Mooie buikjes idd weer! Mijn buikje stelt nog helemaal niets voor..... en het is nog wel de 3e! Ook voel ik nog niets.....
Oke, dat is jammer dan als dat zo is, krijg gewoon bij huisarts elke controle(omdat ze t zelf nog zo leuk vinden)..krijg 7 okt 20 wk echo,en manlief gaat mee. maar hij wil t niet weten dus zou k moete probere op een gewone controle ja wel buikfoto staat paar pagina's terug.. kan binnekort weer andere maken tot snel...
Sjohee mooie buikjes meiden!! Ik schrok vanochtend wel, ik ben al 5 kilo aangekomen....mmmmm okay okay ik snoep echt veel meer als bij mijn 1e
wat een mooie buikjes allemaal! even een vraagje tussendoor; hebben jullie die geslachtsbepaling gewoon bij de vk gehad? ik was maandag op gewone controle en heb er helemaal niks over gehoord, of moet je er speciaal naar vragen?
glimworm een geslachtsbepaling doe je meestal in een ander bureau hiervoor. Of je wacht tot de 20 weken echo xxx
glimworm wij doen de geslachtsbepaling zelf bij een pretecho buro. Kost 35 euro en die moeten we zelf betalen. Maar maakt mij niet uit ik ben te nieuwsgierig
Hey.. ik mag volgende week vrijdag naar de gyn , zal hij het dan al zien als het een jongen/meisje word??? hope so Ben dan 18 weken precies
O, dat was weer even terug. Even een update. Dit was dus onze trouwdag, 2 september. Ik was hier 17 weken zwanger.
21.3 weken zwanger. Deze week ga ik weer ergens een nieuwe foto maken. Maken jullie ook nog een overzichtje? Ben heel benieuwd naar jullie buikjes.
Aangezien alle berichten van afgelopen maand weg zijn, hier nogmaals mijn foto! (die van 21 weken is dus wel van 1,5 week geleden )