He meiden, Ik heb wel meegelezen, maar ben volgens mij de helft al kwijt... Ook nog steeds ziek, dus ben er niet helemaal helder bij geloof ik haha! Niki: Ik vroeg me al af hoe je echo was gegaan, maar weer niet gelukt dus...Succes bij poging 3 dan maar! Trishka: Blij dat je kleintje opknapt! Inscheuren/knippen: Hier minimaal ingescheurd vorige keer, maar idd goed luisteren scheelt al heel wat en ja soms kan je er ook niks aan doen he?! En ik zie dat er veel info uit boeken voorbij komt, meiden aub lees jezelf niet gek! Niemand doet het volgens het boekje, geen kind groeit/doet hetzelfde... Wordt dadelijk niet onzeker van andermans verhalen, maar vertrouw op je gevoel en wees verstandig in je eigen beslissingen. Cb's kunnen je ook zo lekker gek maken, ik heb gelukkig een hele fijne en tevens heb ik mijn mondje wel bij me, maar sommige cb's denken dat ze god zelf zijn, sorry voor de gelovigen onder ons, maar ze doen echt zo! Stuit: Geen ervaring mee, wel dat je nog even de tijd hebt, sommige draaien pas op het laatste moment! Ananas: Tegen zulke mensen kan je toch wel een klacht indienen? Wat een hufterig persoon zeg... Gelukkig was de echo verder goed! Valies kon ik wel qua betekenis, is volgens mij niet eens typisch vlaams toch? Blondiedfu:Beterschap met je mannetje! Galdheid: Ja, hier ook last van gehad en nog steeds op sommige plekken. Ben gister in een soort split de deur uitgegaan, bleek de trap voor de deur spekglad te zijn...goedemorgen... Alleen spierpijn gelukkig, kwam op mijn knie terecht.. Iosola: Feest ze vandaag haha|!En eet smakelijk! Michelle: Ingedaald en wel, kijk die heeft er zin in! Voel je dat het wat vaster zit? Dit was een betje de info die ik nog had, ben ik iemand vergeten ; Sorry!
Tjongejonge wat een hork!! Zou toch maar je collega zijn zeg. Heb je er niet een paar keer mee te maken, maar dagelijks! Nou ja, voor jou ook niet fijn. Tja, en je kindje moet natuurlijk haarfijn naar hem luisteren "lig eens stil" hahaahahahahahaha, wat een idioot!
Hier net ff emo, manlief is aan t werk vlak bij de begaafplaats waar *Eliza verstrooid is... Hij is er dus in de pauze naartoe gegaan, belde net op om me dat te vertellen, hij klonk ook een beetje emo... Mannen praten niet zo veel over t algemeen over gevoelens, dus dit deed me wel even wat...
zijn gewoon soms die momenten, net zoals dat ik nu met de beebkamer bezig ben en je er dan toch af en toe aan denkt.. de Emo mood gaat ook wel weer over hoor, t is nu eenmaal zoals t is en ze zal altijd een deel van ons zijn.. *veegt dr traantjes weg en gaat weer met de vrolijkere dingen bezig*
@ Smartie: jup... Ent was nog een vrouw ook... Dat kon ik dus al helemaal niet snappen... @ Champy: Doe je wel voorzichtig!! Die gladheid is echt verraderlijk momenteel... @ Trishka: wat lief dat je man nog even bij *Eliza was geweest! En lief dat hij jou belde. Kan me goed voorstellen dat dit hele moeilijke momenten en tijden voor jullie zijn! Maar samen zijn jullie volgens mij een ontzettend sterk stel!! Laat de emoties maar over je heen komen... Ik had hier ook de tranen in de ogen staan toen ik je post las. Dus laat staan dat jij een emotionele bui hebt gekregen. Druk het niet weg hoor meis!
Laat de traantjes ook gewoon gaan hoor, moet er toch uit... T is ook af en toe moeilijk, en dubbel want juist nu is dit wondertje extra speciaal en geniet ik nog meer van t feit dat alles goed is met deze frum.. *neemt nog ff een kerstkransje en bedenkt zich dat de kerstspullen ook maar eens tevoorschijn moeten komen *
Ik heb alles weer bijgelezen, maar ben het meeste ook weer vergeten. Even een knuffel voor Trishka (hmmm... kerstkransjes, goed idee!) En even laten weten dat ik vanmorgen weer goedgekeurd ben door de vk. Ook de resusprik gehad, die stelde niet veel voor. Vanavond voeg ik mijn nieuwe afspraak toe aan de lijst, want ik weet niet meer wanneer die is .
hee meiden, even gauw een vraagje aan iedereen die meteen flesvoeding gaat geven welk soort fles gaan jullie gebruiken? wij zijn aant denken aan de flesjes van dr Brown deze schijnen echt het best de bruikkrampjes & vacuumzuiging van de speentjes tegen te gaan volgens de reviews maar ben toch benieuwd naar welke jullie overwegen te gaan gebruiken liefsss
@Trishka: Hele dikke knuffel! Natuurlijk heeft ze voor altijd een plaatsje in jullie leven en zal dan ook altijd heel moeilijk zijn als je aan haar denkt maar ik ben er zeker van dat ze van daarboven waakt over haar grote en kleine broertje! Mannen zijn inderdaad zo verschillend met gevoelens, wel heel erg lief dat hij jou even opbelt hiervoor moet toch zijn dat hij er ook even over wou praten, ze blijft ook gewoon altijd jullie kleine meisje! Zoals andere meiden ookal zeiden, gewoon de traantjes de vrije loop laten! Dikke zoen! @Ananas: Oh moest ik zo'n mens gehad hebben ik had me echt niet kunnen houden! Ben nu echt heel explosief dus moest ik zo'n antwoord krijgen had ze vast wel een pasklaar antwoord terug gehad! Zou ook wel beginnen huilen hebben hoor Is hier altijd zo het logische gevolg, wanneer ik mij kwaad maak begin ik ook ineens te huilen Hormonen??? Wel fijn dat de dokter zo vriendelijk was! Hopelijk krijg je volgende week enkel goed nieuws over je onderzoeken Zijn trouwens wel een hele hoop buisjes bloed zeg heb je nu nog wat over @Champy: Denk dat valies eigenlijk van het frans vertaald is Wees maar voorzichtig met die gladheid! Gelukkig heb je je niet te erg bezeerd! @Michele: Wow Al helemaal ingedaald! Die kleine meid is er echt helemaal klaar voor @Niki: Hopelijk heeft poging 3 meer succes Wat een eigenwijs dingetje is jullie meisje Wij mogen morgen voor de 3D echo, hoop dat meneertje zich van zijn beste kant laat zien @Iosola: Geniet van het etentje en van de nationale feestdag @inscheuren/inknippen: Vind het wel fijn om ervaringen uit te wisselen. Ik hoor ook heel erg veel in de vriendenkring dat ze gescheurd of geknipt zijn dus eigenlijk verwacht ik mij er wel een beetje aan, ik ga er gewoon vanuit dat het moet gebeuren en wanneer het niet nodig is ga ik nog zo opgelucht zijn Heb er ook niet echt schrik voor hoor vind het gewoon een vieze gedachte @All: gisteren woorden gehad met mijn vriend... Heb soms echt het idee dat hij mij niet begrijpt... Ging eigenlijk over iets heel stoms; hij komt 's avonds thuis van zijn werk en ik was op cursus geweest en er stonden nog wat dingetjes die ik niet had opgeruimd; nu slingerde hij naar mijn hoofd dat ik mijn huishouden moet doen en dat de helft blijft staan enz.. Kan hier dan zo kwaad om worden! Ok ik ben alle dagen thuis maar ik ben ook echt alle dagen bezig hoor! Kan gewoon niet meer zo snel en zo veel dingen doen op een dag... Voelde mij dan ook enorm gekwetst omdat hij meestal alleen de dingen ziet die ik niet gedaan heb en hetgeen wel gebeurd is word geen opmerking over gemaakt... Natuurlijk ik weer helemaal emotioneel, heel erg aan het huilen want vanaf dat er iemand iets zegt tegen mij begin ik te huilen Achteraf voelde hij hem dan wel heel erg schuldig dat hij die dingen gezegd had en dan zegt hij ook meestal zo'n domme dingen als "je bent mischien beter af zonder mij" of "ik doe u toch alleen maar verdriet.." Dit is natuurlijk ook niet waar want ik zie hem ongeloofelijk graag maar hij moet soms gewoon echt wat meer begrip opbrengen voor de situatie, het gaat nu eenmaal niet meer zo vlot als vroeger... En weet je wat ik ook denk dat er scheelt? Hij mist volgens mij echt de seks... En dan bedoel ik niet alleen seks maar gewoon het intieme tussen ons moet ook wel bekennen dat het er echt niet van komt, ik heb daar helemaal geen behoefte aan en wanneer ik dan wel eens zin heb ligt de baby de hele tijd te bewegen en dit vind ik zo'n vieze gedacht!!! Heb me voorgenomen om hem toch wat meer aandacht te geven zeker nu de baby er nog niet is, maar kan mezelf ook niet forceren om te vrijen en dat verstaat hij dan gelukkig wel weer. Wat een uitleg zeg maar moest het echt eens even kwijt! Er zijn vast wel meer meiden die dit ervaren of heeft iedereen hier nog steeds zo'n perfecte verstandhouding??? Is niet dat we elkaar niet graag zien hé want ik hou echt zielsveel van hem maar heb nu gewoon veel meer nood aan een knuffel en een kus dan aan seks en dat krijg ik soms moeilijk aan zijn verstand..
snap je volkomen jojo. voor mannen is het ook anders. ze zien de kleine niet, ze voelen niks. hun blijven stilstaan waar wij 7mnd geleden zijn gestopt. toen was ik bijv al kotsmisselijk en moe. hun leven gewoon door zeg maar. wij ook maar met wel alles klachtjes vandien en hormonen. hier precies inder kwa seks. ik heb dr geen zin meer in. nu voel ik de baby al flink onderin ivm indaling dus het voelt gewoon ammel stom. ik heb dr ammel geen behoefte aan. gelukkig verstaat manlief het wel. maar toch. soms geeft ie aantijgingen tot en ik ben altijd degene die het afkapt. is soms ook niet zo leuk van mij maar de behoefte is dr niet. of moe, of baby is druk altjid als ik ff lig, of weet ik wat. begrijp je dus wel. idd madam gaat hier snel. wil sowieso de komende 4,5 wk nog niet bevallen hoor. dus heb dr al flink toegesproken. wil pertinent thuis bevallen. en pas na de 37wk dus ter wereld brengen. nu nog niet ben veels te druk en tis veels te koud buiten voor haar hihi.
jojo, lieve woorden, thanks ! Ja mannen kunnen soms erg lomp zijn in hun woorden, hier weet manlief ondertussen wel dat ik niet zoveel meer op een dag kan als eerst, maar bij de zwangerschap van jessey klaagde hij ook over huishouden dat bleef liggen.. ja duhhhh natuurlijk blijft er wat meer liggen! Kan me van je man wel voorstellen dat ie misschien de intimiteit mist, seks hoeft natuurlijk niet he, er zijn ook andere manieren.. en ik denk dat zo tegen t einde de mannen ook wel moeten begrijpen dat t allemaal ff moeizamer gaat, die seksuele gevoelens.. wij zijn natuurlijk al helemaal in de bevalling mood aan t raken, bij mannen komt dat pas als de vleizen breken of de weeen beginnen hahaha 8) .
Ben echt blij dat jullie mij verstaan, dacht echt al dat het aan mij lag. Inderdaad Michele hier ook altijd mannetje die aanstalte maakt en ik die het afwimpel... vind het soms wel heel erg triest voor hem maar zoals ik al zei het hoeft voor mij gewoon niet... Heb mijn mannetje wel beloofd om meer andere dingen met hem te doen gewoon zodat we toch nog wel wat intimiteit delen zoals samen douchen of badje nemen, knuffelen, kussen, ... Maar het probleem is dat ik dan soms denk dat hij verwacht dat er dan mischien toch meer van zou komen.. Ja Trishka ik sta inderdaad ook al ingesteld op de bevalling en alles wat daarrond gebeurd! Kan me wel voorstellen dat het voor een man soms vervelend is want echt ALLES draait om de baby, waar we ook komen is het gespreksonderwerp altijd de baby, ik vind dit heel leuk maar volgens mij vind een man dat toch maar niks.. Och ja ga mischien toch wel wat meer moeite moeten doen voor mijn mannetje en hij toch ook wel wat voor mij, maar we werken eraan en dan moet het vast goed komen Weet je wat zo gek is? Toen ik nog elke dag ging werken kwam ik vaak thuis en was de vaat al gedaan of had hij al gestofzuigt en nu ik alle dagen thuis ben en zwanger ben vind hij het precies maar van zelfsprekend dat ik dit allemaal kan bolwerken.. Mannen hé!
lompe mannenopmerkingen: nou hier ook hoor... gisteren zegt hij tegen mij... je moet die spiegel op die deur even naast die andere spiegel schuiven... Dus ik doe dat nietsvermoedend maar zeg daarna, waarom eigelijk? Zegt ie: ja, nu met 2 spiegels naast elkaar kan je je kont tenminste helemaal zien... Nou hij vond het hardstikke grappig maar ik stond op het punt om hem te wurgen... huishouden enzo: nou dat gebeurd hier ook een stuk minder. Heb zo een last van mijn rug. Nou doet mijn man altijd wel veel hoor, maar ik moet hem altijd vragen of hij dan onze dochter naar boven wil tillen ofzo of dat hij mijn rug wil masseren en dan kan ie heel erg zuchten... sex: hier al een hele tijd niet meer. Eigelijk ook niet heel veel meer intieme dingen, want ik wil ook geen aanleiding geven. Tegen elkaar aanliggen s avonds of s ochtends doen we nog wel maar dat is het. Samen douchen ofzo doen we echt niet meer en ook geen sexgerelateerde (zoals orale sex ofzo) dingen... moet er echt niet aan denken. Mannetje heeft er soms wel moeite mee denk ik. Maar de keren dat we het dan wel deden vond hij het ook niet echt fantastisch dus sja... maar ach ga mezelf ook echt niet dwingen, zie het na de bevalling wel weer... Trouwens hier laatst iemand op bezoek die zat te klagen dat zijn vrouw 7 weken na de bevalling nog geen sex wilde maar toen werd mijn man toch wel een beetje boos. Dat hij niet moest zeuren want het is aan de vrouw om te bepalen wanneer ze er aan toen is... hihi. thriska:knuf... lijkt me heel moeilijk allemaal, vooral nu je weer zwanger bent...
@thriska, dikke knuffel voor jou!!!!!!! Jullie meisje is voor altijd in jullie hart, zij waakt over haar familie als een beschermengeltje. @mannenopmerkingen, hier gelukkig niet. Hij zegt juist heel vaak dat hij me mooi vind. Het huishouden daarentegen doet manlief nu veel maar niet met veel enthouisiasme, er komt vaak veel gesteun en gekreun als ik hem vraag of hij wat wil doen of wil helpen. @sex, hier ook al een tijdje geen sex. Ik heb er helemaal geen behoefte aan. Buik in de weg, de kleine die beweegt en rugpijn. Manlief moet maar geduld hebben, over een tijdje komt dit allemaal wel weer goed. @inknippen/ inscheuren, je hoort hier inderdaad erg veel over. Iedereen die ik ken heeft dit gehad. Je schijnt er niks van te voelen maar het idee getver. Vooral het hechten daarna lijkt me pijnlijk en daar zie ik wel tegenop maar je kunt het niet voorkomen lijkt me.
Opmerkingen: Geen last van eigenlijk, hij excuseerde zich juist nog van de week dat hij soms dingen vergeet te doen die hij vindt dat ik niet meer mag doen ( zwaar tillen etc)... Ik vraag weleens wat en meestal is het zo gedaan dan haha! Maar ja nogmaals, vorige zwangerschap was voor mij veel zwaarder en nu doe ik bijna alles zelf nog, dus krijg nu bewonderende opmerkingen haha! Sex: Ja hebben we, alleen in (veel) mindere mate. Ik vind tegenwoordig een massage veel ontspannender haha! Dus meestal begint het daar mee, met een happy ending voor lief ghagha! Maar de meeste standjes zijn ook uit den boze hoor, als ik het niet fijn vind dan geef ik het ook gelijk aan en dat weet hij ook gelukkkig. Huishouden: Wat ik zeg, ik doe het op mijn manier en tot nu toe gaat het allemaal goed. Sla alleen weleens een dagje over met stofzuigen ( gelukkig een hond die niet verhaart) voor mijn rug/bekken en heb niet altijd zin om te koken, maar dan halen we wat of eten we lekker makkelijk.
ow wij hebben hier ook nog gewoon seks hoor, maar niet meer iedere dag zoals eerst, meestal om de dag en in t begin van de avond ipv met naar bed gaan want als ik dan eenmaal mn bedje heb gezien slaap ik hahaha! Maar denk dat t na mate we naar de 40 weken gaan steeds wat minder wordt, zeker als straks die kleine indaalt. Manlief doet hier vooral in t weekend wat meer aan t huishouden, vaak houden we dan samen ff grote schoonmaak. Vanaaf is manlief waarschijnlijk bij een vriend, er is weer eens een ajaxwedstrijd dus ik vind t ff helemaal niet zo erg dat ie dat ergens anders kijkt (zo goed speelt ajax op t moment niet ). Denk dat ik straks ff de kerstspullen naar voren ga halen, ff uitzoeken wat we wel en niet gaan ophangen, misschien morgen dan t huis versieren in de avond .
o nee speelt ajax alweer vanavond... nou dan zal manlief wel op tijd thuiskomen... Ga misschien dan ook maar verder met de kerstboom als manlief de lampjes van zolder wilt halen want die trap ga ik niet meer op...
hier weer terug van het eten, was weer lekker, maar weer veel te veel... Zijn ook nog even in het winkelcentrum geweest en heb een paar dingen bij benetton gescoord, deze x voor luca! @seks, hier nog steeds, ook redelijk vaak Maar moet zeggen dat de kleine niet beweegt tijdens de seks anders zou ik mezelf er ook niet zo prettig bij voelen. En trouwens ook niet alle standjes zijn meer prettig, komen meestal op dezelfde twee uit. @huishouden, hier laat ik af en toe weleens een steek vallen, vind hij gelukkig niet erg. @opmerkingen, haha debby! Moest ik toch stiekem even omlachen! Ook typisch iets wat uit de mond van mijn vriend zou kunnen komen. misschien op dat moment niet zo leuk om te horen maar ik vind het achteraf wel grappig! @trishka, ook van mijn kant een hele dike knuffel voor jouw. Kan niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn... @champy, oppassen maar met die gladheid! @ananas, nu begrijp ik waarom die 12 buisjes, wel veel zeg! Vind het al heftig als ze 4 buisjes afnemen..
Jeetje Ananas wat onbeschoft! Ik ben dan heel gemeen ik zou lekker een klacht indienen haha. Het is toch te belachelijk dat je zo word behandeld? Als ze niet van d'r werk geniet of whatever had ze maar wat anders moeten gaan doen. @Mannen: Tsja, mijn man zegt eigenlijk niks fout, maar ik heb wel het gevoel dat hij me niet 100% begrijpt. Hij weet wel dat ik heel ziek ben geweest enzo en dat ik nu wat kwaaltjes heb en is er lief over maarja hij zal nooit weten hoe het echt voelt. Ik denk wel dat het nu eindelijk bij hem begint in te zinken dat hij niet zomaar meer kan gaan snowboarden wanneer die wil of geld aan dingen uit kan geven omdat hij nu aan ons gezin moet denken! Daar had ik in het begin (we zijn natuurlijk ook pas getrouwd) weer moeite mee en hij deed er makkelijk over, maar nu krijgt hij het eindelijk! We zijn allebei erg onafhankelijk en hebben veel alleen gereisd dus nu heeft ie ineens 2 andere mensen waar hij rekening moet houden he. Vind het zielig dat hij er een beetje stress om heeft maar ook fijn dat hij het zich realiseerd! Sex: Hebben we wel maar minder dan normaal. Het gaat ook allemaal wat moeilijk he met zo'n dikke buik, en ik merk dat het voor mij toch wat moeilijker is om 'opgewonden' te raken omdat m'n hoofd aan hele andere dingen denkt. Als ik echt niet wil doe ik het niet natuurlijk maar ik probeer het toch wel regelmatig te houden hoor, ook al heb ik niet zo'n zin. Voelen: Ik voel nu de baby meer omdraaien en gewoon bewegen dan echt het schoppen wat ze eerst deed! Volgens de vroedvrouw lag ze al wel met het hoofdje naar beneden, moet de 12e weer heen. Ook zijn we eindelijk over haar voornaam uit, maar die houden we nog geheim! Nu nog een 2e naam...