Jeetje Muur, das schrikken! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen zeg...! Hopelijk knapt hij gauw weer op. Let maar goed op hem, verwen hem maar veel en kruip vanavond maar dicht tegen hem aan Sterkte hoor! Weltrusten allemaal! Liefs, mij
Muuuur dat is schrikken zeg!!! Pff... gelukkig valt het mee maar toch heel naar voor hem, zorg maar goed voor hem!!!
@ Thanks meiden! Echt... het is verschrikkelijk om een telefoontje te krijgen. Uw man ligt in het ziekenhuis. hij heeft een motor ongeluk gehad. Ik ben met tranen in de ogen toch in de auto gestapt. Niet echt geheel slim van mij maar. Ik ben goed aangekomen. Na enkele uren mocht ik m weer mee nemen. Maar echt, wat was ik over de zeik. En nu zo opgelucht. Kan iemand een korte samenvatting geven van vandaag hier? ben zo moe... en zo nieuwsgierig... hihi
@ Evenstar, ik kom niet bij van die banner van jou! Geweldig! Whahah! Ja, lekkende gevallen en nep weeën ken ik. hihi... Trouwens, bijzonder moment. Baby was vanmorgen aan het rond stunten in mijn buik. Ik kreeg dat telefoontje. Baby helemaal stil. Pas in het ziekenhuis toen manlief zijn hand op mijn buik legde. Toen gaf ze pas weer een teken van leven. Echt een mooi moment.
Muurtje dikke Knuffel! doe rustig aan... Vanavond bij de vk geweest, baby hartje was goed en buik was goed gegroeid. Maar dat zie ik zelf niet??? heeft dit iemand ook? Ik voel hem nu wel goed bewegen, dus ben hierdooor super blij... Volgende week bloed prikken voor mijn ijzer... en met 34 weken krijg uitleg over de bevalling. Ik heb het vandaag gevraagd wanneer ze mij dat gingen vertellen en ze zeide meestal met 34 weken maar ze zei ook als je wil kan ik het ook nu vertellen, maar vond het nu wel vroeg Nou nog 5 weken wachten dan maar...
@ Dank je Melek. En ik ben blij te horen dat het goed gaat met je kleintje. Hopelijk kan je dan nu echt gaan genieten van je zwangerschap. Omdat je je vaak toch zorgen lijkt te maken.... Liefs Muur
Ik ga lekker naar bed. Truste! (volgens mij ben ik morgen gesloopt met het om de 2 uur wakker worden...)
@ muurtje jeetje wat schrikken zeg!! gelukkig valt het mee. Sterkte vannacht... knuffff!!! Ik ga ook naar bed, ben op... slaap lekker allemaal!!
ik heb niet zoveel puf meer om mee te kletsen wil alleen effe muurtje sterkte wensen met je man. Gelukkig dat het allemaal wel mee valt want het had erger af kunnen lopen. Ik snap dat je helemaal overstuur bent als je z,n bericht krijgt. *knuffel meis*
zo dames ben weer thuis. moest ff ontspannen voor ik mn bed in duik dus vandaar dat ik hier nog ff gauw kijk.. muurtje! wat verschrikkelijk!! ik hoop dat het goed gaat allemaal! sterkte meis! had trouwens gezien dan Gien ook bevallen in van een dochter; Nadine! zit ook bij de december topic. was mn buddy van toen hihi vind het toch wel spannend en dichtbij komen allemaal hoor!! nou ik ga mn bed in duiken. tot laterzz
Môge, Lieve schatten bedankt voor jullie steun! *Groepsknuffel terug!!!* Nou, ik ben om 4 uur er maar weer uit gekomen. Ik duik er straks wel weer in. Wat een gedoe. Man wakker maken, vragen stellen. Elke keer anderen.... en ik ben nou niet echt heel helder als ik wakker wordt. Dus moest hij maar vragen aan mij stellen. hihi. Maar nee, het lijkt goed met hem te gaan. Hij is wel zo stijf als wat. En spierpijn natuurlijk, was ook te verwachten. Ik moet straks ff de huisarts opbellen om te vragen hoe lang ik dat wakker maken om de 2 uur moet doen. Vergeten gister te vragen. Ik ga vandaag dus niet werken. Blijf bij manlief. En ga dus proberen eens wat aan de financiën te doen. En andere zaken op orde proberen te brengen. Is een tikje blijven liggen. Niet goed... zucht. Dus als ik straks te veel hier ben. Schop me dan even. Dat ik aan het werk moet. hihi. Nou, ik hoop in ieder geval dat het hier met iedereen goed gaat. Oh ja, bloeddruk van mij. Daar was de vorige keer verwarring over. Ennen dus die van de vorige keer was: 120/70 en gister ook weer. En ik ben volgens de vk maar 3,7 kilo aangekomen. Oh... ok... (? Echt? ik dacht dat t meer was. hihi) Dus ik had de vorige keer cijfers niet goed genoemd. Solly!
Terug gelezen... @ Bmi? Ga ik nu niet eens naar kijken. Die is toch te hoog en zeker nu ik zwanger ben... @ Mooie echo foto! Bollewangenhapsnoetje. ZOOOO schattig! @ eh.... @ Sinterklaas feest. Misschien morgen bij ons thuis. Heb er eigenlijk wel zin in. Maar eerst kijken hoe het met manlief is. Als hij zich beroerd voelt dan gaat t feessie ergens anders plaats vinden. @ Mini, was het leuk? Je was lekker vroeg terug. Was je niet gesloopt? @ eh... ik weet het niet meer. @ *Tepelnieuwsflits* Item 1: Muurtje heeft een voedings bh gekocht...hihi Zit nog lekker ook dat ding. Een van Anita met een zachte beugel. Ik wist niet dat ze bestonden. Echt geweldig ding. Item 2: Sinds muurtje die tepelvocht opvang pads heeft, heeft ze geen last meer gehad van lekkage... omdat het niet meer lekt en niet dankzij die dingen. hihi *einde Tepelnieuwsflits*
Solly voor het eh... plaatje... maar ik moest er zo om lachen... ben blij dat ze dat niet doen met de sombrerogriep... Dit stripje is ziek gewoon... ziek