Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hallo

hier net naar de fysio geweest moet mijn buik loslaten en aan iedereen laten zien dat ik zwanger ben hahahah net ofdat ze daar omheen kunnen maar was slecht voor mijn buispieren en het trok dan weer aan mijn bekken

mama 25 zal niet meevallen hele dagen op bed liggen maar je doet het voor een goed doel en idd je kleine mannetje moet nog wel een paar weken blijven zitten fijn dat ze je zo goed in de gaten houden dikke knuf!!

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Mag idd niet veel, en ben het bedliggen nu wel zat eigenlijk...
    Wil gewoon lekker naar buiten.. shoppen ofzow hahaha :)
    Helaas... net wel even in slaap gevallen, maar schrok wakker omdat ik droomde dat me vliezen braken... gelukkig was het een droom.
    Maar wel weer wat harde buiken nu. Das minder dus.
    Zometeen komen me ouders met me meissie... kan niet wachten tot ik haar weer kan knuffelen... en de dagelijkse dingen weer zelf mag doen.
    Had me moeder aan de tel. en die zei dat ze meer los ging staan, en weer woordjes zegt... owww ik mis zoveel!!

3. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama25: heel veel sterkte in het zh. Hopelijk mag je snel weer naar huis. Neem je rust. Een hele dikke knuffel!

Liedel

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ohw... mama, bij de woordjes ik mis zo veel schoot ik helemaal vol. lieverd toch! Knuffel!
    Hoop dat je snel weer in orde bent en dan lekker naar huis mag. MAAR rustig aan doen jij!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Muurtje het kost mij ook veel moeite om het droog te houden.
    Ze komt zo gelukkig naar me toe, maar afscheid doet nog meer pijn! Mijn vader gaat zometeen even informeren over hoelang ze denken dat het nog gaat duren...
    En verder ja mag niks dus kan ook niks. Gelukkig is er internet en heb ik tv...

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mama, ben benieuwd wat de artsen zeggen tegen je pa... hou je ons op de hoogte? (Duh... stomme vraag. hihi)

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Tuurlijk laat ik het weten... ben echt blij dat die mogelijkheid er is, want ja heb op dit moment alleen mijn ouders...

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Algemene vraag... geloof ik.
    Ik zat net in de auto, op weg naar huis v.a. het werk. En ik krijg met toch een partij hoofdpijn. Om echt misselijk van te worden. En het zicht in mijn linker oog werd ook opeens minder. Echt. Niet normaal meer. De laatste kilometers naar huis met mijn linkerhand op mijn linker gezichtshelfd gehouden. Zodat mijn gezicht niet weg zou lopen...
    Nu thuis is de hoofdpijn zo goed als weg. Heel wazig nog aanwezig.
    Wat was nou mijn vraag? Oh ja, komt dit iemand bekend voor?

En ik heb last van keel en oorpijn. kan en mag een zwangere doos daar iets tegen nemen? En zo ja wat?

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ mama, is niet makkelijk he? Zo rond liggen... ZUCHT!

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Je mag paracetamol max 6 per 24 uur

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

nee makkelijk is het zeker niet... ben af en toe blij als ik moet plassen hihihi zodat ik toch even kan lopen, als is het een mini stukje.

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, ja dan ik het erg... blij zijn met dat je moet plassen.. hihi

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Mama, meid ik kan me zo voorstellen dat je het moeilijk vind om afscheid te nemen van je meissie! Dat is ook moeilijk! En dan daar de hele dag te liggen met jezelf en je gedachten... Ik hoop dat je snel naar huis mag en dan lekker bij je ouders thuis verwend mag worden ofzo!

@ Muur, ik herken het plotse hoofdpijn hebben wel. Zichtverlies niet zo, maar ik weet wel dat dit soort dingen kunnen bij een zwangerschap. Ja het kan rare dingen met je doen...
    Keelpijn, weet niet zeker of je trachitol oid mag? Anders wat mama al zei paracetamol.

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Even opgezocht maar trachitol mag niet in een zwangerschap.

Dus dan maar aan de keelpastilles ofzo?

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Thijmsiroop misschien?

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Mama, ben ook benieuwd wat de doktoren te zeggen hebben..

Muur, geen ervaring met plotselinge hoofdpijn en slecht zien. Misschien toch even de VK bellen? Heb er nog nooit van gehoord dat dit een bijwerking zou kunnen zijn..

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Me meissie is net weer weg :(
    Ze was erg blij me te zien, en kan zelfs al neusje vrijen (ijsberen kus) wil naar huis!!!!!
    Tis erg druk dus vanavond gaat hij het even vragen hoe of wat.
    Want tja om hier nog 7 weken te liggen....
    Me ouders kunnen natuurlijk ook geen 7 weken vak. opnemen of ziek melden... hoop echt dat ik snel weg mag!

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ troeltje en mama, bedankt voor het mee denken ivm de klachten...

@ nog even klagen... sorry...
    net mail van werk gelezen. ben door directeur en baas uitgenodigd voor een gesprek over mijn inzet na mijn zwangerschapsverlof. Getverderrie. helemaal geen zin in. ik ga me er gewoon druk om zitten maken. manlief zegt niet doen. nergens voor nodig... Maar ik vind het gewoon ondertussen gewoon eng. jakkes.

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mama, fijn dat je je meisie hebt gezien. en ohw... mijn hartje breekt ivm het weer los laten... zucht! Snuff! sterkte!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    trouwens... volgens mij zouden je ouders misschien gebruik kunnen maken van zorg verlof ivm dat jij ziekbent? Misschien scheelt dat ipv vakantie op te nemen...

Deel Deze Pagina