goeiemorgen ben ik ook weer. lekker tot kwart over 11 geslapen, mar lag dan ook pas om half 1. was om 8u wel met mannetje meegegaan want die zou nog geroepen worden om te sturen, kwart over 9 sliep ik nog niet dus dacht: kga dr uit totdat hij weg is maar om half 1 was hij nog nie opgebeld (boordtelefoon) dus ben toen toch maar terug gegaan en toen sliep ik zo gelukkig @kaartjes: hier hebben we ze 3 weken geleden ofzo uitgezocht, en natuurlijk ook de duurste @voorgevel: had van mij nie hoeven te groeien, vond mn D al groot genoeg gezien dak zelf nie groot en dik ben, komen er nog 2 maten bij en hier die verheugende mededelingen dat ze nog verder kunnen groeien straks! krijg ik zo ooit nog mn vertrouwde D terug @alle mamma's die nog moeten werken: succes ermee! merk wel dat ik nu minder pijn heb nu ik niet meer mag van de vk, alleen kan ik hier in huis nie stil blijven zitten dus heb naaimachien mar op tafel gekwakt. zal wel ff tegen gewoonte in proberen foto te plaatsen...
Ja het is toch het grote onbekende waar totaal geen controle over te oefenen is he?! Ik snap je angst wel.
@ Guppekop, je krijgt je vertrouwde cup wel terug hoor. Alleen in het begin moeten je borsten wennen aan dat het melk op behoefte aan moet maken, en dit zal in het begin teveel zijn. Daarom krijg je dus stuwing, waardoor ze flink op spanning komen te staan, maar stuwing is wel goed want dat dringt de melkproductie naar beneden. Als je uiteindelijk een poosje borstvoeding geeft zal je zien dat je borsten gewoon ontspannen zijn en je cup hetzelfde zal zijn. En toch maakt het precies genoeg melk aan voor je baby. Toch mooi he, hoe de natuur werkt!
Hoi hoi alll Fijn mama dat je weer thuis bent en dat dat zo mag blijven ! Geboorte kaartjes nog niet mee besig geweest ik denk dat ik ze zelf gaat maken scheelt een hoop geld en is weer bezigheidtherapie moet alleen wel snel gaan beginnen haha want je weet maar nooit wanneer ze geboren worden. Borsten bij mij weten zijn ze nog in de zelfde staat als voor de zwschap af en toe stuwing dat wel en idd even knijpen en het is weer wat minder haha. Gelukkig nog niet zo erg als met me zoon toen stroomde het van af week 30 letterlijk me borsten uit hoop dat dat nu niet het geval mag zijn. Bevalling: Lees maar geen bevallingsverhaal van mij, Ook ik zie er wel tegen op maar ik zet het naast me neer kan er toch niks aan veranderen en probeer met de gyn de dingen te bespreken die ik nu liever anders zou zien maar geen ene bevalling is het zelfde maar ik ga er van uit dat het dit keer de beste senario zal worden zo niet dan is dat maar zo en hoop dat het me kraamtijd niet weer gaat verpesten, dus probeer er zo ontspannen mogelijk tegen aan te kijken, Maar ik hoop diep in mijn hart dat het een gewone bevalling mag worden woord het weer een kz dan leg ik me er maar bij neer Groetjes Patricia Uitgerekend 15 feb 2010 maandag 31 weken wat gaat het toch snel.. Zoon 7 nov 2000
Hallo dames, Hier even een kort berichtje van mij, heb nog niet echt bijgelezen en was dat ook niet meer van plan, gewoon ff geen geduld en concentratie voor... heb alleen gelezen dat mama25 weer uit het ziekenhuis is, dat is goed nieuws! Doe maar rustig aan meid! Hoop dat verder alles goed is met iedereen en dat we de laatste weken voor ons verlof allemaal nog even vol kunnen houden. Daarna mogen we gaan genieten van onze welverdiende 'rust' Hier verder alles oke hoor Gisteren weer schandalig wezen shoppen met een zwangere vriendin (ik loop 6 weken op haar voor), maar o wat een leuke dingen hebben we weer gekocht hihi... Nu ga ik naar de stad om een goed boek te kopen... Fijne dag allemaal!
Heee pnirmal! Even brutaal, hebben jij en je vriend het nog uitgepraat? Vorige keer waren er wat problemen..
ah fijn troeltje, jij bent tenminste opbeurend vreesde al dat ik met 2 van die toeters moest blijven lopen. nu ga ik eens kijken of ik mannetje wakker kan krijgen want wil eten en hij moet de wieg nog verven vanmiddag. nog steeds niet klaar. grrrr:x
Hoihoi Ben vanochtend even naar prenatal geweest met me moeder.Alles op een slakke gang... hahah dus heel langzaam gelopen, maar voelde wel fijn na die bedrust. Even een voetenzak voor de wagen van Jaylinn gehaald want tis toch best koud. Ook nog ff 2 leuke shirts voor mezelf gescoord... opruiming!! Hihihi en een knuffeltje voor me kleine mannetje, een wieglakentje met slaap lekker, wieghoeslakentjes, washandjes, rompertje met auto's (zo lief je hebt er ook een pyama van dus die moet ik ook nog ff halen) en nog een cadeautje voor me meisje... Heb net ook weer buikfoto gemaakt... Verder gaat het redelijk goed, alleen soms wat licht roze afscheiding, maar dat komt volgens mijn vk omdat je weer gaat bewegen etc. moest het wel in de gaten houden of het niet erger word. Mijn kleine ventje beweegt goed... en duwt vooral tegen me ribben. En me meisje is natuurlijk super blij dat mama weer thuis is. Maar mama ook hihi.
goh wat fijn om te weten dat ik niet de enige ben die tegen de bevalling op ziet. manlief doet er af en toe zo nuchter over dat ik er af en toe pissig van word. dan is het iedere keer weer van er is er geen 1 blijven zitten hoor en anders zetten ze wel een knip. (erg gerustellend van die knip , dus niet)
@ Ladytijger ik zag de vorige keer ook erg tegen de bevalling op. Heb het boekje duik in je weeen gekocht en heb daar veel aangehad. Ik was ook erg bang voor een knip of ed, op het moment dat mijn vliezen braken had ik wel zoiets van shit nu komt ze echt... Verder bleef ik rustig, was wel moeilijk want had een weeenstorm een half uur nadat mijn vliezen gebroken waren. Ben in het ziekenhuis bevallen met pijnstilling en heb een knip gekregen. De knip zelf niet gevoeld, hechtingen wel maar ja toen werd ik af geleid door mijn mooie dochter naast me. Tja... overleg met je vk, miss kan ze je helpen over de angst heen te komen. Uiteindelijk is het mij 100% meegevallen. Riep meteen al: ow was dit het... doe het zo nog een keer!
Fijn dat je je benen weer ff hebt kunnen strekken! En je hebt weer lekker ingeslagen En mooi buikje heb je!
Ohhh mannen!! Als zij in onze plaats stonden dan hadden ze met 20 weken al plat op de bank gelegen! Vind het altijd wel makkelijk gezegd dat soort dingen, want dat is de realiteit natuurlijk helemaal niet. Maar goed, mannen hebben vaak het idee dat ze iets moeten 'oplossen' als wij vrouwen met iets zitten, terwijl wij gewoon even een luisterend oor nodig hebben.
denk dat dat idd het probleem is met mannen als het moment daar is dat je aan het bevallen bent weten hun zich ook geen raad en houding te geven hoor en is erg vervelend om te zien dat hun vrouw zo veel pijn heeft teminste dat zei mijn vriend hier vandaag 30 weken 3 weken verder had ik kleine meid al hopelijk blijft deze gewoon tot de normale tijd zitten
Ja de mijne vond het ook vervelend om te zien dat ik zoveel pijn had, maar gelukkig werd er snel ingegrepen waardoor de zorgen bij hem grotendeels weggenomen werd. Kijk en nu beleven wij dit avontuur voor de 3e keer en hij ziet nu ook dat ik veel meer pijn heb dan anders, dus leeft ook goed met me mee, alleen soms is hij mijn hormonen zat Maar ja die bevalling is voor mannen, zeker bij de eerste denk ik, toch een ontastbaar iets. Ze hebben er geen idee van wat het is, wat het met hen doet en wat het met hun vrouw doet. Dus nu zullen ze wat makkelijk denken maar dat zal straks wel anders zijn
Goeimiddag allemaal, Zo lekker nachtje achter de rug en werd om half 9 helemaal uitgeslapen wakker. Dat gebeurd me zelden in het weekend. Misschien toch weer een beetje energie aan het opbouwen. @ Jodelehiti Whaaa ik kan ook niet wachten tot er een klein hoopje mens in die ieniminie rompertjes zitten. Het is natuurlijk beter als de kleine uk nog een paar weken blijf zitten, en ben het gelukkig ook nog helemaal niet zat. Maar och wat verlang ik naar zo'n hummeltje zeg. @Mama25 30 wekenwave @evenstar Hihi herkenbaar die witte vlekjes in je bh, ik heb het ook. Werd vannacht weer wakker omdat er vanalles uitliep hihi. Na de bevalling schijnt het nog erger te zijn. Een vriendin van me heeft een dochtertje van 4 maanden. Als ze maar een baby hoort huilen beginnen haar borsten al te lopen hihi, ze vind het zelf super grappig @ buddy ladytiger Ik snap wel wat je bedoeld met dat je opziet tegen de bevalling. Ik heb het ook met vlagen. Je kan jezelf er geen voorstelling van maken hoe bevallen voelt. Ik kan niet zeggen dat ik er bang voor ben, er zijn miljarden vrouwen mij voor gegaan, dan moet ik het toch zeker ook kunnen. Gelukkig hebben we nog even te gaan. @mama25 Aaaagh wat een lekker meisje heb je toch. Je wordt er gewoon vrolijk van als je haar ziet lachen. En dan die tandjes hihi, wat een scheet. ZO redelijk bijgelezen. de rest van de dag blijf ik lekker op de bank zitten hihi. Vanavond nog een verjaardag. Heb net schandalig lekker croissantjes zitten eten, had er zo'n trek in. Heerlijk gewoon.
buddy belliebel, je hebt ook helemaal gelijk hoor. er zijn genoeg vrouwen ons voor gegaan en ook wij gaan het redden om ons wondertje op de wereld te zetten. troeltje mijn man bedoeld het ook niet zeker verkeerd hoor. het is echt een schat maar af en toe weet hij ook niet hoe hij moet reageren op mijn onzekerheden dus komt hij maar met feiten op de proppen. en die wil ik niet altijd horen