke knuf.

belde net mijn eigen gyn op, had ze gelezen in mijn status dat ik had gebeld voor een afspraak dat ik zwanger was. was eigelijk pas op 30 juni omdat ze geen tijd had. ja zegt ze, wil je maandag niet komen dan? dan plaats ik je wel op spreekuur. helemaal geweldig natuurlijk :) heb ook zo n lieve gyn. veel mee meegemaakt. Mijn middelste meid is met een keizersnee geboren omdat ze in stuit /en dwars lag. lang getwijfeld wat we moesten doen en uiteindelijk heeft ze voor een ks gekozen. tijdens de operatie kregen ze haar ook niet uit mijn buik, ze was zovaak gedraaid dat ze helemaal vast zat. was ik vaginaal bevallen dan had ze zich zelf opgehangen. er zat ook een echte knoop in de navelstreng. dus enige druk daarop en ze was overleden.

ze heeft mij altijd verteld dat dat haar altijd is bijgebleven.heb dan ook 3 mk s bij haar gehad. alle keren door haar gecureteerd. en onze jongste heeft een hartafwijking. dus wij hebben niet van die roze wolken :):( dus ze vroeg meteen, blijf je bij mij onder controle?? ja graag :) vertrouwd en zeker weten dat ze nauw betrokken is.

maar maandag een echo. kan dan wel de echo van vanavond af zeggen. maar ook weer niet hahahahah.toch benieuwd hoever ik nu ben. maar ze kunnen geen inwendige echo maken, dus als ze niks zien houd het snel op. maandag zullen we dan meer weten :)

verder geen kwaaltjes nog steeds. alleen moe, bij iets zieligs meteen huilen :) en veeeeeeel eten :) vooral lekkere dingen hahahahhaha

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ angel

Jeetje, hopelijk geven ze je toch een kans.

@ elmo

Nog bedankt voor de feli :D

@ viciousM

Oh meis, is het roze of echt helder?
    Roze kan niet veel kwaad.

@ as

Hoe zit dat nou?
    Jij had toch ook je NOD op de 18de?
    Hoe kan je dan verder dan mij zijn? :(
    Hoest met N?

Kussie

14. meisje30

meisje30 Lid

18 mei 2008
    15
    0
    0
    Hallo meiden!

@Scorpion en Vicious: wat een onzekerheid! Ik duim voor jullie!

@Muurtje en Angelsfire: jippie!!! een goede echo, wat heerlijk.

@alle anderen: hooooi, alles goed?

Hier alles z'n gangetje. Ik lees dat een paar van jullie al bezig zijn met babyspulletjes etc. Wij durven nog niet, wachten eerst de echo af, maar ik heb er al zo'n zin in! Loop ook iedere keer in winkels in 9-maanden dagboeken te bladeren, maar ook die mag ik van mezelf pas kopen als ik een mooie echo-foto in mijn handen heb, haha.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Meisje30, ik wacht ook effe af tot de echo :) vind het allemaal zooo vroeg en ook eng!

Voel jij al wat? ben sinds een paar uur misselijk maar niet zoo erg dat ik moet kotsen, en last van maagzuur.

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Beetje groot....

17. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

hey meiden,

ik heb ook een goede echo gehad.:) en we hebben ook het hartje zien kloppen ben alleen 2 dagen minder ver. ook bleek het dat ik een tweeling verwachte. maar 1 vruchtje heeft het niet gered:(. ik kreeg de echo met 2 vruchtjes niet mee alleen de echo met het gezonde vruchtje. volgens de gyn neemt mijn eigen lichaam het vruchtje op dus waarschijnlijk is het niet meer te zien op de volgende echo. ik zal die echo hier ook proberen te plaatsen met 4 weken mag ik nog een echo dat is op 16 juli.

scorpion. wat k.t voor je. hopelijk gebeurd er nog een wonder.

veel liefs linda

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

echo van 6 weken en 3 dagen. ons kleintje is nu 0,60 cm.

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mooie echo's meiden! En Ladytijger, dat lijkt me vreemd zeg erachter komen dat je er eigenlijk 2 hebt... Hoe voel je je nu? Kan me voorstellen als je je er vervelend onder voelt!?

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo allemaal. Ik heb net bij gelezen. Het is weer een bewogen dag geweest.

@ vicious. Ik hoop dat het bloeden ondertussen gestopt is. KNUF!

@ Angelfire, hoe lukt het jou in hemelsnaam om die echo in miniformaat in een bericht te plakken. Wil ik ook wel kunnen.

@ Ladytijger, kikkkkkeeeee jij ook je echo! Cool!

@ Mama 25; leuk verf kopen voor je nieuwe huisje! Lekker idee hoor.

@ De andere dames hallo! Ik weet ff niet meer wat ik wilde reageren.. hihi
    Zwanger... vergeetachtig.

Oh ja, aanrader om te lezen. Krijg nou tieten, en bevrucht. Geweldig maffe boekjes over zwangerschap.

Deel Deze Pagina