Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    Whahaha! die is ook super leuk! Leuke site is dat ook he? Met al die katjes met maffe teks er onder.

2. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,021
    0
    0
    sorry zit er even helemaal doorheen vannacht toen ik mij om wilde draaien had ik ineens een pijn heb echt zitten huilen in bed kijk ik vanmorgen op mijn rekening heeft mijn baas nog niet betaald durf niet te bellen heb slechte ervaring met hem vorige keer kwam ik net van een nacht slapen in ziekenhuis terug wou hij wel zo hebben dat ik het contract ging ontbinden! nou van mijn levens dagen niet dus word hier zo zat van UWV doet gewoon niks jah als hij niet wil betalen moet ik verdere stappen ondernemen.
    ben zo verdrietig en teleurgesteld in mensen elke keer maar weer loop weken mijn benen uit mijn lijf en als je dan niet meer kunt word je ook nog zo behandeld.
    denk dat ik straks na de bevalling mijn oude beroep maar weer ga oppakken en voor mezelf ga beginnen of zo

sorry voor de zoveelste ego bericht maar lucht wel op

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    @ Muur: schrikken zeg van je man. Mijn vriend wil ook zijn motorrijbewijs, maar ik vind het maar eng.. Kan me voorstellen dat je van slag bent als je zo'n telefoontje krijgt!

Ik zit alweer fris en fruitig op de bank. De kinderwagen komt vandaag tussen 8.00 en 18.00 uur. Ben benieuwd.. Hopelijk komen ze niet al te laat.
    Fijne dag allemaal. Kom af en toe wel even spieken..

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Mirr jeetje wat vervelend van je baas! Ik weet dat mijn baas (vorige zwangerschap) ook al begin van de maand het geld van het uwv, maar ik kreeg het pas aan het eind, gelijk met de salaris uitbetalingen. Hoop dat jij het snel krijgt!! Knufff

@ Muur jeetje wat een nacht... zou ook echt op zijn.

@ Hier heeft me meisje weer lekker doorgeslapen. Gelukkig. Scheeld echt echt een stuk. Maar kan wel weer slapen eigenlijk, gek he. Ben echt moe. Heb nu ontzettend veel last van me bekken, heb echt te veel gedaan, maar ja het moet gewoon even af zijn nu.

5. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,021
    0
    0
    de 4 weken van het uwv lopen gelijk aan de 4 weken bij mijn baas dus ik moet het deze week krijgen heb ik het maandag nog niet dan ga ik een aangetekende brief maken dat hij binnen 10 dagen loon moet over maken
    weet ook wel dat het lullig is hoe het gegaan is dat ik net een half jaar contract heb gekregen en dat ik na 2 weken niet meer mocht werken van de gyn maar goed dat wist ik ook niet dat het zo ging lopen

ik hoop dat ik idd krijg waar ik recht op heb

6. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Wow, schrikken Muurtje!! Gelukkig is je hubbie ok!

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ben ik ook weer na weekje te zijn weggeweest. was niks aan de hand hoor, maar blijven langer in luxemburg/frankrijk omdat we geen vracht terug hadden. nu gelukkig weer opweg naar ons eigen kouwe kikkerlandje.

ga even kijken hoever ik terug ga lezen... is veel en internet is slecht hier:x

8. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Ik lach me dood om die vogeltjes.. ook al is die strip ziek, dat is tóch humor!

Whahahahaha...

Sorry hoor, misschien heb ik gewoon een zieke geest.. *proest*

9. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    pfffff geen zin meer om verder terug te lezen. kaniemand mij vertelle of er nog wat bijzonders is gebeurd?
    heb gelezen van dat motorongeluk. sterkte ermee.
    ga nu snel richting mn zoep voor het de pan uitkomt

10. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    goedemiddag meiden!!
    Hier vanochtend Sint op school! Daarna nog wat boodschappies gehaald met de bakfiets...en wat inkopen..
    Zometeen misschien alvast de albondigas gaan maken haha
    Morgen doen we hapjes en in de middag komen nog meiden hier en maakt iedereen wat hapjes..dus ik maak maar een flinke pan dan hihi en een aardappelpannekoek!

en wat over is is voor de avond :D

Vandaag de boel nog aan kant, vanavond verjaardag ver rijden en vanaf 19h pfff maar goed...
    Morgen te druk 's ochtends dansles daarna wagen ophalen leuk natuurlijk! en daarna komen de meiden en vanaf 17h de familie voor pakjes avond! en dan niets meer hopelijk haha
    Zondag babyborrel en nog bij familie op bezoek..
    En dan begint de week weer he :p

Hoest hier dames...Muur schrikken en gelukkig is alles goed met je ventje..zover ik weet is dit in de eerste 24h zo'n wekadvies had ik bij Sem laatst wel..en hoefde geen vragen te stellen reactie op mijn duwen zeg maar was al voldoende..

Eva heeft ook een mooie gelijmde wenkbrauw nu! Was gevallen toen ik cursus had was ook wel even schrikken met thuiskomst..gelukkig heeft ze er weinig last van!!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

Jan 1, 2009
    6,729
    0
    36
    Muur sorry, wilde niet over je bericht heen walsen.

Da's schrikken zeg, gelukkig maakt hij het goed!

12. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Goeiemiddag allemaal,

@ muur
    Jeetje meid das schrikken geweest. Lijkt me verschrikkelijk om zo'n telefoontje te krijgen van het ziekenhuis. Heb wel even een traantje weggepinkt dat je kleine uk pas weer begon te bewegen op het moment dat je hubbie zijn hand op je buik had. Leg hem maar eens goed in de watten (en denk natuurlijk ook een beetje aan jezelf he *knuff*)

Hihi over je tepelflitsnieuws. Ik heb er ook niet alle dagen last van. Gisteravond weer en dan stop ik er ook weer zo'n koffiepad in hihi:p. Maar vannacht niets waargenomen.

@ mini
    30 wekenwave :D

@Mir
    Meid laat je niet gek maken he. Zo'n baas zou je toch iets aan willen doen. Hij moet je hoe dan ook betalen. Kan me voorstellen dat je hierdoor slecht slaapt. Is er niet iemand die je kan bellen die boven hem staat?

@hier
    Opzich wel goed geslapen alleen echt een rotdroom gehad. Werd er wakker van met een harde buik en daarna ook niet heel lekker meer kunnen slapen. Heb gedroomd over dat de kleine uk geboren werd, thuis met 28 weken:(. Weet wel waar dat opeens vandaan komt. A.s. zondag ben ik net zover als mijn vriendin. Haar kindje werd met 28 weken en 4 dagen geboren. Het is raar, maar zit er toch wel een beetje over in. Gelukkig maakt haar kindje het goed. Afgelopen wekend zijn we met hun mee naar het ziekenhuis geweest. Het is echt een mooi klein meisje. Zal blij zijn als die dag voorbij is:D.

Voel me ook een stuk beter dan gistere. Lekker tot kwart voor 11 in me bed gelegen *Bloos*. Daarna kwamen mijn ouders onze wagen even bewonderen. Me moeder zag zichzelf al lopen hihi:p. Goh toch een bizar gevoel dat we over een 12 weken allemaal een kindje in onze armen hebben:D. Ik weet nog wel dat ik met die test in me handen stond hihi:p

13. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    wat dromen we toch allemaal vervelend zeg...!!
    Niet leuk..maar goed dat de beebs veilig in ons buikje zitten he!
    hier ook wat slijmverlies wat er anders uitzag? dan normaal en wat krampjes gehad dan denk je toch ff van zal toch niet he?

en hier doe ik ook mee met de 30 wekenwave

NOG MAAR 10 WEEKJES!!!!

14. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    30 wekenwave
    voor bwtje:D

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Hey lieverds,

Muurtje: wat een schrik zeg, hoe is het nu met hem? en wat een lief gebaar van de kleine meid zeg

16. mamastarlight

Mir: knuffel!!!

17. mamastarlight

Guppekop: knuf meid!

Bwtje: wat ga je maken? ken het niet namelijk en klinkt als een leuk weekend

Eva: knuffel voor jouw en je wenkbrauw!

* hoeveel weken nog: kunnen we niet weer even een lijstje plaatsen met wie de eerste ect in lijn is om te bevallen?

18. mamastarlight

Zo ben ook weer bij. Vanmorgen weer naar het juridisch loket egweest en ga nu andere stappen ondernemen. verder vanmiddag al heerlijk met mijn neefje gespeeld. Morgen sinterklaas bij mijn broertje en schoonzusje, zondag niets.

Kinderkamer is BIJNA af dus foto's volgen echt. ;)

19. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,021
    0
    0
    goede middag Gerrit,

Ik dacht ik neem via deze weg even contact met jullie op, vind het erg moeilijk om jullie mondeling te woord te staan
    vooral omdat het hier nog steeds niet gaat met de zwangerschap erg veel controles. Het liefste had ik nog steeds gezellig bij jullie aan het werk willen zijn en een normale zwangerschap willen hebben gehad. Ik weet ook wel dat het naar voor jullie is dat ik toen net een half jaar contract heb gekregen enz enz en dat ik een paar weken daarna al niet meer mocht werken is gewoon een vervelende situatie voor jullie en mij.

Ook heb ik je mob num op moment niet zou je die mij miss nog een keer willen sturen.
    Zelf heb ik nu weer een vast mob num namelijk .

heb woensdag weer een controle in het ziekenhuis mocht het nog anders worden en ik jullie uit de brand kan helpen met de drukke tijd die komen gaat neem ik gelijk contact met jullie op.

P.s zijn jullie mij misschien vergeten het loon over te maken.

groetjes Miranda

20. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,021
    0
    0
    wat vinden jullie van deze tekst:$

Share This Page