Inderdaad..dat aftellen is echt begonnen. De tijd vliegt echt voorbij vind ik! Zal overigens ook maar eens een foto gaan maken Is al weer eventjes geleden.
Net toch nog even naar de hema geweest. Heb wieg- en ledikantlakentjes gekocht, gewoon effen. Mijn moeder gaat er dan iets op borduren. Als het lukt de vogeltjes van "Lief!" en anders misschien de naam ofzo. Nog leuke ideeen? Verder toch nog effe wat kleertjes gekocht. Ik twijfelde of ik genoeg had. Heb nog wat overslagtruitjes gekocht en luierpakjes en 2 vestjes maat 56. Zit nu lekker in de wasmachine.
mooie buiken weer. het aftellen kan nu beginnen dames. Nog 11 weekjes te gaan. Ik kan niet wachten tot ik ons kleine mannetje in de armen kunnen sluiten. Ik heb er zin in. Liefs riv
Wow, wat een verschil weer tussen de buikjes....!! Als je de buikjes ziet van Aggy en veronique....beide 28 weken... de één een flinke toeter en bij de ander bijna niets te zien!! Apart he, dat dat zo verschillend kan zijn!!
Dank jullie wel! Ja wat een verschil he? Ik vind het ook niet erg hoor! Krijg er ook veel complimenten over.
Alleen maar lekker toch, dat je niet al dat gewicht mee hoeft te dragen?? En zul je zien..... krijg je vast op het laatst een groeispurt en een enorme pens, hahaha!