Wauwie....vandaag precies 40 weken! Ppfpfp heb wel echt moeite met de striae, maar goed...ik krijg er iets heel moois voor terug!
Oogappel, op de foto lijkt het me best mee te vallen... Ik heb het ook erg. Helaas hoort het er vaak bij.... Voel je al wat rommelen? Ik ben al 6 dagen aan het optellen, ipv aftellen....
@smartie1980 tja het valt wel mee, maar pfpfp tis gewoon de eerste striae doet altijd zeer. Bij ons 1e dochtertje geen last gehad. Maar zij was ook 10 dagen eerder. De laatste week is het bij mij opgekomen....ben benieuwd hoe het verder gaat. Rommelen ja best wel, we noemen het maar voorweeen. Helaas zet het nog niet door....wanneer ga je evt. ingeleid worden weet je dat al? @smiley24 het voelt inderdaad ook wel als een soort mijlpaal. Bij jou schiet het ook op he! Geniet nog even van je buikje!
Kuona; Wat een lief bescheiden buikje! Hier 2 x zo groot voor mijn gevoel haha! Hebben ze bij jou een schatting gedaan hoe groot de kleine ongeveer is?
Mooi MG!! Ik dacht dat je die de avond voor je bevalling gemaakt had. Dus het kan ook dat ik morgen nog ga bevallen (2 dagen na de foto's ) @Champy: Mijn eerste zoontje woog 3890 gram en toen had ik een vergelijkbare buik. Nu wordt de baby iets kleiner geschat (toen ook overigens) maar het zal wel weer minstens 3500 gram gaan worden, zeker geen kleintje.
@Kuona: Wat een mooi bescheiden buikje! Hier mijn voetballetje met 38+2 dg! Voor mijn gevoel groei ik de laatste weken niet meer, terwijl andere juist zeggen dat ik heel hard groei, haha!!
Mooi buikje Veronique!! Spannend hoor, jij loopt al overtijd!!! kan dus elk moment gebeuren!!!! Succes!!!