Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Kirrebir, welkom hier. Ook hier 2 miskramen gehad dus ik herken je onzekerheid. Probeer in jezelf en de kleine te geloven.

@navel, de mijne is ook aan het uitrekken maar ligt diep dus ik denk dat hij voorlopig niet gaat ploppen of zelfs helemaal niet.

Ik las dat iemand het idee had dat haar buik op sommige plekken harder aanvoelt. Ik heb dit ook en bij navraag bij de vk bleek dat dit de kleine was. Vaak is dit zijn ruggetje vertelde ze.

2. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik kan het me voorstellen... Bah, dat is toch je ergste nachtmerrie? Maar ik zie aan je banner dat jij het volgens mij ook niet makkelijk gehad hebt? :(

@Niki: al is het een vroege of late mk, je gaat je na die positieve test toch al meteen hechten... Fijn dat je wel zo snel weer zwanger bent geworden en dat het nu wel goed gaat!
    Ik ben idd wel blij dat ik zelfs met een voorliggende placenta mijn kleine man wel al elke dag voel. Soms maar heel even en de ene keer wat harder en soms ook maar heel zachtjes, maar hij is er.

@Kadootje : heerlijk he als de 20 wkn echo goed is! Gefeliciteerd

@allen: bedankt voor jullie welkom! Lief!

@spullen: wij hebben eigenlijk nog niks aan spullen (behalve de rompertjes die oma natuurlijk niet kon laten liggen ;)). Vorige week zijn we voor het eerst naar zo'n belachelijk grote babyzaak geweest. Ik voelde me echt zo oenig.... :) Ik heb nog helemaal nergens verstand van (zo voelt het iig). Ik heb maar aan een vriendin met 2 kinderen gevraagd om een keer met me mee te gaan en me te vertellen wat nou wel en niet handig is. Hopelijk scheelt dat. :D
    Ik moet zeggen dat wel over ons salaris niet te klagen hebben, maar ik vond wel echt alles heel duur hoor. Zodra er "baby" of "geboorte" voor staat, verdubbelen ze de prijs lijkt wel :D
    Ik ben niet echt va n de 2e hands, dus ik ga me er nog eens goed in verdiepen!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tweedehands
    Hier ook dol op om mooie tweedehands kleertje te scoren. Heb heel veel via MP en rommelmarkten gekocht. Soms doe je eens een miskoop, maar dat kan nog eens voor dat geld. Van de zomer nog een mooi Z8 vestje gekocht voor 3 euro.... Echt een verslavende kick geeft dat :D
    Mijn dochter ziet er trouwens altijd piekfijn uit hoor. Op het kinderdagverblijf grappen ze zelfs altijd dat ze Amy nog nooit twee keer in dezelfde kleren hebben gezien.
    En in tweedehands zit zo veel verschil in de staat van dingen. Sommige dingen zijn nauwelijks gebruikt en zo goed als nieuw. Zelf even goed wassen en ik vind het prima!

Ga trouwens zelf binnenkort een hoop Babybarb jurkjes en een te leuk Oilily jurkje op MP zetten. Amy heeft ze aangehad, maar is toch niet helemaal mijn smaak.

Verder gaan de kleertjes hier ook rond tussen mij en mijn beste vriendin. Ben echt een beetje koopverslaafd, dus ze is helemaal blij...

Zeeman
    Vind de kwaliteit heel wisselend. Sommige dingen blijven echt wel mooi. Zelfde met de Hans Textiel.

Slapen
    Ik slaap me deze week toch een partij goed! Ongelofelijk:$ Dacht al dat het niet meer zou gaan lukken voor de bevalling, maar slaap heerlijk. Wordt alleen maar wakker om te plassen ;)

Kirrebir
    Bij Waiting Mommy is de placenta voor het geboortekanaal gezakt, waardoor bloedingen en stolsels ontstonden. Bij het loslaten van die bloedstolsels is de baarmoedermond geprikkeld en dat kan over gaan in een vroeggeboorte. Helaas is dat dus ook gebeurt vorige week.

Buik
    Harde plekken hier ook steeds vaker. Lekker de billen of het ruggetje van je kleintje. Aai er altijd even over.

4. Ray

Ray Actief lid

25 dec 2009
    254
    0
    0
    Kirrebir, dat had ik nou ook! Laatst voor het eerst naar Babies R Us geweest hier, en ze hebben daar zoooo ontzettend veel spullen! Wist mijn god niet waar ik moest kijken ik heb zelf helemaal geen vriendinnen met kinderen dus ik voelde me ook super oenig! Ik heb ook nog bijna niks gekocht, alleen wat rompertjes en vandaag hele lieve schoentjes voor 5 dollar.

Navel: Mijn navel is echt al geplopt hoor! Ik heb normaal echt zo'n diep gat maar nou zie je hem echt door m'n shirt heensteken als ik rechtop sta.

Voelen: Zo fijn om haar steeds te voelen, heel soms schopt ze behoorlijk hard en gisteravond kon mijn man het ook voor het eerst voelen! Ik lag op hem te slapen op de bank (ja klinkt een beetje gek hij was tv aan het kijken en ik lag op mn buik bovenop hem, weggedommeld) en toen schopte ze ineens heel hard en hij voelde dat op z'n been.

Hoe zijn jullie mannen? Mijne praat de hele tijd tegen m'n buik s'avonds zo lief, soms zit ie echt zo verliefd naar m'n buikje te kijken hihi.

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Mijn man is heel wisselend, het ene moment lijkt het hem niks toe doen en het andere moment praat hij tegen de buik, geeft de buik kusjes en streelt mijn buik.
    Het is voor hun ook zo onwerkelijk lijkt mij, ze zien de kleine op de echo en voelen hem soms schoppen maar dat lijkt mij toch heel anders als wat wij voelen.

Ben hier aan het wachten op een pakje met wat positiekleding van bellyfashion. Hoop zo dat het leuk is en goed past. Aankomende donderdag gaan wij langs een geboortecentrum voor een rondleiding, waarschijnlijk ga ik hier bevallen. Huiselijk en toch snel medische zorg mocht het nodig zijn.
    Fijne dag allemaal,

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn lief is net als die van Tassie, heel wisselend. Hij kan 'm nog niet voelen, misschien dat het daarna verandert?

Ik denk dat hij zich inderdaad nog weinig kan voorstellen bij dat leven in mijn buik.

@Tassie: ben benieuwd naar je kleren!

@Ray: ik kan me voorstellen dat idd lastig is als je geen advies kan vragen. Dan maar de ZP dames met kinderen bestoken met vragen! ;)
    Maar jij woont dus in Amerika? Leuk! Al lang? En waar? Voor de liefde vertrokken? (sorry, dit heb je vast allemaal al een keer verteld...:))

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Welkom terug DaphneenEstelle :) Het was even wat rommelig door de missende maand, maar iedereen komt zo ongeveer weer binnendruppelen.

@Ray Het is vooral bij een eerste zo overweldigend. Er is zo veel en je kunt dan het gevoel krijgen dat je je bijna bij bureau jeugdzorg moet aanmelden als onverantwoorde moeder als je niet alles wat je enigszins nuttig lijkt in je wagen mikt. Maar achteraf gezien heb ik mijzelf toen veel te druk gemaakt.

De uitzetlijst die kadootje (geloof ik, sorry als ik het mis heb) had gepost was wel heel handig. Lekker basic gehouden zodat je niet met bergen ongebruikt spul zit. En je kunt later nog zoveel bijhalen/laten bijhalen als je toch het gevoel krijgt dat je iets tekort komt. De lijst is geloof ik wel door de server 'opgegeten' dus misschien is het een idee als hij opnieuw gepost wordt.

En als je vragen hebt zijn er hier op de site genoeg moeders en ook bij de februari mama's die hun ervaring met een bepaald iets kunnen delen.

@Collo Het is inderdaad maar net wat je haalt bij die winkels of het goed blijft of niet. Tot zover heb ik maar 1 miskoop gedaan die na 1 keer wassen echt niet mooi meer was. Maar ik had ook een spijkerjurkje van de zeeman voor 6 euro geloof ik die er nog steeds als nieuw uitziet.

Wa fijn dat je zo goed slaapt! Slaap is echt een onderschat iets hehe. Hier heeft Kyra vannacht zo ongeveer doorgeslapen en is lekker lang tot een uur of 7.30 blijven liggen. Heerlijk gewoon, ik denk dat ik de mount everest vandaag maar ga beklimmen. ;)

@Kirrebir wat fijn dat je je kleintje wel goed voelt. Dat is erg geruststellend! En dat babyspul is inderdaad erg duur bij de babyzaken. Wij hebben daarom ook best een deel bij de Ikea gekocht want eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil in de klamboes van de Ikea of de prenatal (behalve als je echt een specifieke kleur wil) dat ik het een prijsverschil van meer dan 50 euro waard vond.

@All Vandaag weer even lekker wat uitstapjes gepland. nou ja uitstapjes... Ze hadden voor Kyra medicijnen meegegeven die geloof ik al een jaar over datum waren. Niet zo geslaagd dus, maar gelukkig belden ze voordat we ze hadden gegeven. En ik ga verder met mijn zoektocht naar de perfecte bril zonder dat het montuur alleen al over de 300 euro komt hehe. Zo irritant dat ik het beste sta met monturen die niet echt in mijn budget zitten.

@Tassie Ik ben ook benieuwd naar je kleren. :) Ik ben zelf gewoon de C&A binnengelopen en ik heb daar wat extra tuniekjes gehaald en een jurkje in een a-lijn. Normaal gesproken valt de 36 wat aan de grote kant voor mij (van de yessica lijn) maar nu gaat het perfect.

@Man Mijn man is ook heel wisselend. Hij vind het allemaal wel best en gaat pas los met affectie zodra Flupke geboren is. Niet dat hij er niet mee bezig is maar ik geloof dat hij het een beetje vreemd vindt om veel aandacht aan mijn buik te besteden.

8. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    komt ie nog een keer, aangezien de vorige verloren is gegaan met de crash!!!;)

Uitzetlijstje :

-2 ledikant dekens , katoen
    -2 moltons ledikant
    -3 hoeslakens ledikant
    -2/3 lakens ledikant
    Als je een wiegje hebt….
    -2 wiegdekens, katoen
    -2 hoeslakens wieg
    -2 moltons wieg
    -2 lakentjes wieg

-matrasje ledikantje/wieg

-maxicosi + voetenzak

-2 boxkleden

-1/2hoeslakentje wieg, voor wandelwagen
    -lakentje wieg , voor wandelwagen
    -dekentje wieg, voor wandelwagen

-aankleedkussen
    -3 hoezen voor kussen

-12/16 hydrofielluiers HEMA
    -9 hydrofielwashandjes HEMA
    -10/12 badstof spuugdoekjes HEMA
    -10 slabbetjes, met klitteband, of over het hoofdje
    -3 omslagdoeken

-2 kleine badstof slaapzakjes HEMA, kleinste maat

-6/8 rompers 50/56 HEMA , de witte blijven SUPER in de was! Zijn pakjes van 2 of 3
    -6/8 rompers 62/68 HEMA, zelfde als hierboven,

gekleurt of met printje kan ook natuurlijk! Maar aangezien je de eerste tijd heel veel witte was hebt, kan je lekker alles bij elkaar gooien en heet wassen , zonder dat het vaal word!!!!

KLEERTJES:
    -sokjes, geen badstof, die zakken af!!!! , die hele kleine in van die doosjes blijven goed zitten, met ietsie elastiek rond het enkeltje. Of die van de Hema/bambino kruidvat
    -broekjes zonder voetjes!!!! Stuk of 4/5 maat50/56
    -truitjes, maat 50/56 stuk of 6
    -broekjes maat 62/68, eerst eens 2/3 kan je later bij kopen
    -truitjes maat 62/68 eerst eens 3 ofzo, kan je later bij kopen
    -3 mutsjes
    -jasje/vestje, voor naar buiten, niet te dik!

-2 kruiken
    -2 kruikenzakken

-zwitsal ruikt heel lekker, als je dat niet wilt kan je ook kiezen voor iets als weleda baby/ of eigen merk etos bv!. Veel meer dan de producten die hieronder staan ben je de eerste tijd niet nodig………
    -(zwitsal) wasschuim, ook geschikt voor haartjes
    -(zwitsal) bodylotion/olie
    -(zwitsal) haarlotion
    -(zwitsal) badolie

-bepanthen zalf, goed voor ALLES! Babybillen, wondjes, beschadigingen aan je tepels bij borstvoeding…………

-bij borstvoeding vitamine K en D
    -babyzetpilletjes, voor na de inentigen/koorts,tandjes krijgen enz enz…….
    -2 thermometers, gewone digitale, voor mama en baby
    -luierzakjes, SUPER handig! , HEMA, etos eigen merk, action.
    -Kammetjes/borsteltje
    -Badthermometer
    -Badje + standaard
    -Nagelsetje
    -Luiers maat newborn, 3 pak
    -Billendoekjes, veeeeeeeel !!! koop grote voordeel pakken van 6, scheelt enorm!
    -Zoog compressen bij borstvoeding
    -1 AVENT flesje klein, ook bij borstvoeding in huis halen…voor nood
    -1 fopspeentje
    -proefverpakking hypoallergeen voeding, als je bv wilt geven. Voor nood.
    -Luiertas, lekker grote tas voor alle spulletjes als je weg gaat!

-voedings BH???
    -Extra maandverband
    -Fijne grote onderbroeken voor in de kraamtijd.
    -Bolletje touw voor de kaartjes ophangen/ kleine wasknijpertjes
    -Klossen/po thuiszorg ophalen eind zwangerschap.
    -Ponsplaatje ziekenhuis??????, ook bij thuisbevallen klaarleggen in ziekenhuis tas. Voor je-weet-maar-nooit……

-Babyfoon
    -Wipstoeltje
    -Kinderwagen
    -box

9. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    p.s
    daar waar ik hema, of een ander merk heb staan, kan je natuurlijk ook voor iets anders gaan!
    Geef alleen aan, zoals bij de rompers, welke goed zijn van prijs/kwaliteit!
    Of zoals bij de badspullen,zwitsal/weleda/etos…….alsje kind er niet lekker op reageert pak je natuurlijk wat anders!

bij kleding heb ik een basis aantal aangegeven, maar natuurlijk kan je dat zo gek maken als je zelf wilt!;)

10. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    hey meiden, ik kan t ammel niet onthouden hetgeen wat ik gelezen heb. wil wel ammel reageren maar weet ut niet meer;)

ik doe niet meer zo moeilijk over 2e hands. je hebt alles zo kort nodig en als het er nog goed uitziet waarom niet?
    een box heb ik toendertijd nieuw gekocht voor 150. vervolgens zaten onze kleintjes dr gemiddeld een jaar in.
    dit is maar een voorbeeldje. bij onze 1e kleine hebben we alles nieuw gekocht., alles wat me leuk leek gekocht etc. als ik later nu bekijk wat we ammel ervan gebruikt hebben en hoelang dan vond ik het zonde van de centjes. dus doe ik niet zo moeilijk meer over 2e hands.
    ook vind ik bijv rompers en ondergoed etc ammel erg goed van de zeeman. het is goed betaalbaar en gaat lang mee.
    kleertjes zijn verschillend. het een rekt uit elkaar. en word wat lichter van kleur. en het andere gaat al 2jr mee.
    maar als je dan 3 euro voor een shirtje betaald of 25 dan haal je t geld ook wel weer terug. en heb je meer om te verkleden.
    met kids verkleed je je kindje toch al zoveel kwa melksporen, en gespuug of diarree. etc.

idd collo, het verschil in geld van een babywinkel of een ikea etc is zoveel dat ik het ook zonde vind. haal dan ook voornamelijk wat spullen bij leenbakker,kwantum of ikea. waar ik ook maar wat tegenkom.
    moet wel zeggen dat ik prenatal wel redelijk betaalbaar vind.

@man: hier is mn man wel heel erg betrokken. het is voor hun natuurlijk veel onwerkelijker. omdat ze de kleine eigenlijk niet constant voelen. wij in feite elke min van de dag word je er wel mee geconfronteerd. voor hun is het anders. maar mijn man komt regelmatig met kleertjes thuis of ideeen. komt elke dag wel op de babykamer puur om het te beleven dat ze binnenkort in haar bedje ligt. het is onze 1e en enige dochter. en is ons laatste kindje van de 3. dus wij beleven het hier gewoon heel erg anders. maar kijken er zo naar uit dat ze binnenkort in onze armen ligt.

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Of een pyama met een wijde hals werkt ook goed. Voor de koukleumen onder ons zou ik geen slaapjurkjes met spaghettibandjes aanraden maar zelf heb ik ze wel veel gedragen. Ik ben benieuwd hoe dat dit keer gaat want toen ik beviel van Kyra was het 30 graden en dat lijkt me toch vrij onwaarschijnlijk in februari. ;)

12. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    Bevallingslijst:

31-01-11: Michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis
    03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (med. indicatie)
    04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)
    05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk
    05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk
    07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk
    08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie)
    09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis
    11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling
    11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk
    12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk
    13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk
    13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk
    14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk
    16-02-11: Veronique2005 - 22 - 2e kindje - BV - zk
    17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk
    17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    18-02-11: Jojogirl88 - 21 - 1e kindje - BV - zk
    18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk
    20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk
    21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk
    22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk
    22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie)
    26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk
    27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis
    02-03-11: Niki86- 23- 1e kindje- bv- zk
    02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis

Afsprakenlijst:

Oktober:
    12: DaphneenEstelle: gesprek gyn ivm verzoek geplande ks
    13: Nathenhuug: Controle vk
    14: Sjalleke: 20 weken echo
    14: Niki86: 20 weken echo vk
    14: Champy: Controle vk urine/bloeddruk
    14: Laura81: Controle vk
    19: Truus21: controle vk
    21: Dani84: Controle vk
    21: Patje: Controle vk
    21: Ananas89: controle vk
    21: Blondiedfu: controle vk
    23: Iosola: groeiecho
    25: Niki86: Controle vk
    26: DaphneenEstelle: controle vk
    27: Veronique2005: Controle vk
    27: Sjalleke: controle vk
    27: Jojogirl88: 24 weken echo!
    28: Champy: controle vk
    28: Siep81: controle vk
    29: Trishka: controle vk

November:
    01: Tassie221: controle vk
    03: Debby82: afspraak gyn
    03: Michele25: controle vk
    04: Juul: Controle vk
    06: Tassie221: 3D echo Echobaby Breda
    08: Marjolein25: Groeiecho + Controlle gyn
    09: Patje: 3D Echo Dr Papa
    05: Devy: 3d echo
    08: Ananas89: 3d echo bij 3D4U
    12: Niki86: 3d echo Dr.papa
    16: Michele25: 3/4d echo babyview
    25: Veronique: 3d echo
    26: Champy: 3d echo

December:
    03: Trishka: groeiecho
    07: Ananas89: Hartecho, hartfilmpje en holteronderzoek bij de cardioloog
    09: Ananas89: 32 weken echo bij de gyn in het UMCG
    09: Jojogirl88: 3D echo
    28: Chrizzy: 33 weken echo

9 meisjes, 10 jongens, 7 geheim

* 10 lieve vlindertjes in onze gedachten
    * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joel

even lijst omhoog gehaald..

13. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    ik heb nu wat nieuwe strings gekocht van de hema..maat l ipv maat m die ik normaal heb. zitten heerlijk..ik ga geen onderbroeken aandoen..zijn altijd van die tenten en je ziet het door je broek..zo onaantrekkelijk..

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Dat heb ik ook Devy, bij F. was het 30 graden toen hij geboren werd in Juni, nu zal het waarschijnlijk 20 graden kouder zijn haha!

Ik heb toen ook gezegd, voor mij geen zomerkindjes meer als het uitkomt, wat een vocht hield ik vast zeg en kon helemaal niks of je was buitenadem en zeiknat van het zweet...

Nu lekker koud haha!!

15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Geen strings hier tijdens en vlak na de zwangerschap... Vind het zelf veel onaantrekkelijker om zo'n touwtje te zien bij een grote zwangere buik haha, vooral als die dan ook nog is zo lekker boven de broek uitkomt zoals bij sommige 'dames' te zien is dan.

En onderbroeken heb je in allerlei soorten en maten, zelf heb ik er wel een paar klaar liggen voor de tijd na de bevalling, maar vind hipster ook fijn en toch iets meer stof tussen de benen!

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    goeiemorgen emiden wat een geklep :D .

Hier nu nog wel strings, idd een maatje groter als normaal.. maar de eerste tijd na de bevalling natuurlijk gewone onderbroeken, anders blijft je verbandje ook zxo moeilijk zitten hahahaha ;) 8) .

Vanmorgen ontlasting ingeleverd, krijg ik pas vrijdag de uitslag!! jochie was gisteravond en vanacht stierlijk vervelend, hij is er volgens mij echt klaar mee zich niet lekker te voelen... hoop dat t uit zichzelf deze week al over gaat.. hij is nu op t kdv, lekker ff met de kids spelen en hopelijk slapat ie dan ook nog ff in de middag.

Hier zo ff de meubels eindelijk schuren, komt er elke keer niet van.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Devy
    Ik ben een zeer verwende mama. Amy wordt meestal pas tussen 8.00 en 9.00 wakker;). Maar als ik dan zelf niet goed slaap heb ik daar nog niks aan. Maar heb nu echt al een aantal nachten....als een roosje. Ben er zo blij mee, is weer eens iets positiefs, want ben verder een beetje lichamelijk gammel :D

Mannen
    Had gehoopt dat het bij de tweede anders zou zijn, maar mannen hebben soms niet zoveel fantasie denk ik. Maar zodra de kleine geboren is gaat papa echt los hoor...zo lief. Nu heeft Amy echt een mama fase maar daarvoor was het echt een papa's kindje. Zal wel weer terug komen denk ik.

Nachtvoeden
    Deed ik ook altijd lekker in bed. TV even aan om mezelf wakker te houden.Kende de hele nachtprogrammering van Discovery Channel uit mijn hoofd.

18. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bevallingslijst:

31-01-11: Michele25 - 25 - 3e kindje - KV - thuis
    03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (med. indicatie)
    04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)
    05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk
    05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk
    07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk
    08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie)
    09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis
    11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling
    11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk
    11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk
    12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk
    13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk
    13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk
    14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk
    16-02-11: Veronique2005 - 22 - 2e kindje - BV - zk
    17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk
    17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis
    18-02-11: Jojogirl88 - 21 - 1e kindje - BV - zk
    18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk
    20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk
    21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk
    22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk
    22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk
    24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie)
    26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk
    27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis
    02-03-11: Niki86- 23- 1e kindje- bv- zk
    02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis

Afsprakenlijst:

Oktober:
    12: DaphneenEstelle: gesprek gyn ivm verzoek geplande ks
    13: Nathenhuug: Controle vk
    14: Sjalleke: 20 weken echo
    14: Niki86: 20 weken echo vk
    14: Champy: Controle vk urine/bloeddruk
    14: Laura81: Controle vk
    19: Truus21: controle vk
    21: Dani84: Controle vk
    21: Patje: Controle vk
    21: Ananas89: controle vk
    21: Blondiedfu: controle vk
    23: Iosola: groeiecho
    25: Niki86: Controle vk
    25: Kirrebir: Controle vk
    26: DaphneenEstelle: controle vk
    27: Veronique2005: Controle vk
    27: Sjalleke: controle vk
    27: Jojogirl88: 24 weken echo!
    28: Champy: controle vk
    28: Siep81: controle vk
    29: Trishka: controle vk

November:
    01: Tassie221: controle vk
    03: Debby82: afspraak gyn
    03: Michele25: controle vk
    04: Juul: Controle vk
    06: Tassie221: 3D echo Echobaby Breda
    08: Marjolein25: Groeiecho + Controlle gyn
    09: Patje: 3D Echo Dr Papa
    05: Devy: 3d echo
    08: Ananas89: 3d echo bij 3D4U
    12: Niki86: 3d echo Dr.papa
    16: Michele25: 3/4d echo babyview
    25: Veronique: 3d echo
    26: Champy: 3d echo

December:
    03: Trishka: groeiecho
    07: Ananas89: Hartecho, hartfilmpje en holteronderzoek bij de cardioloog
    09: Ananas89: 32 weken echo bij de gyn in het UMCG
    09: Jojogirl88: 3D echo
    28: Chrizzy: 33 weken echo

9 meisjes, 11 jongens, 7 geheim

* 10 lieve vlindertjes in onze gedachten
    * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joel

Ik stond niet meer in de lijst...

19. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @collo, ook hier een verwende mama, luca wordt hier ook tussen de 08.00 a 09.00 uur wakker, heerlijk!!!

@mannen, mijn vriend voelt nu zo af en toe is aan mijn buik maar ook hij komt pas los als hij de kleine in z'n armen kan houden.

@onderbroeken, hier van alles wat, strings, hipters, tanga's etc. Zolang het lekker zit....
    Na de bevalling waarschijnlijk weer boxers van mijn vriend, blijft het maandverband goed in zitten ;)

@bevallen in de zomer, vond het heerlijk! Luca is in juni geboren en ik heb eigenlijk alleen bij de bevalling last gehad van de warmte. Vond het ook met bv heel makkelijk, simpele truitjes die makkelijk naar beneden gingen. Nu zit ik te denken, heb je daar een trui of vest aan. Wat een gedoe! Ook zwanger zijn in de zomer was heerlijk. NU moet je een winterjas hebben, een grote pyjama etc etc. Ook voor luca vond ik het makkelijk, die lag gewoon in z'n rompertje. Nu heb ik vanalles nodig om haar warm te gaan houden...

Ga koken, ondanks dat ik er totaal gen zin in heb en ook geen honger heb...

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Borstvoeden in de winter was idd ook niet handig nee...was het alweer bijna vergeten. Zoveel laagjes over elkaar...wat een ellende. Maar snachts in bed wel echt heel reg gezellig. Lekker samen "onder" de dekens...

Deel Deze Pagina