halllo hier dan ook mijn "laatste buik"foto hoop ik ben het al zo beu aant raken ! ben nu precies 39 weken..
Helaas mag ik niet meer mee'kletsen' in 't februari 2011 topic.... want ik ben afgelopen zaterdag mama geworden van een prachtige meid! Ik kan alleen nog jaloers meekijken naar de andere buikjes hier... mis mijn buikje en de bewegingen wel hoor hihi... het was zo bijzonder. Maar er ligt nu een prachtig meisje op mijn buik te slapen!!! Nog veel bijzonder-der-der...
Meiden, mooie buiken hier!! Gaat nu opschieten voor ons feb. mama's! @Maus, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Hier mijn buikfoto van gister: Bekijk bijlage 125526
Dankjewel dames! @oogappel; ja ik zit echt in spanning te wachten op de kleine! heb er zoveel zin in! wil hem nu gewoon zo graag in mijn armen houden
wauw wat een mooie buiken allemaal! geniet er nog maar even van want hoe raar het ook klinkt je gaat hem uiteindelijk wel een beetje missen (al is het maar omdat je nu een strakke buik hebt en straks een iets minder strakke hihi) geniet er ook van als je je kleine voor het eerst in je armen en op je buitk hebt! wat een intens mooi moment *breek uit*
Hier mijn buikje van vandaag! Voor mijn gevoel groeit hij al weken niet meer, maar volgens mijn omgeving wel, hihih!