Vicious, veel plezier morgen, hoop dat jullie een leuke dag hebben en alvast van harte! Hoop dat je snel bericht hebt van het UWV en dat het geld snel binnen is.. Mama25 mooie kamer! Mir, hoop dat het geld nu wel snel binnen is.. Hier nog even aan het relaxen, Jasmijn ligt nog lekker in bed. Vanavond zelf ook maar eens op tijd erin, mannetje moet toch weg en is pas later thuis.
Hey dankjewel allemaal Het weer maakt me niet veel uit, we trouwen functioneel; en gratis, haha.. Om 9 uur in het gmeentehuis, en daarna met beide ouders en schoonzusje met vriend thuis koffie drinken met gebak. Dan om half 12 uitgebreid lunch tapas eten in een gezellig restaurantje. Hebben we het toch nog een béétje gevierd. Het UWV heeft terug gebeld, het was een communicatiefoutje, excuses ervoor, en ze maken het meteen over. Krijg ik het ineens! Komt ook wel weer goed uit.. *zucht*
hi meiden hoe ist heb een vraagje aan jullie weet niet bij wie ik het neer kan leggen hoop dat ik het bij jullie wel maybe wat wijzer wordt. na gemeenschap te hebben had ik zo een pijn in men heupen onderrug en stuit en schaambot deze kwam ook letterlijk na 7 a 8 minuten heeft van 6.00 uur tot 13.00 uur geduurd wat denken jullie dat het geweest zou kunnnen zijn voorweeen of gewoon wat anders sorry kom weer effe met men problem wou het effe weten
babylove ik herken je gevoel na een gemeenschap overal pijn en een hele harde pijnlijke buik schijnt erbij te horen!! wat een geluk wat een geluk er is geld gestort joepie de poepie vraag me alleen af of het wel helemaal klopt is wat laag namelijk maar goed beter iets dan niets natuurlijk
Mooi kamertje!! Ik krijg ook steeds meer zin om hier de boel eens aan te pakken..maar ja het gaat met 2 kids en beide werken, altijd stapje voor stapje! Vanavond gesprek Sem op school, oma ff oppassen...en daarna werken dus ik ben er morgen weer! Ow nee wacht morgenvroeg VK en daarna met ons mam naar de coppelmans toe Kerstmis snuiven haha
jeej money money money! Had ik bij mijn loon deze maand ook..dus ga het hier ook nog na! Maar kerstmis komt eraan..altijd een extra centje dan en ook hard nodig!!
hihi ja echt he lijken wel ouwe taarten die niets meer kunnen ik moet er wel meer oppassen aangezien mij twee andere kids met 34 weken geboren zijn bij mij komen ze snel dus zat het me af te vragen
hoihoi, ff ego berichtje hoor.. ik ben het zo zat allemaal... ik ben helemaal op. heb vanaf vanacht half 2 weer liggen overgeven en nu is het eindelijk een beetje rustiger. vanochtend nog naar de HA geweest omdat ik ontzettende harde buiken had. gelukkig is met de kleine alles goed en heb ik waarschijnlijk een virusje opgelopen ofzo. was vanochtend weer bang dat het mis zou gaan.. maar wel weer gerust gesteld bij de HA. zit nu aan de ORS. om wat vocht binnen te houden. maar jonges jonges ik vind eht heerlijk dat er een kindje in mn buik rond sparteld maar ben blij als het straks allemaal achter de rug is. begin er echt genoeg van te krijgen. nou einde ego berichtje. ik neem nog maar een kopje thee denk ik...
@mini: vervelend! @mama: gaaf kamertje! zag winny the pooh hebben wij ook @ouwe-wijven-club: hoor ik ook bij heb er alleen niet veel last van omdak niet vaak zin heb, vind gewoon knuffelen veel beter nu8) voor de rest niet veel te kletsen eigenlijk. morgen weer ff op controle bij vk en straks lekker bij mn schoonouders eten dus hoef heerlijk niet te koken
ja dan zou ik ook extra oppassen hoor! zeker goed in de gaten houden.. mocht je morgen nu nog dezelfde soort pijnen hebben zou ik idd ff laten checken
owww meid niet leuk wat vervelend dat je toch zo ziek blijft.. beterschap!!!! en nog even volhouden en dan vergeet je hopelijk snel alle vervelende dingen..en zie je dat het het allemaal waard was..maar ja dat is nu wel even anders he..
Bedankt meiden. Vind hem zelf ook erg leuk geworden Ben blij dat hij af is... nu kan ik langzaam aan alles gaan wassen... hihihi
oww relax guppekop ik ben morgen ook aan de beurt! dames verder fijne rustige avond...hier ook ff wat in elkaar flansen en dan gesprekje en werken! Fijne avond! tot morgen ergens wat later op de dag
hey meiden, ik had ook nog beloofd mijn kinderkamer te showen. hij is nog niet helemaal af want de gordijnen en het rolgordijn hangen nog niet.
Goedenavond allemaal, Vandaag een dagje gewerkt... slechte nacht gehad, dus dacht: dat gaat em nie worden... maar gelukkig viel et nog wel redelijk mee... heb wel afgesproken dat ik in ieder geval 1 dag minder ga werken per week de laatste 3 weken, dat is wel een fijn idee... Bij de vk geweest en alles was goed met de kleine. Hoofdje lag mooi naar beneden en hartje was weer goed hoorbaar! Kheb wel aangegeven dat het wat zwaarder werd nu en ze zei dat mijn ijzer 6,7 was en bij 6,5 raden ze floradix aan ofzo... maar ze zei dat ik dat maar moest gaan slikken, dat dan de energie wel weer wat opgang komt... prima! Nou, dan hoef ik nog maar iets van 7 dagen te werken in totaal Heerlijk! Ben er ook echt klaar mee... Mijn concentratie is niet meer zo goed de laatste dagen, dus weinig puf om alles te onthouden Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Fijne avond! X
Mini, allereerst een dikke knuf voor jou! Ik hoop dat je snel weer opknapt. Ladytijger, ziet er ook mooi uit! Leuke kamer, lekker fris dat blauw. En mooi buikje al!