Februari 2011 mama's - Deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Truus21, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    #2121 trishka, 11 dec 2010
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
    goeiemorgen meiden,

Nou ze is bevallen gister, t is een mooie meid en ze maakt t goed! pfff zat gewoon met traantjes bij de foto's, ben zo blij voor dr dat ondanks de weeenpijn die ze heel erg had alles verder helemaal goed is gegaan!

Hier jessey die gister een bolletje had gegeten, zie ik vanmorgen bij de ingredienten dat er melkpoeder in de bolletjes verwerkt zit.. dat verklaart dus ook gelijk zn winderigheid en krampjes van vanacht... Is echt ff wennen dat we overal moeten opletten wat erin zit, ging er niet vanuit dat bij bruine bolletjes ook melk gebruikt werd omdat gewoon bruinbrood t ook niet bevat.

Ach ja zo worden we langzaamaan wijzer he ;) .

Manlief was gisteravond echt helemaal ziekig en zieliog, dus denk dat idd daar zn bui ook vandaan kwam. Hopelijk vandaag een betere bui :) .

Ow, beginnen jullie ook zo te snurken :) ? Ik ben verkouden hoor, denk dat t daar ook mee te maken heeft, maar met mn eerste had ik t ook op t eind, arme manlief heeft volgens mij geen oog dicht gedaan ;) :) .

2. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Goedemorgen meiden!

@trishka, toch bevallen dus. Wat goed dat ze het beiden goed maken..

@snurken, niet dat ik weet ;)

@siep, rustig aan! Het komt wel goed. Eerst maandag afwachten en dan ff kijken hoe het gaat met overdragen en inwerken. Begrijp goed dat je je klasje goed wilt overdragen maar maak je zelf niet te druk hierover!

@discussie met man, ik denk dat wij hier best een passionele relatie hebben, hier komen discussie toch wel voor! Wij geven ook allebei niet graag toe en willen het ook graag op onze manier gedaan hebben. Dat kan soms botsen hier, maar voorderest staat daar natuurlijk heel veel liefde en genegenheid tegenover ;):D!

@debby, heb je goed aan gedaan meid, als het te zwaar word is het tijd om te stoppen...

3. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    @Trishka Lastig lijkt me dat in zo'n beginsituatie dat je bij alles rekening moet houden wat de evt ingredienten zijn.

Hier verder alles zijn gangetje, nog 6 dagen werken en dan vakantie, alleen nog geen verlof helaas..Ach ja,nog een paar weekjes n het nieuwe jaar red ik ook nog wel hoop ik

4. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    Nog ff klagen hoor!
    Heb de laatste dagen weer meer last van krampen! NIet in mijn kuit maar bv op m'n wreef en in de spier naast mijn scheenbeen. Heel vervelend!

En hebben jullie ook last van duizeligheid? Volgens mij komt het doordat ik soms op mijn rug lig.

Nou weer genoeg geklaagd!:D

5. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Trishka: Yup, ik ben hier volgens mijn man ook weer aan het snurken geslagen hihi
    Fijn dat alles goed is gegaan met die bevalling.

Siep: balen dat jij nu met al die extra stress zit omdat er nog geen vervanging is geregeld.
    Probeer je je er niet al te druk om te maken, hoe moeilijk dat ook is.
    Dan hadden ze maar wat eerder iets moeten regelen.

Iosola: Ik word inderdaad ook een beetje licht in mijn hoofd als ik te lang op mijn rug lig.
    Maar als ik dan op zijn zij ga is het meteen weer over, is dat bij jou niet zo dan?

Ik mag vanmiddag in de nieuwste scania van 730pk gaan rijden.
    Had nl. meegedaan aan zo'n mail en win actie en woensdag hadden ze gebeld dat ik gewonnen had.
    Manlief is jaloers want die had dat ook heeeeeeel graag gedaan.
    Maar helaas, hij moest werken vandaag ;)

6. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @blondiedfu, ja als ik eenmaal rechtop zit of op mijn zij gaat het wel over. Het is alleen niet even licht in m'n hoofd maar echt alsof ik in een pretparkattractie zit. Heb nog nooit van mijn leven zo'n hevige duizeligheid gevoeld. Ben trouwens ook duizelig/zie sterretjes bij te snel opstaan.

verder wat tof dat je in een scania mag rijden (heb ff gegoogled), wat een monster zeg! Moet vast speciaal zijn om zo'n ''beest'' te mogen besturen!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    lees ook nog steeds mee hoor. Nog een weekje werken en dan heb ik lekker vakantie. Hopenlijk kan ik dan ook meer meekletsen. Kom er nu gewoon niet aan toe:)

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Iosola: sterretjes zie ik ook :D
    Jij had toch ook een lage bloeddruk?
    Misschien dat het daardoor komt.

Gaaf "beest" he :D Heb er zin in :)

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Juffie: tot over een weekje en lekker rustig aan doen he

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    zal mijn best doen;)

11. Iosola

Iosola Fanatiek lid

22 okt 2008
    1.010
    0
    36
    Italia
    @blondiedfu, ja heb ook een lage bloeddruk, zal wel een combinatie van alles zijn. Mijn ijzer is nou ook niet bepaald hoog...

Laat je ons weten hoe het was vanmiddag?

@juffie, nog een weekje!

Ik wil vanmiddag even voor schoenen voor luca gaan kijken. Hij heeft al een paar hoge nikes maar wou er ook nog wat netjes bij. Ben benieuwd of ik mijn vriend kan overhalen om mee te gaan.

Verder staat er hier in quiche van prei, spekjes en aardappel in de oven. Hoop dat het lekker wordt!

12. siep81

siep81 Bekend lid

9 jun 2010
    866
    0
    0
    NULL
    NULL
    @iosola en Blondiedfu, bedankt! De ergste stress ben ik wel weer een beetje kwijt nu ik gisteravond uitgehuild heb bij vriendlief en lekker heb geslapen. Ik weet dat het niet mijn probleem is. Dat geven ze op school ook wel aan, maar het voelt toch en beetje als mijn kindje...

@kramp, een paar keer heel erg gehad, daarna aan magnesiumpillen begonnen. Die lijken goed te helpen, ik heb er tenminste nauwelijks last meer van.

@blondiedfu, wat geef dat je dat gewonnen hebt!

@trishka, waarschijnlijk is het straks een tweede natuur om er op te letten. Al zal een "foutje" er ook wel bij blijven horen.

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hey allmaal

Hier gister na vk geweest. alles goed kleine ligt ng steeds met koppie na beneden en is al een stukje ingedaald, maar kan omdat t nog zovroeg is wel weer terug. Vandaa de steekjes van onderen. toch indalingspijntjes.
    Voel hier regelmatig een knie of hak naar buiten komen oef pijnlijk soms hahah

Nog 2 of 3 halve daagjes werken en dan lekker al verlof! heerlijk! zie er zo naar uit.

Over 2 wk moet ik terug na de vk laatste x dan over naar de gyn.. die wil me t liefst voor 34 weken zien. ben benieuwd..

@ Snurken...uhm nee geloof het niet.
    Ik slaap niet heel lekker meer.. li zij is het beste zeggen ze.. krjg bekant doorlig plekken hahaha

Vandaag een kast en bed voor Jarno`s nieuwe kamer gehaald bij ikea ijn ze nu in elkaar ant zetten..

Toedelss

14. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    zeg meiden ff een ander vraagje: manlief en ik gaan de kerstboom in de box zetten voor nu, maar nu zijn we de pinnetjes kwijt die de plaat van de box omhoog moeten houden ;) 8) ... Iemand enig idee waar ik zoiets ken halen?

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    bij de bouwmarkt??

16. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    manlief is idd ondertussen naar de bouwmarkt geweest en is nu iets in elkaar aan t flansen hahaha, hopen dat t lukt 8) .. beetje stom dat we t kwijt zijn hahaha, echt weer iets voor ons ;) :D .

17. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    gaat vast wel lukken!

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    je hebt ook verstelblokjes. ben benieuwd hoe het nu opgelost word. xx

19. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    he meiden, zoals ik al had gedacht lag onze meid nog steeds in voorkeurspositie waarin ze al 16 weken lang ligt en was er geen goed beeld van te maken..nu maar wachten totdat ze geboren wordt. nog 11 weekjes ongeveer..pff jullie zijn allemaal al zoveel verder..irri als je de laatste bent..hihi.

ze was nu rond de 1200 gram. ze was een paar keer aan het gapen zo lief.

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @niki ach wij lopen bijna gelijk ;) En je zal zien dat je niet als laatste bevalt. Jij bevalt bijvoorbeeld met 37 weken en een ander met 42...

@sterretjes/duizeligheid: is iets wat je in de gaten moet houden en moet melden aan je vk. Ook weer 1 van de symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Maar goed als je bloeddruk laag is zal het niet zo snel dat zijn...

@slapen: ik slaap nog wel redelijk maar wel lang...

@thriska: dat soort dingen raak ik ook altijd kwijt. Ik zou het gewoon met een blokje hout doen en dan vast timmeren?

@blondie: wauw wat cool dat je dat mag/kan... eigelijk ben ik wel benieuwd hoe je eruit ziet nu... bij blondie denk ik aan een tenger blond meisje en dan in zo een grote vrachtauto... stoer hoor ;)

Deel Deze Pagina