Pfff ik was net ff nog wat sint inkopen doen maar ik sta gewoon te tollen op mijn benen! Heb vanmorgen nog wel even geslapen toen Marcus erop lag, maar ik voel me alsnog of ik een fles malibu achter de kiezen heb! Niet fijn! Marcus is ook lekker chagerijnig, en ik ook dus we zijn een lekker stel Boni, dank je wel voor je tip! Hij zit wel vaak met zijn knuisjes tegen zijn oor aan, dus misschien toch ff laten checken ja! Bwtje, ja het blijft maar druk he?! Nou snel verlof kan je vaker mee kleppen! Gaat het nog wel op het werk?! Ik weet het ff niet meer!
ok ik was er bijna nu geef ik het op hahaha zag nog gordijnen voorbij komen my choice de eerste! en verder weer een berichtje van iemand..en uhmm klets nu vanaf hier weer mee!!! OW jaaaa ben dringend nu op zoek naar die chocolade LAPTOP!!! voor 5 dec vind het een leuk kado idee voor iemand die komt... MAARRRR Jamin gevonden en op de site lukt het mij niet..somebody help me?!?!! please??? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr haha
Zo dames, ik heb zojuist mijn benen eens geschoren maar mijn hemel...!! Had het al veeeeeeeel te lang uitgesteld omdatik er tegen op keek maar het bijna niet te doen met bekkeninstabiliteit en een grote buik die dan echt in de weg zit!! hahaha Maar goed, ze zijn weer haarvrij
ik help het je hopen...bevallingen zijn er in alle geuren kleuren en uhmmm verhalen vooral! enige wat ik je kan meegeven is let op jezelf en geef dingen op tijd aan...laat niet met je sollen of te lang wachten wat niet nodig is.. Hier op zich goed te doen bevallingen van 1ste 7h 2e 4,5h geen poespas eromheen..alleen 1ste vruchtwater gepoept dus zkh maar verder niets dus ik mag niet klagen overall! Nu de 3e nog..
Goeiemiddag allemaal, Zo ook weer even bijgelezen. Wat een mooie echofoto's heb ik voorbij zien komen. Ik heb met 30 weken en 3 dagen ook een 3d echo gepland staan bij babyview in zoetermeer. Ben benieuwd of ons manneke zichzelf ook zo mooi laat zien. Over bmi gesproken. Die is nu 22,2. Dus das wel netjes. Ik zat op 20.1. *even ego* Ik loop vandaag echt op de automatische piloot. Pfff heb echt zo geen zin in me werk. Had het vanmorgen met mijn collega erover dat de vk heeft gezegt dat als het niet gaat, ik mijn werk af moet gaan bouwen. Maar ik ben geen zeurende zwangere vrouw. Althans zo wil ik niet overkomen. Heb gister een behoorlijk druk dagje gehad. Veel archiefwerk gedaan (moest gebeuren en ik was de aangewezen persoon) maar daarbij heb je veel sjouwwerk. 1 zo'n doos haalde met gemak de 5 kilo. Heb 1 doos gedaan en heb de rest laten staan. Zoek het maar uit dacht ik bij mezelf. Heb al last van me rug en ribben, ga het niet forceren. Vanmorgen tegen mijn chef gezegt dat ik die dozen niet ga tillen. Komt mevrouw 5 minuten later terug met een karretje. Fijn, kon ik dus alsnog gaan sjouwen met die krengen, wel niet zover als het eerst was, maar daar gaat het ook niet om. Het lijkt wel alsof ze van mij verwacht dat alles vanzelf gaat en dat ik er zelf maar een oplossing verzint. Mijn collega zag aan me dat ik het even niet kon verkroppen. Later er nog even met mijn collega over gehad dat als er problemen zijn dat ze altijd naar mij toekomen. Ik mag de rotklussen opknappen omdat ik me daar destijds in verdiept hebt. "Jij hebt zo'n probleem oplossend vermogen "krijg ik dan te horen. En prompt daarop komt er een collega binnen met zo'n rotzaak. Ik zat te schelden en te tieren. Al mijn andere werk blijft hierdoor liggen. Afijn nu ben ik wel weer een beetje afgekoelt hoor, Maar het kan soms net ff te hoog oplopen. Dan is het wel eens lekker om hier je ei kwijt te kunnen. *einde ego bericht* Verder alles goed met iedereen?
jawel alleen een btje behoefte aan collega's deze maand 2 diensten de rest met uitzend en vaste inval..door ziekte nu...dus ja komt er meer op mij terecht..en we zien wel hoever we het gaan trekken he.. Hopelijk valt het mee met Marcus maar idd met de oortjes ff checken ja. Hier bijna klaar met Sint kopen..nu nog voor het bezoek inpakken en nog 2 kado's maar wat he...ennuh CHOCOLADE LAPTOP WHERE R U??? hehe
Hahahahhahaha ja dat is een hoop gestuntel he Tonka? Weet nog dat ik het bij Lisette dagelijks deed nog, maar ik had bij haar echt een klein bescheiden buikje. Bij Marcus maakte het me al niet zo heel erg veel meer uit, maar op het laatst nog wel even mijn bikini lijn bijgewerkt voor de naderende bevalling en dit ging met veel moeite. Nu kom ik er ook gewoon echt niet meer bij, dus ik laat mijn benen en biniki lijn maar hoor, komt wel weer! Whahahahaha!
@ Evenstar thnx!! bij mijn vader zijn ze er pas net achter, en weten het nog niet zeker. Tis niet erfelijk iig. Ben ook nog steeds maar +1 kilo aangekomen. Snap er niks van. @ hier ook dinsdag prikje voor ijzer. is hier ook standaart rond 30 weken. @ hier al aardig opgeschoten in de babykamer... alle kleertjes even in de kast gelegd... hmmm best veel hihihihi. Alleen nog plankjes ophangen en matrasje halen, dan is het echt af en kan ik met wassen beginnen.
goede middag meiden, zo ben weer lekker thuis het werk zat er weer op. en morgen ben ik lekker samen met manlief vrij. straks komt mijn 9 maanden oude buurjongen hier. kan ik even oppassen want zijn moeder moet even naar het ziekenhuis. vind het ook erg leuk om op hem te passen. vandaag trouwens voor mij de 31 weken ~wave~
is hier ook hard nodig benen en bikinilijn er groeid zelfs haar op mijn buik zag ik gisteren z'n streepje niet erg charmant maar het dubbelvouwen en benen scheren word wel wat lastig hahahah ga het de laaste weken wel even met een bikinitrimmer doen is wat veiliger dan met mesje als je niks meer zit hahahahahahah zou vandaag loon beuren is nog niet wat te zien:x uwv gebeld hij had het maandag al van mij ontvangen van hun en ookal zou dat niet zo zijn zou hij mij gewoon moeten doorbetalen omdat hij het geld toch wel kreeg. wel vreemd baas heeft ook al weken niks van zich laten horen moet ik dan maar weer de telefoon pakken en gaan bellen hij kan toch ook wel wat van zich laten horen lijkt mij. mijn contract loopt tot eind feb dus ze zullen me vast wel niet willen houden. het het zo koud in huis en nies me een ongeluk hopelijk blijft de griep ver weg hier maar fit voel ik me niet ik zou ook zo graag een 4d echo willen laten doen snap alleen niet dat het zo ontzettend duur moet zijn vind 100 euro nogal veel geld heb beeb vorige week nog gezien en volgende week weer alleen is het jammer genoeg nooit zo duidelijk als met 3 of 4 d bij de jongste lijkt wel of alle 4 de hoektanden plus kiesjes er tegelijk door willen komen ze heeft dan toch ook rode wangen die erg gloeien gisteren avond al van dat spul op tandvlees gedaan en niks is veilig hahahah ze wil overal in bijten
Ik heb nog wel ietshoger als 37*schaam schaam* ik moet volgende keer wel weer prikken op glucose maar niet z,n curve. Ik hoop dat ie weer zo netjes is heb iedere keer rond de 4,5. Ik ben nog niets aangekomen zit nog steeds op min 15 best netjes van mezelf normaal kom ik al van water aan. Nu eet ik soms meer als voor dat ik zwanger was. Echt raar maar niet zo erg kom waarschijnlijk dunner uit de zwangerschap dat voor de zwangerschap.
Ja bij mij ook maar geen suiker. Alleen Hb. Suiker doen ze alleen als ze denken reden te hebben (groot kindje voor termijn, veel vruchtwater, gewicht, erfelijke factoren). Ik heb 'roladeren' (wel even goed lezen ). En loop dus nu met een joekel van een blauwe plek omdat de prikker er in ging peuren om mijn ader achter na te gaan met de naald vorige keer. Ik zie al weer uit naar mijn volgende bloedafname :x
Hoi dames, Ik ben een btje saai vandaag, heb niet zoveel te melden en ook geen zin om op iedereen te reageren... Hoop dat jullie het mij vergeven Verder alles in orde hoor! Alleen ik moet gewoon ff de deur uit, omdat ik me verveel... maar er zijn hier schilders in de straat en de deur moet een tijdje open blijven om te drogen, ik kan dus gewoon mijn huis niet uit!@#$%^%$#
begint bij jullie de nesteldrang ook al?? Ik wil alles netjes hebben haha echt erg. Net heel me washok uitgeruimd. Papieren allemaal netjes uitgezocht enz
Ja nesteldrang is hier ook overduidelijk aanwezig!! Heb gisteravond de badkamer helemaal gedaan, en vandaag de babykamer voor een groot deel, maar kan even niet meer pffff. Heb er gewoon harde buiken van. Erger me echt aan dingen en het moet gewoon netjes zijn. Maar goed heb geen man die dingen laat slingeren alleen een dochter die overal speelgoed heeft liggen... moet maar even een grote speelgoed mand gaan halen, kan ik zo alles daarin doen als ze klaar is of niet meer speelt.
Haii allemaal. Degene die me een fijne dag wensten bedankt We hebben het wel leuk gehad. Zaterdag even uit eten om het te vieren. Verder alles goed hier. Nog een uurtje en dan lekker vrij. Morgen komt de kinderwagen dus heb lekker lang weekend. Ben er ook wel aan toe. 's Nachts steeds wakker en dan hele dagen werken.... het begint nu toch wat zwaarder te worden merk ik. Over de kruidvat doos, ik was laatst ook geweest en tegen mij zeiden ze dat ze ze niet hadden, omdat er nieuwe verpakkingen kwamen? Dat ik het later nog maar eens moest proberen. Allemaal verschillende verhalen dus merk ik wel. Ik sjouw er nog wel een keer langs om te kijken of ze m hebben en anders houden ze m maar idd Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Ga nog even wat doen en dan naar huis. Oja Ninja, ik heb daar ook heel veel last van. Wil alles opgeruimd en netjes hebben voor de kleine komt. Gelukkig hebben we nog even
grrr sorry even mijn frustartie eruit gooien nu heb ik 3 keer uwv gebeld en alle drie wat ik aan de telefoon heb gehad zeggen wat anders erg handig ik had mijn loon gisteren moeten beuren niet gebeurd nu moet ik zelf maar contact opnemen met mijn werkgever daarover terwijl een van de 3 zei van als hij niet betaald bellen wij er achter aan u heeft namelijk recht op uw geld en nu net werd ik gewoon afgescheept soms zijn de hormonen erg handig maar je trekt toch aan korste eind uwv is een ............... bedrijf dus mijn baas kan doen wat hij wil met geld wat fijn bij hem is gestort als morgen er niet opstaat bel ik hem op en laat het hem niet in z;n hoofd opkomen om te zeggen dat ik nooit bel dan leg ik hem uit dat hoe hij de laaste keer reageerde dat je dan niet eens weer druft te bellen en waarom moet ik elke keer bellen hij heeft mijn nummer ook!! toch???? kan bijna geen been voor de ander krijgen z'n pijn ook nog eens in mijn bekken en onder in mij rug hopelijk is manlief zo thuis
Jee Mir, hebben ze bij jullie geen salarisadministratie oid? Misschien kan je die bellen? Ze dienen gewoon jouloon te betalen,ook als het uwv geld nog niet binnen zou zijn immers dan hebben zij een fout gemaakt. Opruimwoede...pffff!!! Kan dus nix en mag nog minder. Manlief zuigt en dweilt iedere dag,ik neem af op stahoogte Gelukkig kan me zussie aankomend weekend mijn hut even grondig doen, ze woont ongeveer 150 km verderop maar is dit weekend hier. Luv mijn zussie ff de plinten en dat soort zaken, met huisdieren moet dit gewoon goed gebeuren. Verder maar even online een stoomreiniger betsteld en een dyson handzuiger, kan ik zelf de bank ontdoen van de haren en de trap bijhouden zonder de stofzuiger te pakken! hahahaha Stoomreiniger dweilt ligt maar wel zeer grondig, alle bacterien gaan tenminste dood 8) Rip uit mijn lijf maarja, wordt gek zo zitten en niets kunnen / mogen. hahahaha Je wordt wel inventief geloof ik, ach ook handig als de kleine er is denk ik dan maar. Zag ik nu iemand langs komen zwaaien????