Dag mama's in spe, hierbij allemaal gefeliciteerd!!! Al genoeg van t zwanger zjin? Ik niet hoor, maar wel van de kilo's, ben er inmiddels 20 aangekomen en dat is maar moeilijk te bevatten.. helemaal nu al die familiefeestjes op de planning staan, nu al krijg ik constant te horen dat ik wel ERG veel ben aangekomen!GGRR hou je mond!!! Alsof ik dat zelf niet zie.. Mijn lijstje : 14 feb '10 - Dijo - 24 jaar (over 5dagen 25) - Noord-Holland - 1e kindje En dan meteen een vraagje! Ik krijg me jas niet meer dicht..of eigenlijk geen van me 5 jassen iemand een leuke jas gezien/heeft of andere tips?? Want is eigenlijk een beetje zonde voor die paar maanden, maar met open jas rondlopen is ook niet echt lekker..
@ mini ja moet zeker in de gaten houden. Net even op bed gelegen toen me meisje ook in bed lag, nu wakker maar wel hoofdpijn, drukkende hoofdpijn... dus denk dat ik zometeen maar even moet gaan bellen... Echt balen hoor!! Bij Jaylinn had ik 3 dagen voor de bevallingen een hoge bloeddruk. Vk vroeg nog voor de zekerheid of ik niet opgenomen was met deze bloeddruk vorige zwangerschap... Jeetje dan schrik je toch wel even...
bhappy: geen slaaptips maar als jij ze weet hoor ik ze graag! heb al twee nachten heel slecht geslapen. vannacht beter maar dat is niet aan mij af te zien! Mir: succes met het krijgen waar je recht op heb. ik ken dat probleem helaas maard an ten aanzien van de UWV... Bwtje: even verder bijlezen
Bwtje: kinderkamertje overgenomen van mijn beste vriendinnetje met echt alles erbij! ze is zo blij dat ik alles heb opgehaald ect en dat het nu dus egwoon bij mij staat zij is net zo trots als ik hahaha. o o o over kinderwagen gesproken. wij hebben die mooie engelse maar een kennis van mijn vader ahd nog een burbery wagen. Daar zat een beetje verf op maar is er nu uitgehaald dus die mag ik gratis hebben dus dat goedkope ding van de kijkshop gaan we verkopen ikke blij blij blij Bwtje: welke kleur is de voetenzak? heb anders wel interresse voor als ik mijn spulletjes niet op tijd hier heb ladytigger: ze wil nog meer maken maar heb gezegd dat ik nu geen plaats heb maar voor de nieuwe kamer straks heel graag Vici: nog van harte gefeliciteerd!
mama: wat een lief kamertje! leuk hoor. Babylove: ik zal het niet zeker weten maar wel in de gaten houden hoor. bel anders je vk even.
ladytiger: ook een heel leuk kamertje! Mamamia: mijn ijzer is 7,2 maar ik ben ook zo lusteloos als ik weet nietw at hoor. sterkte. Melek: linker kant is het beste en ligt bij mij het lekkerste. ik heb wel een voedingskussen tussen mijn benen in bed en rol mijn buik erop. ligt best lekker
babylove: deze positie ligt het lekkerste. dat wil nog niet zeggend at we lekker slapen hoor bhappy: je bent nog niet van plan te droppen he met ej nesteldrang Bellibel: kan je dit niet melden of zeggen goh, daar hebben we het straks even over moet nu echt even iets afmaken? mama: is dat hoog? mijne was gisteren 120/75 en daarvoor 120/80 dus...en ijzer was 7,2
schatje: wave voor jouw! dijo: welkom! ik ben ook bijna uit mijn jassen maar heb nog een parka. misscien een idee zo iets aan te schaffen? heb je altijd iets aan. mama: al gebeld?
@ BSB mijn vk zei dat hij aan de hoge kant was. En dat ik op dingen moet letten, zoals bandgevoel bij maagstreek, hoofdpijn, sterretjes zien, niet lekker voelen, misselijk etc. Bij Jaylinn was hij 160/95 en 2de keer 150/90, maar ja toen ben ik 3 dagen later bevallen, dus toen was het een teken dat de bevalling eraan kwam.
31 weken wave voor mij Hier gisteren naar de VK geweest. met mij is alles goed maar de kleine meid is in 4 weken maar 2 cm gegroeid...ben een beetje bezorgd dus. Nu moest ik toch een echo voor de placentabeplaing dus wordt ook de groei bekeken. Pfff lijkt wel alsof ik nooit zorgeloze rust krijg...
hoii ladies ben net wakker wat en nacht zeg ben pas om 6 uur in slaap gevallen schrok wakker om 7.30 moest de kids nog klaarmaken om naar school te gaan had maar en 15 minuten om men dochter klaar te maken ze wordt opgehaald om 7.45 dacht laat haar maar thuis blijven wou ze zelf niet dus maar snel gedoucht brood belegd en haar net op tijd de deur uit in een kwartier stond erzelf van te kijken men zoontje die deed het rustig aan die moest pas 8.20 de deur uit school is heel vlakbij. ben daarna al een blok in slaap gevallen. wat kinderwagen betreft heb de maxi-cosi en de quinny gehaald lekker makkelijk en compact. moet nog snel het bedje ophalen bij men zusje voor de rest heb ik hele leuke kleertje gehad van cavalli en r lauren armani kindje zit goed tot 6 maanden wat kleren betreft wil nog wel alleen een armani jasje heb er een gezien bij coccinelle die is nu voor 170 euro zal wel effe man lief aankijken en hopen dat hij zeg OKE HAAL MAAR ladytijger echt onwijs leuke kamer bsb jij ook moet maandag weer naar de gyn zal het daar effe vragen wat dit eventueel zou kunnen zijn
He meiden, Ik lees wel regelmatig mee maar heb het zo druk dat van iedere dag lezen weinig komt. Het begint al op te schieten. Hier zijn we bijna klaar met de verbouwing beneden en kunnen langzaam boven weer schoonmaken. Er is echter een spier in mijn rug verkeerd geschoten dus ik lijk wel een oud vrouwtje. Gelukkg gaat het wel steeds beter. Verder merk ik dat ik er moeite mee heb om me aan te passen aan mijn lijf. Klinkt een van jullie dat bekend in de oren?
loontje dat klinkt heel erg bekend zo voel ik me ook de laatste tijd maar nog effe en dan zijn we er de laatste loodjes wegen het zwaarst
Ja dat is ook wel zo. Ik vind het gewoon moeilijk om de dingen die ik eerst effe deed zeg maar dat ik daar nu gewoon veel langer over doe. DAt is gewoon vervelend. Maar ja. Idd de laatste loodjes wegen het zwaarste. Vanavond pretecho. Ben benieuwd.
BSB weet hoe je voelt was ook afgelopen donderdag voor de echo voor de groei van men kleine man ze vertelde me gelijk de kleine is niet gegroeid werd weer naar een ander kamer gebracht om te kijken en moet maandag weer terug om te kijken als de kleine wel gegroeid is voor de zekerheid want ze konden het niet met duidelijkheid zeggen dus weet hoe je je voelt de dokter die mij voor de tweede keer onderzocht en de echo deed zij ook nog maak je niet te veel zorgen ze willen het voor de zekerheid weten dus zit in spanning tot maandag moet er ook pas om 11.20 uur zijn