@ BSb leuk kamertje!! Erg leuk geworden!! @ Zal morgen even kijken of ik foto kan maken, is nu beetje te donker. Vanmiddag bij me ouders geweest en chinees gegeten. Was wel ff lekker, eet het haast nooit. Kleine meid ligt nu lekker in bed. Dus mama heeft ook een rustig avondje.
Zo, wij zijn ook weer terug van een middagje Sinterklaas vieren bij mijn ouders. Wat een drukte en gezelligheid haha... We zijn weer lekker verwend. Ik heb een bon van de prenetal, een speentje met I love mama en een bakje waar je bijv. voeding in kan doen van tupperware gehad en nog 2 boekjes, 1tje met kinderliedjes en een cd en 1tje met: mama, ik vind je lief en dan met allemaal dieren...erg leuk! Die 2 boekjes waren voor mij en mijn man samen, alvast voor de beebs... Manlief had nog een soort van bouwpakket van bob de bouwer gehad, kan ie over een jaartje met zoonlief mee gaan spelen hahaha... humor! @bsb: mooi kamertje! Goed gedaan @belliebel: jah, ben ook erg blij met de kerstboom! en leuk dat jullie voor Dinant/d gaan Is ook een plaats in Belgie, wist je dat??? Bah, morgen gaat om 6 uur weer de wekker... nog 11 dagen over 3 weken verdeeld, ben echt aan het aftellen nu, ben het zat! Weltrusten allemaal! XxX
bsb mooi kamertje hoor Volgens mij is iedereen aan het aftellen voor verlof haha.. ik ben ook flauw van het werken. Begint gewoon zwaarder te worden nu. Ik moet ook nog 11 dagen verdeeld over 3 weken en dan gaan we lekker genieten
Hé hé, goedenavond! Iedereen goede Sinterklaas gehad? Hier wel, Jasmijn is verwend met een driewieler, pop, boekjes, puzzels en nog wat kleine dingetjes. Ze wist niet waar ze moest kijken haha. Mir, nu kom ik al nooit bij BB in Enschede maar ik zal het onthouden .. vervelend zo'n baas. Evenstar, mooie buikfoto! En leuk leuk, nieuwe auto. Muur, had hier bij Jasmijn ook een donkere streep, maar dan vanaf mijn navel naar beneden. Heb hem nu nog niet ontdekt (alhoewel ik dat in de spiegel moet checken nu haha, kan het zelf niet meer zien..) Mama25, fijn dat je meisje weer is opgeknapt! Wat super dat Sint hier een gedichtje achterlaat! Hahaha Tonka, kan me voorstellen dat het na acht waar erg onwerkelijk is en ja, de mannen voelen niet wat wij voelen. Ben wel benieuwd naar jullie babykamer. Hoop dat je hoofdpijn een keer over is. Heb je dat trouwens al lang? Mammamia, mooie kerstboom! Bsb, mooie foto's van de babykamer. Jeetje, de eerste beeb al geboren bij de januari mama's. Het gaat echt hard nu... Hier ook aan het aftellen tot het verlof, heb er echt zin in...
hoi hoi Hier ook alles goed alleen last van me buik weet soms niet meer hoe ik zitten moet liggen zitten hangen lopen haha met me eerste niet zo last van gehad zo zie maar elke zw is anders en nog drie uur en 40 dan ben ik ook 30 wekennnn nog tien weken te gaan Groetjes voor de rest Patricia Uitgerekend 15 feb 2010 nog drie uur en 40 min dan dertig weken dat is een klein feestje waard
Ja hier stiekum ook. Ondanks dat ik nog zoooo graag wil doorwerken tot ik beval... er zit echt een grens en die voel ik nu ook wel eens. Ik zit even te rekenen, ik moet nog 6 weken, dat is voor mij nog ongeveer 36 werkdagen (reken even een dag weekend mee), maar ik ga wel tussen kerst en oud en nieuw nog naar Drenthe, lekker naar een huisje. Met laptop en een berg werk.
Zo hier staat de kerstboom ook. Moet het nu wel bekopen met pijn in mijn rug, maar ach het is wel zo leuk een boom in huis. Heb net foto's gemaakt en zal ze er zo even opzetten. Me katjes hadden echt zoiets van "waarom halen jullie nou weer een boom naar binnen??" Hihi best leuk en grappig om te zien hoe die katten reageren. Nu liggen ze voor pampes op de stoel. Heerlijk het leven van een kat. @mammamia, nee wist niet dat dinant/d een plaats in belgie was, grappig. Tjeempie het eerste januaribeebje geboren, gaat nu toch wel kriebelen zeg. Stel je voor dat er over een week of 4 hier al iemand is met een beebje, nog zo onwerkelijk allemaal. Verlof, ik wil ook met verlof. Het liefste morgen al, ben gewoon zo verschrikkelijk moe. Moet nog 22 daagjes werken dus het valt opzich wel mee, maar heb aankomende week een lange week van 40!! uur. Zie er zo verschrikkelijk tegenop om die te moeten gaan werken. Maargoed als het niet gaat, dan ga ik wel even met mijn chef praten of ik niet wat uurtjes kan missen. Morgen op mijn werk even een poule maken, de collega die het dichtste bij de bevallingsdatum zit krijgt wat lekkers. Ben even foto's uploaden...
@ Navond allemaal! @ Leuke kerstboom!!! @ Morgen mag ik wel les geven. hoi hoi... mag dus nog 1 dag in de week iets leuks doen! Solly, ff zeuren... hihi. Maar ik ga morgen drama les geven. Heb er wel zin in... Ben benieuwd hoe t zal zijn.
@ belliebel! Wat een schatjes! heb je die van mij ook gezien in mijn album? Ik heb 2 zwartwitte... hihi
Ik ga mijzelf maar eens lekker op een oor leggen. 2 is zo moeilijk. hihi... mijn kussen is niet zacht genoeg... hihi Ik wens iedereen morgen een heeeerlijke dag toe en ook een goede nachtrust voor zome 2 natuurlijk. Oh en manlief heeft nog last van hoofdpijn. En iets wat last van zijn lichaam maar hij kan er goed mee leven (gelukkig!) Ik vertelde over jullie lieve reacties en moets jullie hartelijk bedanken. Dat jullie zo'n steun voor mij zijn. Motor is trouwens terecht. Wo weten we meer over hoe die zich voelt... Brak waarschijnlijk. hihi