Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hier uit honger (en frustratie dat er niks in huis is) broodjes met gerapte kaas aan het maken, soort van kaassoldaatjes ofzo hahahaha...

2. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Wat relaxed dat je een gyn hebt, die zo betrokken bij je is. En maandag is al best wel snel, toch?

3. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Ik durf ook nog niet echt hoor. Nu ik vanmorgen een goede echo had, heb ik alleen een positiebroek gekocht voor mijn uitpuilende buik. MAar verder wacht ik nog!!

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ohh ja lees de quote van angelfire, wilde ik ook even op reageren!

@ Bientje, fijn zeg dat je dezelfde gyn hebt, lijkt mij een prettig gevoel als iemand zo betrokken is! En wat een verhaal vertel je over je kindjes, lijkt me heel eng allemaal als ik het zo lees!

Eerlijk gezegd hoop ik ook wel weer op dezelfde gyn als die mijn laatste kz deed, beetje een aparte vrouw maar vind het wel prettig om iemand te hebben die mij ook kent. Ik ga er wel om vragen in ieder geval!

5. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    onderaan het bericht kun je kiezen voor meer opties en dan kies je voor bijlagen.

Enne muur, loopt je banner nu niet een dagje voor?

Ladytijger ook gefeli met de mooie echo. JA gek, zo'n tweeling. Een vanishing twin noemen ze dat ook wel. Gelukkig ziet die andere er helemaal goed uit!

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Scorpion en ViciousM: *Hele dikke knuffel*

@ladytijger: Jee, een tweeling! Lijkt me heel apart om mee te maken. Gaat het met je?

@Muurtje en Angelsfire: FELI met de prachtige echo's! *Snif* Nu ik nog :D

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @bien: Fijn dat je zo'n lieve gyn hebt :)

@Ego: Zo lief, mijn man is ook al helemaal met het beebje bezig. Kwam hij vanochtend: "We moeten maar alvast aan een namenlijst gaan beginnen". De schat! :D

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hihi ja ik vind het ook leuk als mijn man zo betrokken is. Eerste dag dat we het wisten heeft hij de halve nacht met zijn hand op mijn buik gelegen, zo lief!

Maar is jou man Hollands of een Nieuw Zeelander (zeg ik het zo goed?)?

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames, wat een mooie echo's... Hopeljk heb ik dat ook binnenkort... maar mnoet nog 17 dagen wachten :(

Mijn man is ook goed bezg :) net nam hij mij naar boven mee en zei word dit onze baby kamer... NA de echo wilt hij al gaan kijken naar een leuke babykamer!

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Sassa: Mijn man is ook gewoon een Hollander, we zijn samen geëmigreerd :)

@Melek: LIEF!

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Wat tof zeg! Heb je daar ook een punten telling voor nodig? En daar zal wel een heel gedoe aan vooraf gegaan zijn denk?

Goh, ik ben toch altijd wel een beetje jaloers op mensen die de stap hebben durven te nemen... Ik wil ook heel graag weg hier uit Nederland, maar weet niet waar heen en ook niet hoe... Nou ja wie weet als we wat ouder zijn!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @sassa: Idd een puntentelling, en verder héél veel geduld. Goede training voor de zwangerschap en later het kind :D We zijn nu al ruim een jaar bezig voor het visum, wonen hier nu 2 maanden.

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nou respect hoor. Maar het lijkt me ook wel weer moeilijk om zo ver van je familie te zijn, zeker in een zwangere periode. Hoewel je op het laatst ook wel gek kan worden van iedereen, hahaha, maar dat zal wel anders voelen als je ver weg bent...

Maar bevalt het wel het wonen daar?

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @moon85: het was helder rood/rozig, en later wat bruiniger..

@muurtje: laatste keer dat ik checkte was het nog een héél klein beetje.. ik hoop dat het hierbij blijft!

Alle meiden die gereageerd hebben ontzettend bedankt, doet me goed!
    Ook al ken ik jullie niet persoonlijk, het is zo fijn om reacties te krijgen..
    Morgenochtend voor mijn werk uit bel ik het ziekenhuis om aan te dringen op een eerdere echo.. dan maar bij een andere gyn hoor, ik kan er niets aan doen dat hij op vakantie is.
    Ik zal wanneer ik meer weet morgen een berichtje doen..
    Welterusten alvast, ik ga nog even met mijn vriend knuffelen.
    (p.s: Hij wilde een deal met me maken, en ik ben akkoord gegaan. De deal is dat alles gewoon oké is.. wel lief van hem)

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Vicious! Ik hoop het ook! Ik ga echt tot op het bod voor je duimen! En voor alle anderen natuurlijk dat de zwangerschap voorspoedig mag verlopen!
    KNUF!!!

Oh, en welterusten!!

16. minimouse

minimouse Niet meer actief

hallo allemaal!

ben ook weer net thuis.. ik maak zulke domme fouten op het werk! grrrrrr ik heb een tafel de verkeerde rekening gegeven! ze moesten eigenlijk meer betalen.. ohww ik kon me zelf wel voor mn hoofd slaan! en liet een bier glas op de grond vallen. tok tok kinkeleking! och shit toch stuk. de eerste 2 stuiters was ie nog heel.. maar de derde helaas niet overleefd. en toen ik net begon met werken moest een man €6,60 betalen. en gaf me 51,60 hoeveel moet je dan terug geven..................... ehhhh ik kom er njiet uit zei ik.. het lukt met niet! nou doe maar €45 zei die man. Ik knal rood hoofd. oja :$ ik snapte er helemaal niks meer van! hahaha. zonet heb ik de kassa no geteld. had ik 10 briefjes van 50. nou 10x5 is 50. dus had ik mooi opgeschreven zo.. en kwam dus totaal niet uit met de kas. er zat zowiezo al een verschil in door die verkeerde rekening, maar ik had veel en veel te min. dus ik alles checken. oja 10x50 = 500 DOMDOMDOM! waar zit je met je hoofd dacht ik bij me zelf hahahah. maarja verder gaar alles goed hoor :p

klusser hadden jullie het druk vanavond? wij hadden 26 man ongeveer..en stond in mn eentje in de bediening en had de bowlingbaan en sauna en zonnebank ook er bij. maar alles is goed gekomen!

vicious wat naar dat je bloed verlies hebt! hoop dat het mee valt allemaal!

de rest weet ik ff niet zo gauw meer!

tot morgen en weltrusten allemaal

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Hallo meiden allemaal,

Ja, ik heb net weer helemaal bijgelezen. Op werk lees ik niet mee, dus 't is toch elke keer wel een heel karweitje om een hele dag in 'e'en keer bij te lezen. Vanavond gecombineerd met Notting Hill kijken. Blijft een leuke film!

Maar ik vind het nog steeds leuk hoor, om mee te lezen, kan alleen niet zoveel posten. Nou ja, leuk, deze forumdag had gemengde berichten. Verdrietige, onzekere en blije berichten.

Ik wens Scorpion sterkte, twee nieuwe meiden gefeliciteerd en ik duim voor ViciousM. En Muurtje, ladytiger en Angelfire natuurlijk gefeliciteerd met jullie echo's!!!

Leeuwtje, ik vind het ook wel leuk om iets over je emigratie-avontuur te lezen. Waar in NL woonden jullie eerst? Hoe lang hebben jullie erover gefantaseerd totdat jullie daad bij woord voegden? Waarom NZ? Waren jullie er al vaak geweest?

Minimouse, bedoelde je mij in je berichtje van zojuist? Het 'klinkt' een beetje alsof ik ook in de horeca werk, maar dat is niet zo hoor... ;)

Ik heb een kantoorbaan, wel hard werken en mijn bedrijf is afgelopen oktober verhuisd. Dus nu heb ik een reistijd van 45-60 minuten (enkele reis) als er niet teveel file is. (Ik weet dat ik op termijn dus ook een andere baan ga zoeken, maar in onze branche worden momenteel overal mensen ontslagen, dus ik blijf nog even zitten waar ik zit en ik hoopte snel weer zwanger te worden en het in ieder geval tot aan mijn verlof nog uit te houden).

Maar goed, vanavond was ik om 19:45 uit werk, 20:45 aan 't eten en daarna lekker gechilled met Notting Hill en 't forum. Morgen heb ik een vrije dag, want; intake VK + echo + misschien bod doen op 't huis en 's middags gaan we lekker een lang weekend weg. Jippie! Ik ben er dus pas maandag weer. Ik probeer wel om morgen anders nog even te laten weten hoe het afliep bij de VK....

En dan tenslotte natuurlijk weer de agenda voor morgen:
    ;) ;)
    19 juni

- Klusser1980 1e termijn echo + VK
    - naomi33 controle afspraak huisarts + echo

Ik kan zondagavond dus geen agenda voor maandag posten...

Weltrust,
    Klusser

18. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Ego: ieieieie, eigenlijk begin ik nu echt nog zenuwachtiger te worden. Aan de ene kant kan ik bijna niet geloven dat ik zwanger ben en een hele zwangerschap goed zou kunnen voldragen, aan de andere kant denk ik 'het is al vele vrouwen gelukt, waarom mij niet'. Ik hoop maar dat ze morgen in ieder geval iets kunnen zien dat er positief uitziet. Zucht.....

Ik ga maar een poging doen om te proberen te slapen....

Morgen ben ik 6w2d (ongeveer). Vorige keer ging het mis bij 6w3d....

Klusser

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Voor de geïnteresseerden: de link naar mijn emigratie-blog staat in mijn handtekening :)

Succes voor alle echo mensen vandaag! :)

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meiden,

Ik zag een mooie echo voor bij komen.. super hoor. Fijn om te weten dat het goed met je kindje gaat wel raar dat het er 2 waren.

Ik zag ook nog dat iemand bloed verloor. Op internet staat dat heel veel vrouwen bloed verliezen in hun zwangerschap maar pas bij kramp en pijn moet je jezelf zorgen gaan maken. Ik hoop voor je dat er niet aan de hand is.

Ben net thuis van een etentje met vrienden het was echt super gezellig. Een vriendin vertelde dat ze zwanger was nu 7 weken ja toen kon ik me mond ook niet houden haha. Ik vind het super om samen zwanger te zijn en zo kort op elkaar.

Deel Deze Pagina