Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik zet hieronder even de reactie die ik kreeg op de klacht die ik Kruidvat stuurde (over de baby&mama doos) :

Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"hartelijk dank voor uw melding. het spijt ons te vernemen dat u de baby & mama geschenkendoos nog niet heeft kunnen ophalen in het filiaal. er zijn helaas landelijke leveringsproblemen met de doos. inmiddels is bekend dat vanaf week 52 de dozen weer zullen worden geleverd aan een aantal van onze filialen. de overige filialen ontvangen deze in week 2 van 2010. onze welgemeende excuses voor het ongemak."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    30 weken wave!!!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey!

had het zo in mijn hoofd bij te gaan lezen maar vond weer een mailtje van die zeikerd dus ik heb weer even mijn hoofd vol ervan! AAAAAAAAHHHHHH zo dat lucht op! :D

spreek jullie later met foto's van buikkie en kamertje ;)

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ja foto,ssssss we zijn benieuwd. Ik ga effe stofzuigen tot strakjes

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nog eens gekeken en.. mijn BMI is toch 37!!!
    Jeetje..

Als ik om me heen kijk ben ik stevig, maar niet de dikste die er rondloopt!

Ik ben niet zo groot, misschien heeft het daar mee te maken..
    Maar goed, maat 42/44, ook niet schrikwekkend hoog.

Raar!

Voel me wel weer een walvis :(

6. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ook hier was de doos niet op voorraad!@#$%$@ Nou, hopelijk in het nieuwe jaar meer geluk;)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Vic. jeetje... ik heb ook maat 42/44, en ben ook niet heel groot... en mijn bmi is iets boven de 30. Vaag.... Knuffff geniet maar lekker van je meisje en de mooie appelwangetjes ;)

@ hier net weer thuis, was ff naar prenatal geweest ff luieremmer gescoord en badthermometer. En daarna ff langs bij me ouders... en daar gegeten. Me meisje ligt nu lekker te slapen, en mama doet het vanavond ook rustig aan, merk aan me lichaam dat ik dat echt moet doen... maar ja het moet af en schoon zijn!!

8. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Nou dat ben je niet hoor. Je bent ook ZWANGER, je bmi gaat logischerwijs omhoog. Wat was je startgewicht, en vindt de vk het zorgwekkend?

En een ding dat je niet moet vergeten...

Veel zwangeren gaan vocht vasthouden (rond enkels, handen/vingers, maar ook elders). Vocht is heelveel zwaarder dan vet, dat kan ook flink aantikken. Ik ken een heel slanke vrouw die met haar zwangerschap veranderde in een opgezwollen waterballon, je zou haar niet eens herkennen. Na de bevalling was ze het zo weer kwijt.

Of je vocht vasthoudt kan volgens mij met druk op de huid gezien worden door een huisarts.

9. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Ik wou ook een doos ophalen bij kruidvat en prenatal maar heb van beiden nog geen mail ontvangen. Pranatal geeft aan dat het erg druk is op het moment en het daardoor komt. Kruidvat zegt dat ik hem gewoon nog een keer moet aanvragen. Heb ik dan ook maar gedaan.

Verder gaat hier alles goed buik groeit nu wel goed.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben nog maar 7 kilo aangekomen in mijn zwangerschap, en de baby weegt al 1730 gram.
    Tel de baarmoeder, vliezen, vruchtwater, extra bloed etc. eraf en het is bijna niets.
    Ik hou ook wel vocht vast.
    Maar goed, het zal allemaal wel, zo gauw ik bevallen ben mag ik terug naar de internist, ik had helemaal in het begin al verteld over mijn complexe lichaamsreacties en onverklaarbaar overgewicht, misschien kunnen jullie het je nog herinneren.

Op sommige momenten breekt het me gewoon weer op.. dat steeds dikker worden terwijl je megagezond eet.
    En nu bunker ik me een ongeluk en kom ik bijna niets aan.. logisch :(

Ik laat ht onderwerp maar weer even.

Adem in, adem uit..

11. mamastarlight

ik voel me ook net een kamerolifant in een poseleinkast :D

Foto's volgen, staan bij mijn moeder opd e camera en kamertje is bijna af dus alles morgen in een keer ;)

Fijne avond lieverds!

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eindelijk weekend. Was zo enorm toe aan weekend dat ik huilend het eten heb staan koken. Komt me ventje thuis, moest gelijk gaan zitten en hoefde niets meer te doen, de schat. Ik moest gewoon tegen hem zeggen als ik geen puf meer heb om eten te koken. Ben gewoon zo verschrikkelijk moe. Nou heb ik afgelopen weekend ook wel een weekend achter de rug waar je U tegen zegt. Gelukkig is het dit weekend een stuk rustiger.

Maar ik wil ook niet overkomen als een zeurkous. Ik ben zwanger en ik mag er blij om zijn. Zeker als ik om me heenkijk en zie bij hoeveel vrouwen het niet lukt. Mogen wij met zijn alle toch wel van geluk spreken he:). Dus nu is het over met mijn klaagzang.

Even iets anders. Ik heb vanavond (Ja kon toch niet stil blijven zitten:p) een deken gekocht voor in het ledikant:D. Bij de hema had ik er 1 gezien die ik erg leuk vond. Hier hadden ze hem niet meer, dus ben de stad maar even in gehobbeld. Gelijk nog wat sinterklaascadeautjes gekocht. Hoef ik daar morgen niet meer achteraan:p. En trouwens wat een snertweer is het buiten zeg:x.

13. mamastarlight

Belli: dan hebben we dezelfde :D maar meissie wel toegeven aan moe zijn hoor. knuf!

ik ga nu elke dag van 4 tot 5 liggen en vervolgens een uurtje voor de tv. knap ik echt van op. moet zeggend at ik het nu ook wel kan doen maar toch.

14. Hey dames het is uitverkoop op alle kleding bij Daffodille.
    50% korting!

Dus, wie nog wat nodig heeft...

15. mamastarlight

kijken is altijd leuk :D

16. Ik ga zo ook naar bed, ben ook hartstikke moe. Ik ben sinds ik zwanger ben drukker in de avonduren dan voordat ik zwanger was. ;) Komt door de zwangerschapscursus, zwangerschapsyoga en fysiotherapie, dus ben al drie avonden per week op pad.

Maar we moeten inderdaad blij zijn dat we zwanger zijn :D

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga ook het bedje in. Ben echt moe (gaap).

Slaap lekker allemaal

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hoihoi,

Ik heb een aantal keren geprobeerd in te loggen... lukte niet.
    Manlief heeft motor ongeluk gehad...

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Maar gelukkig! gaat het naar omstandigheden goed met hem. Hij is behoorlijk gekneusd v.n.l. aan zijn linker kant. Daar is hij op terecht gekomen. En hij heeft een behoorlijke hersenschudding. Moet hem om de 2 uur wakker maken.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nog niet terug gelezen sorry.
    Verder bij de vk geweest. En alles is goed. Zelfs mijn enorme buik. hihi.
    En we zijn (ja hij wilde mee mét knallende koppijn) naar de info avond in het ziekenhuis hier. Bevallen in het ziekenhuis. We zijn blij dat we zijn geweest. Was interessant en we willen daar bevallen. Voelt goed.
    Verder ook info over borstvoeding gehad. En ja! het zou voor mij mogelijk kunnen zijn om borstvoeding te geven. Cool he?
    Dus, zo hebben we een hele enerveerde dag toch leuk afgesloten.
    Maar het belangrijkste is! Dat ik mijn man nog heb! Dat ik heb in mijn armen kan houden! En laten weten hoeveel ik van hem hou!

*einde ego bericht*

Deel Deze Pagina