Smartie wat fijn dat alles goed is! Je liet ons allemaal wel even schrikken Doekjes: Ik lees overal dat je in het begin geen doekjes moet gebruiken bij het verschonen van de baby maar watten met warm water? Hoelang moet je dit doen? Doen julllie dit of gebruiken jullie meteen doekjes? Ik heb hier een paar pakken 'organic' babydoekjes gehaald waar dan geen chemicaliën in zitten (zeggen ze) dus we zien wel. Ligging: Hier ligt de baby al zo'n 2 weken met het hoofdje naar beneden, ruggetje links en de voetjes aan de rechterkant net onder m'n ribben, helemaal goed dus! Wel fijn hoef ik me daar geen druk om te maken. Jeetje we gaan nu allemaal echt de laatste loodjes afleggen, spannend hoor! Ben benieuwd wie het eerste gaat
ray volgens mij is dat iets amerikaans. Heb hier altijd vanaf het begin gewoon billendoekjes gebruikt.
even ego, ben vanmiddag naar drukkerij geweest om keuze kaart door te geven. Ze gaan er mee aan de slag, en binnenkort krijgen we proefdruk. Ben nu bezig met het maken van een adressenlijst. Begint nu wel wat serieuzer te worden ook heb ik vanmiddag bij de bruna etiketstickers gehaald dus ga eens kijken hoe dat gaat in word. hoop dat het lukt, want we gaan nu voor gekleurde enveloppen bij de geboortekaartjes ipv. En omdat we niet weten wat het wordt kunnen we de enveloppen nu ook niet meekrijgen. Dus dat gedoe met etiketstickertjes moet wel lukken. anders moet ik alsnog in kraamtijd 100 adressen schrijven
Ananas: fijn dat de medische indicatie is ingetrokken. En wat goed dat de kleine gedraaid is. Lavendel: kan je ook helaas niet helpen. Heb wel een adressenlijst in Excel, maar de vriend die onze kaartjes maakt, print ook de adressen. Michele: mooie avatar Suzannes: dat is niet echt een superaanbieding. Vaak zijn ze bij gewone winkels in de aanbieding voor 3 voor 20 Euro en dat is 6,66 per pak. Dus ik weet niet of je er ver voor moet rijden. Normaal is trouwens 9,99 per pak. Billendoekjes: ik gebruik altijd alleen maar die van eigen merk C1000. Ik ga er zelfs speciaal voor naar de C1000 (eens in de zoveel tijd en dan sla ik flink in) Deze vind ik lekker ruiken en ze blijven goed vochtig. Luiers: hier al jaren alleen pampers. Heb net na de geboorte van Reese een hoop luiers van alle soorten en merken gekregen. (had ik op het geboortekaartje als kadotip gezet) en toen heb ik alles kunnen testen. Vond pampers het fijnst. Alhoewel ik toevallig laatst een pak C1000 luiers mee heb genomen en die vond ik ook fijn. Marjolein: mijn kleine man had dat vorige week ook. Nadat hij ziek was geweest. Toen hij weer beter was bleef hij zielig doen en om aandacht vragen. Ik ben van mening dat je het niet moet stimuleren dus toch proberen om het af te bouwen en te leren dat je niet altijd bij hem kan blijven. Want als je net als nu bij hem blijft totdat hij slaapt, dan kom je daar straks niet meer vanaf. Ik ben dus weg gelopen en heb welterusten gezegd. Deur dicht en hij huilde weer. Heel even teruggegaan en gezegd dat hij toch echt moest gaan slapen en dat ik niet meer terug kom. Na een paar dagen mopperen, gaat hij nu weer gewoon rustig slapen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Patje: gek is dat he, en inderdaad ik durf ook niet zo hard te duwen als de VK doet Smartie: Gelukkig dat alles goed is. En fijn dat je wat meer vruchtwater hebt. Ray: dat zal wel amerikaans zijn inderdaad. Hier bij allebei gewoon billendoekjes gebruikt.
voor blondiefu eventjes. dit zijn wij dus, en mijn man zul je dan vast wel kennen. hij jou wel in elk geval na ff foto terug gezocht te hebben hoe klein is de wereld.. hier niet zwanger hoor haha.
@ Smartie: Meid wat fijn dat het goed bleek te zijn! Heel fijn om te horen! En wat goed dat je wat meer vruchtwater hebt! Hoop echt voor jullie dat je niet weer van die dagen hebt dat je jullie kleine meid niet voelt hoor. @ Pampers: Ik moet nog halen. Ga in ieder geval de new baby maat 1, 2 pak halen en maat 2, 2 pakken. Verder zie ik het daarna wel weer Billendoekjes heb ik eerst gehaald van de hema. Liep er toevallig en heb toen 3 van die pakken gehaald @ Trishka: Wat fijn dat jullie mannetje ook goed ligt zeg! @ Debby: Ja, had er zelf inderdaad wel vertrouwen in! Ben ook wel heel blij dat hij/zij gedraaid is hoor @ Sneeuw: Sjah, hier gewoon nog onbesneeuwde wegen... Maar was wel blij dat manlief terug was vanavond! Hij werkt in de randstad en hij moest zijn auto letterlijk uitgraven vanmiddag @ Hik:Hier ook een kindje die zeer regelmatig de hik heeft. Eigenlijks standaard 1 keer per dag en heb soms wel dagen dat het wel 4 keer raak is Zal vast wel goed zitten @ Marjolein: Heel veel sterkte dinsdag En ik hoop dat je zoontje wat minder last krijgt van zijn verlatingsangst... @ Jojo: Clouseau gaat vast helemaal leuk zijn! En denk dat je je over de kleine niet heel druk hoeft te maken, al zal die wel op de muziek gaan reageren waarschijnlijk Hoe ist verder met de babykamer? Zijn jullie gisteren/vanavond lekker bezig geweest? @ Moeheid: Meiden hebben jullie ook zo een onwijze last van vermoeidheid? Ik moet tegenwoordig echt weer tussen de middag 2 uur gaan slapen. Anders haal ik de avond écht niet... Ben benieuwd of jullie hier ook zo'n last van hebben
Ik had jullie ook nog foto's beloofd van de echo van gisteren! Bij dezen: Bekijk bijlage 115604 Met de navelstreng bij het gezichtje
ananas hier ook last van moeheid. Ik heb gisteravond van 22 uur tot vanmorgen 7.30 uur geslapen. En daarna weer van 11 uur tot 12.30 uur ongeveer en vanmiddag van 14:30-16:00. Ik had mazzel want mijn man was overdag thui en mijn dochter sliep ook veel. Ik duik zo ook weer mijn bedje in. Morgen weer een dag.
En nog ééntje omdat ik dus écht niet goed kon kiezen Hier eentje met de bekende voet in het oog En aan de rechterkant dan weer de navelstreng voor het gezichtje Ook de handjes in elkaar gevouwen voor het kinnetje. Bekijk bijlage 115606
@ Debby: Thanks En hier: Slaap van 22.30-10.00, dan in de middag tussen 13-15 sowieso weer en dan ben ik om 20.00 weer helemaal gesloopt... voel me dan soms zo waardeloos, alsof ik tot niks meer in staat ben. Want verder doe ik voor mijn gevoel overdag ook niet superveel ofzo...
Mooie echo fotos!!! Ja, ik was wel geschrokken en nu ook opgelucht. Hoop idd dat het niet meer gebeurd. Zeker omdat de gyn wil dat ik het goed in de gaten hou (gezien groei achterstand). Moeheid: ik ben ook heel snel moe nu, maar ben ook vaak 's nachts wakker. Dan kan ik niet meer slapen. Middagdutje doe ik regelmatig, dan kan ik gewoon niet meer wakker blijven. Ik ben nu taart aan het bakken voor morgen. Morgen word ik 30. Deze keer wordt het slagroomtaart, dat heb ik nooit eerder gedaan, dus hoop dat ie lekker wordt.
Nu zie ik ook beter wie mijn buddy is.. leuk stelletje zijn jullie, en volgens mij zijn jullie daar in centerparks toch. Hopelijk is nog alles goed met me buddy
@Moe.. ik ben ook echt dood en dood moe, Snap niet waar dat vandaag komt. Heb ook veel last van zuurbranden, heeft nog iemand van jullie dat,En heeft er misschien iemand een tip hoe ik het een beetje kan verhelpen. SMARTIE1980 Het is bijna 12 uur, dus vanuit hier PROFICIAT MET JE VERJAARDAG En maak er een leuke dag van..
goeiemorgen allemaal Smartie....GEFELICITEERD met je verjaardag, een fijne dag!!!! @ Ananas, leuk die foto's! @ Moeheid, daar heb ik sinds poosje ook weer last van. Gewoon aan toegeven, maar soms wel irritant. Gisteravond was ik om 19.30u al helemaal gesloopt. Maar was 's middags ook niet naar bed gegaan. Heb wel de hele dag in pyjama rondgelopen, behalve toen ik ff snel met manlief boodschappen ging doen