fijn om te horen! maar wel raar als uwv zegt het wel gestort te hebben? Hopelijk heb je het snel..dat het geen nasleep krijgt..
fijn om te lezen ennuh lekker uitslapen ! gister sliep Eva om 9.30 ook nog stond er echt van te kijken toch maar wakker gemaakt..anders is heel het ritme weg..en we moesten nog veel doen die dag hehe! fijn als het kamertje af is he...hier stap voor stap alles..en ja Eva slaapt nu eenmaal ook nog in dat kamertje voorlopig dus we hebben nog ff hier
Zo ik ben weer bij ! En ga ff Sint foto's oploaden en weer tekst erbij dan is de familie ook weer blij he We hebben de wandelwagen opgehaald, de Quinny is al uitgepakt, vandaag nog ff de maxi cosi mura uitpakken.. Er zit alleen ook een voetenzak van een gewone maxi cosi bij? Dus ff checken dat de andere er ook bij zit... Zo ja dan deze maar verkopen, want een voetenzak hebben we al..en 2 is ook overbodig he! Post straks nog ff een buikfoto van de 30 weekjes! Tot straks nog
hey meiden, ik heb gister een leuke sinterklaas gehad en ik ben met de beeb behoorlijk verwend. sinterklaas had zelf de nickname van onze beeb op de pakjes gezet. hahaha bsb mooi kamertje hoor en wat lief van je nichtje om bambi te schilderen. belliebel, leuk die kerstboom met die mannetjes. krijg nu ook helemaal zin om de boom op te tuigen.
Goeiemorgen allemaal. Morgen ga ik trouwen, pfff.. Dat voelt nog helemaal niet zo! Ik heb net het UWV gebeld, laatste keer dat ik geld kreeg was 25 oktber... Blijkt dat ik wekelijks geld had moeten krijgen!! Gelukkig hebben we van Franks geld kunnen leven,maar we raken onderhand een beetje blut, en morgen moet de uitgebreide lunch ook betaald worden. Ze gaan me terugbellen, ben benieuwd...
Jaaa leuk trouwen!!! Laat dat maar lekker niet door het UWV overschaduwen, ik ken het wel hoor, mijn man heeft ook een tijdje WW gehad en ik zit er zodadelijk ook weer in (fijn die tijdelijke projecten...). Nu krijg je het vast in een keer
er zijn zo veel mensen die problemen hebben met heb uwv ben benieuwd of ze je gaan terug bellen reken er maar niet te veel op en grappig wat ik hier heb ondekt is dat elke persoon die je aan de telefoon krijgt weer een heeeeeeeeeeel ander verhaal heeft word het allemaal nog ingewikkelder van. gelukkig heeft mijn vriend dan nog een eigen zaak waardoor we ons wel kunnen redden maar dec is nogal een dure maand dus en iedereen heeft gewoon recht waar die recht op heeft simpel het is wel heel erg overactief in mijn buik schop hier een daar en draaien en andere kant op draaien blijf het een raar gevoel vinden kleine meid ligt lekker in bed de ander is weer naar school over een uurtje komt er iemand thee drinken gezellig wanneer hebben jullie eigenlijk die intake gesprekken met de kraamzorg ik pas 5 jan.
ow nou dat kan dan toch ook niet kloppen nee! MORGEN TROUWEN WHAAAA nou dat is snel hihi En volgens weer bericht is het morgen droog he? Ik hoop het voor je! fijne dag morgen.. Ik weet niet of ik dan nog online ben om je te feliciteren dus bij deze alvast!
Hier nog geen bericht eigenlijk gehad van zuidzorg alleen een brief volgens mij dat er contact opgenomen zou worden..maar dat is al ff geleden! En UWV tja ons pap kan er over meepraten 54 en zijn baan na 20 jaar kwijt..en tot nu toe geen goeie woorden over UWV hij wordt gewoon aan zijn lot overgelaten!
Ik heb een telefonische intake gehad van kraamzorg. En ze bellen rond 36/37 weken nog eens even om te checken of alles er is en hoe het gaat etc. Ook of er nog veranderingen zijn enzo. De kleine meid ligt hier ook alweer te slapen, al ruim een uur. Heb de commode net even ingericht, en wat dingen opgevouwen. Zometeen nog ff stofzuigen als me meisje wakker is... hihih Had toen straks ineens heel veel slijmverlies, was ook beetje bruin, vaag! Nou ja maar weer even in de gaten houden. Moet morgen weer naar vk... dus zal toch eens vragen. Vorige zwangerschap alleen in het begin heel even gehad, rond 8 weken. De kleine man beweegt goed, duwt hele tijd tegen me ribben, heb het idee dat hij hoog ligt. Hij reageert ook echt op me hand, zo lief. Dan komt hij ertegen aan liggen of schopt ertegen.
@visious: veel plezier morgen! @buikfoto: ziet er echt super uit! vind het bij andere mooier dan bij mezelf @hier: terug van weekendje thuis geweest te zijn, gezellig maar druk. 3 zusjes die de baby willen voelen (had de hik) had uiteindelijk 5 handen op mn buik! nog eens wat anders dan 2 handen op 1 buik. wieg ook EINDELIJK hier. bekleding is zo goed als klaar. nu alleen nog even verven. heb al stuk geschuurd en vraag me af waarom ik perse de familiewieg van 107jaar oud wil met al die kronkels! maar komt helemaal goed nou alleen nog mn vent achterna jagen datie gaat verven!
Vicious FIJNE DAG MORGEN!!!!! BWtje: wat een geweldige buik! Ik heb ook zo'n toeter naar voren. Zal ook gauw weer eens een foto plaatsen. @hier: Veel bandenpijn, had ik eigenlijk nog niet veel last van gehad. Maar nu is een een flinke groeispurt gaande volgens mij! Echt rek en trek pijn en ook heb ik het vaak benauwd, vooral als ik op mijn rug lig. Verder gaat alles oke. Heerlijk wild kind in mijn buik. Draaien, schoppen, van onder naar boven en terug...haha! Nog een paar maandjes en dan kunnen we hem eindelijk écht leren kennen. Hmmmm Onze box staat nog niet! We hebben wel een hond en een kat en nog 2 kids maar die box zet ik pas een week of 4 voor de uitgerekende datum. Tijd genoeg om de kat eruit te jagen met allerlei middelen hoop ik... Fijne dag allemaal!