Hey meiden, Wat een mooie buikjes hier allemaal.. Ik kom hier ook even mijn buik laten zien.. Deze foto is afgelopen zondag genomen met 20 wkn. Bekijk bijlage 99682
@ T84, mooi! @ Smartie, ook mooi hoor! Zet de foto's even naast elkaar anders? En het is handiger om steeds dezelfde (soort) kleding aan te doen, of een blote buik foto te maken dan kun je beter vergelijken
Ja weet ik ook niet. De vorige foto staat 1 pagina eerder. Is wel leuk bedacht, dezelfde kleren, maar dan moet ik wel goed plannen dan. Niks voor mij.
@ HvJ, ik plak ze gewoon in Word naast elkaar en maak er dan via Paint 1 afbeelding van. Beetje op een klunsmanier dus, maar t werkt wel
Mooie buiken zeg! MG ik ben echt jaloers op jouw buik, zo lekker duidelijk zwanger! Al ben ik dan wel weer blij dat ik nog op mijn buik kan slapen
Hey Kuona, jij ook weer hier! Moooooiii en ik zie zeker verschil!!! Ik ben idd erg duidelijk zwanger, maar dat kan ineens hard gaan hoor! Ik zie het bij jou ook echt, zeker in real life, dan vind ik het duidelijker dan op je foto's! En ik ben weer mega jaloers op jouw achterwerk en figuurtje, dus zo hebben we allemaal weer wat En buikslapen lukt idd niet meer, wel jammer, want dat ligt juist zo lekker...
Wat is het rustig met de buikjes hier Hier nog een foto van mijn buik met 22w1d, dus alweer paar dagen geleden!
Hai dames, Wat een prachtige buiken weer. heerlijk dat het zo goed groeit. Ik zal morgen nog eens effe een foto plaatsen. Morgen weer naar de verloskundige. Succes iedereen.
eindelyk een buikje hiep hiep hoeraaa!! met 23 wk en 4 dage.. mag het ook wel he?? maar dit is wle van savonds hoor!! hihihi