@smartie gefeliciteerd met je verjaardag. @zuurbranden: ik had er gisteravond last van. Toen heb ik een bekertje vla gegeten en het hoofdeinde van mijn bed wat omhoog gezet en toen had ik er geen last meer van.
@Smartie,goed nieuws zeg!Dubbel genieten van je verjaardag.van harte gefeliciteerd hoor.Hoop dat de tijd goed gelukt is. @3d mooie duidelijke fotos zeg.Prachtig.We komen steeds dichterbij he.Super spannend .
Smartie jee wat schrikken zeg.. liever een x te veel met goed nieuws dan... van harte! Wij vieren vandaag Jarno`s verjaardag.. erg druk dus verder alles prima! voel het iets minder maar wel goed.. komt vast door minder ruimte.. leek ook 2 wk voor te lopen?? maar kan ook zijn dat t 2e kindje is.. we zullen zien haha maandag laastste x vk en dan over naar de gyn.. fijn weekend! oh p.s. ik hoef niet echt een buddy.. kom t zelf wel melden
Michele: inderdaad hij komt me bekend voor. (maar ik kan hem zo niet plaatsen waar. Zit hij bij vers of houdbaar?) Ik ben sowieso al slecht in namen en gezichten maar momenteel is het echt een ramp. Het is maar goed dat ik mijn eigen man en kids nog herken Ananas: mooie foto's zeg Smartie: gefeliciteerd
@smartie, GEFELICITEERD MEID! Maak er een mooie dag van, laat je vooral verwennen! Wat goed trouwens dat gisteren alles ok is afgelopen! @dani, hoop dat het feestje voor jarno een succes wordt vandaag! @ananas, mooie foto's meid! @luiers, hier koop ik een beetje wat mij op dat moment het beste uitkomt, kijk een beetje naar de aanbiedingen en merken. Geen vast merk iig. @ray, hier worden wel gelijk billendoekjes gebruikt maar als de kleine gepoept heeft wordt het ook vaak gewoon onder de kraan afgespoeld, geeft een wat schoner idee. Natuurlijk zoals michele zei, weinig of speciale zeep gebruiken! @zuur, hier na appelsap of mandarijntjes, nog niet zo erg dat ik er iets tegen moet doen... @michele, wat een leuk/lief stelletje zijn jullie!! En nu weet ik het niet meer.... Hier verder alles weer ok, niets nieuws. Gisteren heeft het ook hier een beetje gesneeuwd maar dat was (helaas) na een paas uur weer helemaal weggetrokken. Voor vandaag niet echt plannen maar aangezien het zonnetje schijnt denk ik wel dat we ergens naartoe zullen gaan...
@smartie, dat is schrikken! Fijn dat je weer een beetje gerustgesteld bent. Hou jezelf (en je kleine) maar goed in de gaten! En gefeliciteerd met je verjaardag! @ananas, wat een goed nieuws! En mooie foto's. @ligging, onze kleine man ligt al een paar weken met zijn billen omhoog. Ik voel wel onder mijn borsten steeds een bult heen en weer gaan, ik kan ook wel goed voelen aan welke kant de rug ligt. Dat wisselt dus van links naar rechts. @luiers, ik heb nog niks in huis. Ik zal de aanbiedingen eens in de gaten houden. @hik, hier ook een baby'tje die regelmatig de hik heeft. Ik vind het haast een beetje zielig. @dani, veel plezier met de verjaardag! @hier, de vakantie is begonnen! Gisteren het afscheid op school gehad. Ik ben flink verwend door de kinderen. Ik vind het nog steeds een heel raar idee dat ik het hele schooljaar niet meer terug kom. Daarna lekker uit eten geweest om het te vieren.
@smartie, gelukkig was alles goed, en gefeliciteerd met je verjaardag! @ de hik, de klein hier heeft er ook last van... voel m nu ook minder, kan zeker komen door dat hij groter is? @ananas, leuke foto's hoor, erg duidelijk ook! @luiers, ga nu de aanbiedingen in de gaten houden, en zodra ze dan in de aanbieding zijn gelijk kopen. @moeheid, heb er ook wel een beetje last van, maar niet zo erg dat ik moet slapen. Misschien ben ik een beetje te eigenwijs om er aan toe te geven dat kan natuurlijk ook. @iosola, ik heb te in me telefoon gezet hoor, als ik er aan denk zal ik van de week even een proef smsje sturen om te kijken of ik het wel goed heb gedaan @weekend, allemaal een fijn weekend! Ik moet helaas dit weekend werken, en dan ook nog eens in de avond...
Ananas: Leuke echofoto's! Smartie: Gefeliciteerd! Dani: Gefeliciteerd met Jarno! Luiers: Altijd Pampers heir eigenlijk, ga nog even inslaan voor de geboorte. Doekjes: Zwitsal meestal, maar ben benieuwd naar die van de Hema, dus Ananas als je ze gebruikt heb, let me know!
Michele: nu wordt ie helemaal mooi. Mijn man kent jouw vriend van vroeger Laat hem deze foto maar eens zien:
@Smartie: Gefeliciteerd! Geniet van je dag! @Ananas: Ooh je echo's zijn echt prachtig! Helemaal jaloers Ik hoop het ook dat de baby niet te veel last heeft van het concert van Clouseau, ga er wel nog eens lekker van genieten. Zal de laatste keer in lange tijd zijn dat ik dit nog ga doen En net nu komen er zo'n goede artiesten naar België; in april komt Enrique Iglesias en in Mei komt Marco Borsato. Moet ik dit maar even missen, nu komt de baby natuurlijk op de eerste plaats en hij gaat nog wat te klein zijn om hem al alleen te laten bij papa (zeker met de borstvoeding) Kamertje; zijn eigenlijk nog niet zoveel verder, het vliesbehang moest 24uur drogen dus mochten er nog niet over schilderen, zal voor volgende week zijn, hoop wel dat het volgende week allemaal geschilderd is dan kan de vloer er ook in Moeheid; Valt hier nogal mee, tijdens de dag voel ik me redelijk goed maar 's morgens raak ik echt niet meer uit mijn bed kan heel makkelijk blijven slapen tot half 12 Moet wel zeggen dat ik nog steeds veel wakker word 's nachts dus heb wel gebroken nachten, zal er ook wel iets mee te maken hebben. @Dani: Hiep hoera voor Jarno! @Ray: Is niet typisch iets voor Amerika hoor, hier in de creche waar ik werk worden de kontjes van de baby's ook gewassen met water en mustella reinigingsmelk. Volgens sommigen is dit beter te verdragen voor het gevoelige babyhuidje. @Siep: Geniet van je vakantie! Wat leuk dat je zo verwend bent! Is vreemd om de kindjes "achter te laten" hé? Ik had dit ook toen ik moest stoppen met werken in het kinderdagverblijf; ga wel nog regelmatig op bezoek want merk dat ik ze wel harder mis dan ik gedacht had @Zuur: Pff.. Heb er nog altijd verschrikkelijk veel last van... Moet echt opletten bij alles wat ik eet. Gisteren frietjes gegeten en onmiddelijk erna maagzuur, kan helemaal niet meer tegen vettige maaltijden. Eigenlijk heb ik na alles wat ik eet heel erg veel last zelfs na het drinken van water Gelukkig helpt de gaviscon nog wel een beetje.. Zou je tips willen geven maar zou niet weten of het bij jou helpt, hier althans niet meer! @Sneeuw: Deze nacht ongeloofelijk veel sneeuw bij gevallen! Ligt hier nu zo'n 15cm denk ik! Ze voorspellen voor deze avond nog wel een heleboel sneeuw dus we zien wel. @All: Daarstraks een wandelingetje gaan doen met vriendlief en de hond in de sneeuw, moet zeggen dat ik er echt van genoten heb. Word gewoon gek van hier hele dagen tussen 4 muren te zitten! Hebben wel niet zo ver gewandeld want ben heel erg snel buiten adem en de hond is ook niet zo gek van het sneeuwweer, denk dat de koude heel erg pijn doet aan haar pootjes. Verder niet veel plannen meer vandaag en morgen ook niet we zien wel wat we nog kunnen doen; de banen liggen hier ook super slecht dus is echt niet verantwoord om ver te gaan met de auto.
@ Iedereen: Dank jullie wel voor de complimenten @ Smartie: Gefeliciteerd met je verjaardag meid! En was de slagroomtaart nog gelukt? Geniet maar van deze dag @ jojo: Hmmm,,, Haha, dat heb ik dus ook Zou zo graag naar marco borsato willen dit jaar, maar doe het toch niet hihi. Verder hoop ik voor jullie inderdaad dat je lekker weer met de babykamer bezig kan gaan volgende week! @ Sneeuw: Ik heb hier nog steeds zoiets van "Waar hebben jullie het allemaal over" hihi. Weet wel dat het overal chaos is, maar hier ligt niks, 0.0 helemaal niks... @ Vraag: Herkennen jullie misschien ook dat je gigantische steken hebt in je onderrug?? En achter je schaambot? Doet echt megazeer zeg En dit herken ik helemaal ook niet van mijn normale rugklachten en bi zegmaar... Ben benieuwd of iemand van jullie dit misschien herkent en wat ik eraan zou kunnen doen. Ga zometeen sowieso even in bad denk ik maar
ananas die steken heb ik als ik op een bepaalde manier lig, dat doet echt veel pijn! Ik heb dat vaak tijdens zwangerschapsgym. maagzuur is nu ook een stuk meer... ik zal eens op zoek gaan of ik nog rennies in huis heb... zo vanmiddag nog even een uurtje geslapen en mijn man is nu met mijn dochter en de slee in de sneeuw aan het spelen dus heb ik even rust. Hij gaat morgen in de kroeg voetbal kijken dus zal ik wel weer de hele dag de klos zijn om op te passen (altijd leuk dat dat niet in overleg gaat met mannen he...). Ik word ook een beetje gek van thuiszitten. Ben vanmiddag even op de koffie geweest bij mijn ouders maar dat was het. Sja met deze sneeuw ga ik niet rijden (manlief wel) en ik ben zo snel moe...
ook mijn man laat mij vanavond in de steek...zonder goed te overleggen en kan iemand mij vertellen waar ik de onlangs gekochte kerstpostzegels moet zoeken....kan ze nergens vinden:x
veronique, ja zo zien we elkaar eens op foto he.. weet je beetje met wie je praat nu natuurlijk n stukkie dikker. maar in normale toestand zie ik dr dus zo uit smartie!!! gefeliciteerd meid, denk je wel n beetje aan jezelf met t feest??? blondii, ik zal hem zo de foto laten zien... jou kent ie wel. en je bent schijnbaar zo zot als n deur haha. hij zit op de verscentrale.. gewoon in tilburg ook. hoe klein is het wereldje echt wel apart.. bijna weer 34wk zwanger... zenuwen beginnen wat aan te breken.. en de klachtjes ook.. flinke rugpijn net boven mn billen, en voorweeen die ik niet echt prettig vind.. maar we houden vol.. en klagen niet he.. en krijg last van mn gewicht. word echt n bolletje nu....die steken ananas doen vreselijk zeer. kon dr gister wel om janken...
@Smartie, fijn dat alles nu goed is en dat je terug thuis bent. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden en blijft jullie kleine meisje het goed doen.
@smartie, ik las wat verder door en je bent jarig vandaag. Van harte gefelciteerd!!!! Hier is vandaag gelukkig geen sneeuw meer gevallen maar het is wel hier en daar nog glad vooral op de niet doorgaande weg. Vanmiddag een lekker dutje gedaan want ik had een slechte nacht. Vaak wakker, soms een harde buik en mijn draai niet kunnen vinden. Morgen de verjaardag van mijn man, ik ga het lekker rustig aan doen. Ik heb manlief al gezegd dat hij ondanks dat het zijn verjaardag is wat meer mag lopen. Hopelijk heb ik vannacht een goede dag want anders word het echt zwaar ben ik bang.
hier ook morgen verjaardag van mn zoontje en manlief is nu doodleuk naar een verjaardag van een collega , heb al tegen m gezegd dat als ie lazerus thuis durft te komen hij dikke stront aan de knikker heeft 8) . Gelukkig is t bij ons pas vanaf morgen rond een uurtje of 3 visite dus de hele ochtend rustig de tijd voor de meeste voorbereidingen .
Mijn man gaat morgenvroeg invallen bij de competitie, zonder dat ie dat heeft overlegd.... Tss.. mannen! Hij is wel weer redelijk op tijd thuis! Rond 13 uur al, dus denk dat ik gewoon lekker ga uitslapen. Is wel nodig hoor. Gisteravond 23.45 uur begon bij mij weer (!) een blaasontsteking. Is al de 4de keer in korte tijd. Als je zwanger bent moet dat behandeld worden, mag niet wachten tot na het weekend. Dus toch maar effe huisartsenpost gebeld. Konden om 00.50 uur terecht. Voelt zo raar he. Voor zoiets onbenullig naar de eerste hulp. 8) Maar ja, de dienstdoende huisarts wilde toch dat ik kwam, effe kijken of het inmiddels geen nierbekken ontsteking was. Nee joh, zei ik. Waar zitten mijn nierbekken eigenlijk? Hahaha Nee, maar blaasontsteking moet wel behandeld worden, dus weer kuur meegekregen voor een week. Maar bij ehbo gaat al het spoedeisend natuurlijk voor, dus waren pas om 3 uur thuis. Pffffffffffff. Slapen! Vanmorgen eerst het huis bezoekklaar maken (effe stofzuigen, wc poetsen, e.d.) Eigenlijk heeft mijn man het bijna allemaal gedaan. Ja, de slagroomtaart was goed gelukt! Kreeg veel complimenten. Alleen de taartbodem zelf / koek, was iets te 'vast'. Iemand tips? We hadden het bezoek verdeeld over middag en avond, is was fijner qua drukte en ik moet zeggen, mijn man verdiend echt een pluim! Normaal is hij niet gastvrij, maar nu heeft ie echt goed gezorgd! Kon eigenlijk gewoon blijven zitten. Zo fijn. Steken: Dit kan ook zijn dat het indalingsweeen zijn.
goedemorgen meiden, hoop dat jullie allemaal nog lekker slapen of in ieder geval nog lekker in bed liggen. Dit is mijn 2e morgen dat ik al vroeg beneden zit, ben al een poos op. Beetje balen. Het enige voordeel is dat ik nu bijna klaar ben met kerstkaarten schrijven. Moest dat nog doen en heb daar al een begin mee gemaakt. Nu hopen dat ik vandaag de kerstpostzegels terugvind, snap niet waar ik die dingen heb neergelegd Hier is weer genoeg sneeuw gevallen afgelopen uren. Weet niet hoe het bij jullie is maar als jullie nog de weg op gaan...doe voorzichtig! Allemaal een fijne dag toegewenst