Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Leuk muur, lief van ze!

Truste, gauw naar bed ;)

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    jij ook truste! Knuff! (hihhi getrouwde vrouw!)

3. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    @ mama jeetje wat schrikken. Hopelijk knap je snel op en mag je snel weer thuis verder genieten van je zwangerschap en je kleine meid.

@ Vicious: fijn dat je een leuke dag gehad hebt. Jammer van je schoonouders. Vind het schandalig dat je niks gekregen hebt. Vind je niet materialistisch hoor. Ik heb ook zo'n verschrikkelijke schoonmoeder. Ze heeft er alles aan gedaan om mijn vriend en mij uit elkaar te krijgen, maar dat is r uiteraard niet gelukt. Hebben nu geen contact meer. Zijn vader is op zich wel ok, maar net als bij jou walst zij over m heen en pikt ie alles wat zij doet. Ik zou t toch echt niet accepteren als mijn man mijn kind uit huis zou zetten omdat ie zijn relatie niet wil beeindigen :S Jaja wij hebben heel wat meegemaakt met dat mens. Krijg r de kriebels weer van als ik aan r denk. Nu heeft ze alleen zichzelf ermee. Vind t wel sneu voor mijn vriend, blijven toch zijn ouders, maar serieus die vrouw spoort niet!! Maar genoeg over mij. Sterkte met je schoonmoeder!

@ hier: alles gaat goed, maar heb zoveel pijn onder mijn rib steeds. Kleine meid ligt/schopt daar steeds. Begint echt pijn te doen. Nog 1.5 dag werken en dan weer weekend gelukkig. Dan nog maar 9 daagjes werken!!!!!!!! Pfff heb er zin an! :D

4. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    mama ik lees net je verhaal van gisteren. Balen dat je nog even in het ziekenhuis moet blijven. maar ook wel goed dat ze de harde buiken nog even in de gaten houden want je wil ook niet nu al bevallen.
    Succes vandaag

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden, hier is troela weer ff ;)

Drukke drukke dagen gehad! Sinterklaas was een groot succes, Lisette was ontzettend zenuwachtig maar was zo blij dat ze wel heel erg lief was geweest dit jaar ;)

Maandag verlos, alles weer prima! IJzer was ook goed, moet deze week nog voor de bloedsuikers, geen zin in. Volgens haar lag de kleine in hoofdligging, maar ik voel dat het duidelijk anders is. Niet dat het uitmaakt, maar toch...

Dinsdag griepprik gehaald, auwie in mijn arm nu!

Gisteren een hoop geheen en weer voor Lisette, die had een feestje en moest om 2 uur gebracht worden, dus ik heb héél veel moeten lopen!

Vannacht een redelijke nacht achter de rug!

Nu ff voor mama25, ik begreep dat je in het ziekenhuis ligt met harde buiken :( Hoop dat je snel gezond en wel naar huis mag! Dikke knuffel voor jou!

Vicious, gefeliciteerd met je huwelijk! En inderdaad vreemd van je schoonouders, meen me te herinneren dat je schoonmoeder niet een makkelijk mens is (lijstje)...

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hé hallo allemaal!
    Na een paar drukke dagen weer tijd om ff langs te komen en te reageren..
    Hier het huis in kerstsfeer, was gisteravond weg en toen heeft boniman de kerstboom opgezet en nog van alles versierd in het huis. Erg leuk om zo thuis te komen..

Allereerst: Mama25, ik las op de hyves dat je in het zkh ligt met voorschrift tot absolute bedrust, sterkte ermee! Alles voor de kleine jongen maar kan me voorstellen dat je ervan baalt. Dikke knuf!

Bhappy: nesteldrang is hier nog niet aanwezig, maar heb daar bij Jasmijn in de zin van schoonmaken weinig last van gehad. Wel manliefv toen enorm lastiggevallen dat hij bepaalde dingen moest gaan regelen (bed op klossen e.d.)

Belliebel, sterkte met je collega, nog even volhouden.

Mini, beterschap!

Dijo, welkom hier! En idd, misschien zo'n capemodel jas? Misschien wel op marktplaats te vinden voor weinig? Heeft je buik iig genoeg ruimte. Hier past de jas nog (NET!) gelukkig..

Bsb, dikke knuf voor jou.

Duster, hou je het een beetje vol met je werk? Tot wanneer ga je door?

Ninja, jij ook een knuf. Doe het rustig aan..

Guppekop, lekker rustig aan doen dus. Dikke knuf ook voor jou!

Liedel, fijn dat het deze keer zo goed gaat.

Evenstar, ook knuf voor jou. Fijn zo'n collega idd, alsof je zelf niet ziet dat je het druk hebt. En tja, wat niet lukt dat lukt niet toch. Heb wel gemerkt dat je met baby de eerste weken aan weinig anders toekomt (vooral als je zelf bv geeft). Maar is je man anders niet 1 dag in de week vrij om zich met de beeb bezig te houden? Dan kun jij aan het werk.
    Maar fijn dat je controle wel goed was.

Muur, gelukkig gaat het met manlief wat beter. En maagzuur, vervelend hè! Gelukkig maar 1 keer echt zo'n aanval gehad dat ik bijna over mijn nek ging, voor de rest gewoon een constant gevoel in mijn slokdarm.. ach na de bevalling is dat hopelijk snel weer over.
    En vind je lakentje ook met doorgelopen neus erg mooi! Mooie buikfoto ook.
    Leuk kadootje heb je gekregen, dat konijn is gaaf!

FM, ga hier voor Noa. Mooie naam! Vind Milou ook mooi maar Noa net iets mooier zeg maar.

Jo, ook beterschap. En hoop dat de ketel is vervangen ondertussen!

Bwtje, vervelende situatie met je broer. Pfff snap dat dat moeilijk is.

Mir, ook een goede controle lees ik, mooie echofoto.

Knorretje, ook goede controle. Lekker!

Mammamia, ook al zo'n 'fijne' baas :x

Vicious! Van harte!
    Idd raar dat je niets hebt gekregen van je schoonouders.

Hé Troel, super dat je controle goed was.

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Goede morgen,
    Mag het nu zeggen hier. Kris 34 is nu ook zwanger. Vind het zo gaaf voor haar. Hoop dat alles goed blijft gaan!

Verder moet zo aan het werk. bleegh!

Tot later vandaag.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Boni! leuk om je weer te zien! Gezellig lekker je huis in kerstsfeer! Lekker genieten hoor.
    Ik heb hier al kaarsjes rond staan... Maar ik ben een beetje bang om de boel uit de kast te gaan halen... Omdat tot nu toe manlief altijd heeft gezegt ik help mee opruimen en eh... tja... dat laat wat te wensen over...
    hij is echt wel lief hoor. en hij ruimt ook wel op ongeveer... maar ... niet in het tempo waar in ik het zou willen... en eh... tja. 3 dagen wachten vind ik wel veel... hihi

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Vicious: gefeliciteerd!! Jammer dat je schoonmoeder zo'n negatief stempel op de dag heeft gedrukt. En ja, ik vind het ook behoorlijk raar dat jullie helemaal geen cadeautje hebben gekregen. Natuurlijk hoort dat!

Mama25: hoe voel je je vandaag? Hopelijk gaat het nu snel beter. Ik snap dat je graag naar huis wil, maar misschien is het inderdaad veiliger om nog even te blijven. Laten we hopen dat je ventje in ieder geval nog tot 36-37 weken blijft zitten!!!!

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Muurtje: mooi lakentje heb je gemaakt (ondanks die neus, die trouwens helemaal niet mislukt is hoor!!!). Echt heel knap wat je allemaal maakt, ik wou dat ik dat kon :D

11. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    vicious helemaal niet materialistisch hoor, het is gewoon fatsoen wat ontbreekt bij je schoonfamilie. Sneu ook voor je man!

Mama25, ach jee wat naar!! Maar gelukkig ben je nu op de juiste plek en kom je tot rust toe, Yailinn die wordt vast verwend door je ouders en ziet jou iedere dag. Rustig aan doen hoor, ook in je hoofd!!

Ik mag zo weer naar de vk, ben heel benieuwd! Van het weekend nog naar de hap geweest betreffende mijn migraine aanvallen, moest maar pc slikken...:( In ieder geval alweer afspraak ervoor bij de fysio voor vanmiddag voor lymphe drainage om het vocht uit mijn nek te krijgen, dat hielp eerder ook zo goed. Hoofdpijn is echt niet grappig!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Angel, hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje met werk en kids?

Tonka, wat vervelend dat je weer hoofdpijn hebt! Had je in het begin ook zo toch? Ik hoop ook dat fysio helpt voor je want hoofdpijn is inderdaad niet leuk!

Mama, zie dat je online bent, hoe is het met je?

13. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Goeiemorgen :)

Wel fijn om even bevestigd te krijgen dat ik niet materialistisch ben, het is zo lastig uit te leggen zonder een hebberig gevoel te krijgen..
    Gisteravond laat trok ik me alles in één keer heel erg aan, misschien omdat het het eerste rustmoment was om er eens over na te denken.
    Frank snapt het gelukkig heel goed, en vraagt zich ook af; waarom eigenlijk?
    Hij denkt steeds dat hij ze tijd moet geven om met iets leuks te komen, maar het komt steeds niet, en dat kwetst hem ook.
    Ergens zal echt een keer de bom moeten barsten, en eigenlijk heb ik dat liever snel dan dat dit nog lang voortduurt..
    Ik vind het alleen zielig voor zijn vader, die schiet er dan ook bij in.

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hoihoi dames

@ hier wel een betere nacht gehad. Nog wel steeds harde buiken en gisteravond wat bloedverlies. De gyn. vertelde wederom hetzelfde: bedrust... en eventueel vandaag of morgen een echo om te kijken of mijn lichaam geen ontsluiting aan het maken is. De ctg was vanochtend iig wat rustiger.. gelukkig.
    Dus maar weer ff internetten haha.

@ thnx voor de berichtjes op mijn hyves en hier! Vind het erg fijn dat jullie toch nog aan me denken.

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Tuurlijk denken we aan je!!

Nog gillende vrouwen om je heen? ;)

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Nee geen gillende vrouwen
    Maar volgende de verpleging is het erg druk met zwangere op de afdeling momenteel.
    Zie ook wiegjes, mensen met cadeau's voorbijkomen

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dat geeft ook wel kriebels lijkt me, of niet?

Ik krijg overal babykriebels van namelijk, hihi..

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ach Vicious, het gaat ook helemaal niet om het krijgen van een cadeau, maar meer om het idee erachter, toch?
    Mensen doen de moeite om met iets attents te komen en je schoonouders laten het op dit punt liggen, jammer is dat. Op een verjaardag koop je toch ook een cadeautje dus op een huwelijk helemaal...

Ik weet nog dat Fred 30 jaar werd, ik had een suprise party geregeld in de kantine van mijn schoonmoeder, heb alles zelf geregeld en gehaald en betaald (en ik was toen hoog zwanger van Marcus) en toen de avond was afgelopen liet Fred zijn 'buit' zien wat hij gekregen had. En toen ik vroeg wat hij van zijn moeder had gekregen (want die blies weer eens van de hoogste toren wat voor feest het moest zijn e.d.) zei hij: "Niks!"
    Hij vond het raar en ik was gewoon boos! Dan zo lopen bemoeien met mijn feest, net doen of zij het geregeld had allemaal en dan niet eens wat kopen voor je kind die 30 word?! Laat staan trouwen, in jullie geval!

Ik snap dus heel goed waar je vandaan komt, Vicious, en dat heeft niks met hebberigheid te maken!

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Is net weer een baby'tje geboren.
    Gaat echt achter elkaar hier. Mijn kamer is voorin de gang dus bijna iedereen komt hier langs haha.
    Geeft best wel kriebels, maar ja onze tijd moet toch echt nog even wachten hoor!!

20. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Fijn dat het wat beter gaat mama. Idd de kleine moet nog even blijven zitten :) Hoop dat je snel naar huis mag!!

Deel Deze Pagina