Wat een mooie buiken hier weer!!!! Gisteravond maar even een blote buik foto gemaakt... voor je 't weet is het te laat 36 weken en 4 dagen: Bekijk bijlage 120322
4 januari 36 weken http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/zwangerschap-clubs/118945d1294224828t-uitgerekend-eind-januari-begin-februari-2011-dscf0075.jpg
heel mooi humpie! is dat die broek van esprit? die heb ik ook nl..vond em trouwens iets tegenvallen omdat ik er zo dik in lijk..weet niet waarom dat is..in andere lijk ik nl minder...dus draag ik em bijna niet. hij zit wel lekker dat wel weer. en ook balen, want ik had em volle prijs gekocht en paar weekjes erna was ie totaal afgeprijsd! zo, wat kan je toch veel kletsen over een broek als je verlof hebt..haha
@riv, mooie foto! Wij zijn vandaag naar de fotograaf geweest, kan morgen het cd'tje ophalen, zal morgen foto plaatsen @patje20... ook mooie buik! Dat ik hem uitgerekend hier moet zien, hihi Niet op je hyves gezet? De rest ook supermooie en sommige mooie grote buiken!
@hailey, wauw supermooie foto! @patje, ok ik snap um Ik kwak alles op hyves, whaha. Alleen de foto's die ik vorige keer heb laten maken met Sasha d'r zwangerschap niet, die zijn nogal bloot. Zal wel eens hier een foto plaatsen.
Ìk heb de foto's opgehaald! Ben zooo blij, nu even uitzoeken welke ik hier wil plaatsen, kan ze moeilijk allemaal hier plaatsen Mijn man en ik: Bekijk bijlage 120796
Met ons 3 uhhh 4tjes Hmm geloof dat ik hierna niet echt anoniem meer ben Maar dat was ik geloof ik toch al niet meer... Bekijk bijlage 120798