Trishka en Tassie: veel plezier vandaag. Smartie: fijn dat je man de goede gastheer heeft gespeeld, heb jij rustig aan kunnen doen. WEl balen van dat invallen, maar dan doe je maar lekker uitslapen. Beterschap met je blaasontsteking. Lavendel: hier ook een vroege vogel. Ben zo verkouden dat mijn neus helemaal dicht zit maar heb al een week gesprayed dus dat mag niet meer. Slaap maar amper met zo'n verstopte neus. Vannacht is hier ook nog wat sneeuw bijgevallen en we hebben vandaag 2 verjaardagen. Dat wordt glibberen Goed dat je nu je kerstkaarten af hebt, weer een karwei minder
Bevallingslijst: 31-01-11: Michele25 - 26 - 3e kindje - KV - thuis (buddy Veronique 2005) 02-02-11: Rins80 - 30 - 2e kindje - Kv - Zkh (med. indicatie) 03-02-11: Ananas89 - 21 - 1e kindje - BV - zk (buddy Jojogirl) 04-02-11: Devy - 28 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks) 05-02-11: Collo003 - 32 - 2e kindje - BV/KV - zk 05-02-11: Marjolein25 - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Champy) 07-02-11: DaphneenEstelle - 31 - 2e kindje - BV - zk (geplande ks)(buddy Blondiedfu) 07-02-11: Smartie1980 - 30 - 1e kindje - BV - zk (buddy Debby82) 08-02-11: Dani84 - 26 - 2e kindje - BV - zk (med indicatie) 09-02-11: Lavendel82 - 27 - 1e kindje - BV - thuis 11-02-11: Ray - 21 - 1e kindje - BV - Waterbevalling(buddy Niki86) 11-02-11: Tassie221 - 28 - 1e kindje -BV - zk (buddy Sjalleke) 11-02-11: Kirrebir - 36 - 1e kindje - BV - zk 12-02-11: Iosola - 26 - 2e kindje - BV - zk (buddy Patje20) 13-02-11: Juul - 29 - 1e kindje - BV - zk 13-02-11: Siep81 - 29 - 1e kindje - BV - zk (buddy trishka) 14-02-11: Mamma1 - 29 - 2e kindje - KV - zk 14-02-11: Chrizzy- 27 -1e kindje-BV-zk 16-02-11: Veronique2005 - 23 - 2e kindje - BV - zk (Buddy michele25) 17-02-11: Dees85 - 25 - 2e kindje - KV - zk 17-02-11: Nathenhuug - 23 - 1e kindje - BV - thuis 18-02-11: Jojogirl88 - 22 - 1e kindje - BV - zk (buddy Ananas) 18-02-11: Blondiedfu - 32 - 3e kindje - BV - zk (med. indicatie)(buddy DaphneenEstelle) 20-02-11: Truus21 - 22 - 1e kindje - BV - zk 20-02-11: Juffie1984 - 26 - 2e kindje - BV - thuis 21-02-11: Champy - 23 - 2e kindje - BV/KV - zk (buddy Marjolein25) 22-02-11: Debby82 - 28 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) (buddy smartie1980) 22-02-11: Laura81 - 29 - 1e kindje - BV - zk 24-02-11: Patje20 - 24 - 1e kindje - BV- zk (med. indicatie) (buddy Iosola) 25-02-11: Debstertjuh - 28 - 1ste kindje - BV - zk 26-02-11: Kadootje - 29 - 2e kindje - BV - zk (med.indicatie) 27-02-11: Trishka - 28 - 2e kindje - BV - thuis (buddy siep81) 28-02-11: Niki86- 24- 1e kindje- bv- zk (buddy Ray) 02-03-11: Sjalleke - 39 - 2e kindje - BV - thuis (?)(Buddy Tassie221) Afsprakenlijst december 17: Trishka: Controle vk 20: Niki86: controle vk 20: Debstertjuh: echo lokalisatie placenta+groeiecho 21: Patje20: intake kraamzorg 21: Lavendel82: controle vk 22: Smartie1980: groeiecho en controle door gynaecoloog 22: michele25: controle vk 22: Nathenhuug: Controle vk 23: Jojogirl88: 32 weken echo! 23: Ananas89: Controle vk 27: Sjalleke: rhesus-D 28: siep81: controle vk. 28: Patje20: Controle vk. 28: chrizzy: 33 weken echo 29: michele25:liggingsecho 35wk 29: Blondiedfu: Controle vk. Januari: 3: Niki86: 32 weken echo vk centrum 4: Tassie221: controle vk 5: Nathenhuug: Controle vk 6: Champy: Controle vk 6: Debby82: Controle gyn 12: Blondiedfu: Controle vk. Februari: 12: Blondiedfu: Controle gyn ivm inleiden. 12 meisjes, 12 jongens, 10 geheim * 10 lieve vlindertjes in onze gedachten * Waiting mommy - 4 oktober, 23w1d, 20.45 uur: *Joël Start zwangerschapsverlof: december: 20: michele25 28: Smartie1980 31: Tassie221 januari: 3: siep81 (maar vakantie vanaf 18 december) 7: Patje20 7: Blondiedfu, maar zit al in de ziektewet
@ Blondiedfu, fijne dag vandaag met al die verjaardagen! Kun je niet stomen, misschien dat dit helpt? Heel irritant een verstopte neus. Ennuh die kerstkaarten zijn helaas nog niet af denk dat ik op de helft zit. En YESSSSSSSSSSSSSSSSSS ik heb de postzegels gevonden!!!
@jojogirl, het is heerlijk de vakantie! Nu hebben de kids ook vakantie, ik denk dat het wel even raar is als zij straks weer beginnen en ik thuis blijf. @blondiedfu, een ui naast het bed helpt bij mij altijd goed tegen een verstopte neus. Wie weet heb je er wat aan. @lavendel, HOERA!!!! De postzegels zijn terecht! Je bent trouwens verder dan ik. Ik heb de kerstkaarten alleen nog maar gekocht... @sneeuw, hier ligt nu zo'n 25 cm. Eigenlijk moeten we vandaag naar de verjaardag van mijn schoonzus, maar ik denk dat we maar afbellen. Het is ruim anderhalf uur rijden en ze verwachten in de middag / avond meer sneeuw hier.
nou het is ook dat ik vannacht voor de 2e keer halvewege de nacht er al uit was...anders lagen die kaarten nu nog te liggen in de kast als ik jullie was zou ik ook thuisblijven, zeker als je zo ver moet rijden! kun je mooi kerstkaarten schrijven trouwens ik las laatst dat jij pas na de zomer weer gaat werken? neem je oudersschapsverlof op?
Wat een vroege vogels alweer! Ben net wakker! @Smartie, wist niet dat het niet kon wachten met een blaasontsteking.. weer wat geleerd... @lavendel, en waar lagen je zegels nou? @blondifu, ik moet er ook nog uit... vind het helemaal niets.. zou zeggen blijf lekker thuis! Ik mag vanmiddag weer werken... van 14.30 tot 21.00 heb er helemaal geen zin in.. zeker niet als het weer gaat sneeuwen.. en ze strooien al zo lekker hier.. t zout is alweer op hier momenteel. Verder wel oke, kan niet meer zo lang in bed blijven liggen als ik zou willen, krijg last van me rug enz..
Vervelend dat je zo last van je rug hebt Patje. Ik heb het ook, maar soms zet ik ons voetenstuk een beetje gebogen en hoofdeind een paar cm omhoog en kan dan heerlijk verder slapen. Lavendel: hier heeft het vanacht ook echt veel gesneeuwd. Ben nog niet buiten geweest, maar als ik uit het raam kijk is het echt weer een dik pak. En waar lagen je postzegels nu? Blondie: Mijn man is toch niet gaan sporten. Het waren competities, waarbij andere clubs van ver moesten komen. Die hebben met zo veel sneeuw afgezegd. Siep, misschien meot je idd thuisblijven. Gisteren had ik ook mensen die af hadden gezegd vanwege het weer, zeker die van ver moesten komen. Vorig jaar met mijn verjaardag was nog veel erger, kunnen jullie je dat nog herinneren? Mijn ouders en schoonouders hadden zich nog wel door de sneeuw geworsteld (eigenlijk niet verantwoord), maar verder niemand. En wij hadden toen verjaardag(ik)- verjaardag (mijn man)- verlovings en housewarming party in een, dus veel mensen uitgenodigd. Zaten nog met veel hapjes. Niemand zal het je kwalijk nemen hoor.
Patje@ vervelend zeg dat je last van je rug hebt. sneeuw@ heb net op buienrader gekeken.. hier in het puntje gaat nog wel wat vallen hoor, komen nu al niet meer vooruit hier op de weg, gisteren moesten we de auto van de plaats duwen. Ego@ Vanmorgen was ons zoontje bij ons op het het springen,,, En opeens zegt hij.. MAM IK ZIE HET WEL,ik wat zie jij. Dat er een vliegtuig op de kast ligt van playmobiel.. OEPSSSS Heb ik maar gezegd dat de Kerstman niet alles met de kerst kan brengen, want de Kerstman heeft geen hulp kerstmannen zoals sinterklaas.. En hij geloofd het,, poeh. Zegt hij erna bij opa en oma staat een heel groot cadeau voor jou en papa.. maar weet niet wat is ingepakt... heeft de postbode daar ook al bezorgd....
Lavendel: stoom al, en heb nu maar baby neusspray gehaald. Maar het helpt allemaal niet... helaas. Goed dat je de postzegels weer hebt gevonden. Siep: Ui waren we gisteren vergeten, dat gaan we vanavond doen. Smartie: fijn dat je man toch thuis is gebleven. Veronique: oooppps, maar goed dat hij het geloofde Het rijden was goed te doen. Nu ben ik toch al iemand die zich niet door een beetje sneeuw laat tegenhouden. Maar dat komt omdat het rijden toch mijn beroep is. Dus we gaan zometeen gewoon naar verjaardag 2 ,-)
hey meiden, nou hier gisterochtend ook zoiets hoor. wij waren al een week bezig met elke dag 1 a 2 kadootjes onder de boom te leggen dus de kids elke ochtend helemaal verbaast. als ze eraf konden blijven dan kwamen er meer. zo niet haalde de kerstman ze weg.. nu hadden wij de kadoos ammel op de babykamer gepland met slotje erop.. en oudste zoon deed op zn gemak de deur open.. wist dusniet dat hij er al bij kon haha. en zegt maaaam nog meer kadoos.... tof... dus alles dr nu maar onder gelegd. vond het wel jammer.. hier ook problemen met mn golden retriever. heb 2 honden.. een boomertje en zo'n gouden dan. en die golden pist voor iedere keer binnen als ik in de buurt ben. stond vorige week steeds snachts te piepen zodat ik dr 3x per n8 uit kon, zet je dr buiten ga je weer terug naar bed piept ze weer... nu zijn de nachten voorbij. maar iedere keer pist ze voor mn voeten en moet ze erg veel aand8 van me hebben... mn schoonmoeder zegt dat ze schijnzwanger kan zijn... ik zat te denken aan blaasontsteking.. maar ja als we weg zijn houd ze het met gemak 8 a 10u vol om niet mee te gaan gewoon zoals anders.. zit geen bloed bij dr pis, en piept niet vd pijn ofzo.. ook erg levendig en speelt gewoon en rennen ook... enkeld iedere keer als ik dr ben als ze dus moet plassen laat ze t gewoon lopen. tot nu toe elke dag al 1keer meegemaakt.. als ik dr dan niet op tijd buiten zet.. maar normaal red ze t makkelijk tot dr volgende plasbeurt. ze gaan hier 3 a 4x per dag mee... toen ik zwanger was van mn 2e kindje. zat ze snachts als n wolf te huilen toen ik mn weeen had. dus aanvoelen doet ze t wel.. verders... druk druk met deze dagen. morgen mn laatste 3 uurtjes werken in de ochtend. en dan heb ik verlof.. heel raar idee dat ik gewoon n tijdje niet meer hoef te werken. en pas weer ga werken als onze meid er is. binnen nu en sowieso 8wk moet ze geboren zijn... gaat zo snel ammel.. nog 6weekjes tot de uitgerekende datum.. hebben jullie ook pijnlijke benen in bed? ik hebgeen kramp ofzo maar wel super vermoeide benen. ook met lopen is t soms net alsof ik niet voorruit kom....
@sneeuw, hier is gisteravond tot middernacht was sneeuw bijgevallen ongeveer 5 cm. De doorgaande wegen blijven mooi open maar ons hofje is echt dichtgesneeuwd. Gelukkig nog niet hoeven duwen of uitgraven maar als het vanavond weer gaat sneeuwen dan zal het toch problematisch gaan worden. @kerstkaarten, hier zijn ze gisteren allemaal geschreven. Wat een rotkarwei elk jaar maar goed het is ook leuk om een kaartje te krijgen. @verjaardag, alles staat klaar en pas één afmelding dus hier zal het toch wel een drukke volle middag worden. Pff, nu al geen puf meer, laat manlief wel veel lopen op zijn verjaardag!!!!!
We zijn inderdaad thuisgebleven. Mijn broer belde zelf op dat het hem niet verstandig leek. Nu zijn we lekker een stuk wezen lopen door de sneeuw . @lavendel, ik neem inderdaad ouderschapsverlof op. Ik vond het zo'n raar idee om in mei nog voor een paar weken terug te komen. De kerstkaarten liggen trouwens nog in de kast .
@siep, toch verstandig om thuis te blijven. Het is hier om 15 uur licht begonnen met sneeuwen en het duurt nog steeds. Gelukkig geen centimeters. @verjaardag, gelukkig weer voorbij. Iedereen kwam op tijd en was om 17 uur weer vertrokken ivm het weer. Was best geirriteerd om manlief, liet mij eigenlijk alles doen en zat zelf veel te kletsen met familie en vrienden. Ik heb denk ik 10 min. gezeten. Grrrr, hij beloofde van alles maar helaas kwam hij het niet na. Hopelijk heb ik straks meer hulp als de kleine geboren is. Voor iedereen als je de weg nog op moet, pas op en rij voorzichtig!!!!!!
tassie.. balen, je zult nu vast moe zijn en evt spierpijn hebben. probeer rustig te blijven.. mannen zijn nu eenmaal anders.. ken t hier ook wel hoor.. meer soms het lakse gedoe.. ik kan niet zo tegen de rommel.. maar ja hij wel enkeld heeft ie vanmorgen mij lekker in bedje laten liggen en hij heel het huis schoongemaakt, voetbal gekeken en met de kids wat gedaan.. nu is hij door het rotweer naar de chinees. hier ligt wel 20cm nu.. en sneeuwt nog steeds.. hopelijk lukt t om mn kerstboodschappen te doen deze week in mn uppie.. t weer is echt ergg..
klachten: Hebben jullie ook zo een drukkend gevoel door de groter wordende buik. op je maag enzo..af en toe misselijk. Heel irritant. vk: morgen naar de verloskundige. ben benieuwd of ze nu wel kunnen schatten hoe groot enzo ze is. Doen jullie vk's dat? aangezien sommige van jullie de lengte en het gewicht al een beetje weten?
wij hebben ook chinees gegeten Hebben jullie ook dat je steeds minder kunt eten? Zal wel door de bm tegen mijn maag komen maar lekker is het niet. Kindje ligt natuurlijk ook ruim 2 weken voor.
zo ben er ook weer eens. Eindelijk vakantie dus hopenlijk gaat het weer wat lukken om mee te kletsen. Niki: ik weet dat de vk bij Nathan gewoon aan mijn buik voelde en zo schatte hoe groot hij ging worden. 1 vk had het trouwens op de gram na goed Bij Nathan hadden alle vk het idee dat het een redelijk klein kindje zou worden van ongeveer 6 pond. Klopte toen helemaal. Ben benieuwd of het nu ook weer gaat kloppen. Hoor ook wel eens dat de vk er helemaal naast kan zitten @ sneeuw: hier is helemaal niet gevallen vandaag.. er ligt wel wat hoor maar wegen zijn helemaal schoon! Debby: hier nog niet echt last dat ik minder kan eten maar heb wel veel last van maagzuur.
@ Patje, heb jij ff lekker uitgeslapen!! nog lekkerk unnen werken? @ Postzegels. Mijn postzegels lagen in de agenda die je kreeg bij 3 vellen postzegels ik had al wel gekeken bij en in de agenda, maar toen niet gezien. Stom! Maar gelukkig heb ik ze weer. Heb ze maar meteen op de enveloppen geplakt. @ Blondiefu, gaat het al wat beter met je neus? Ken je dit al? http://www.toco-tholin.com/ Die tip kreeg ik poos terug van een collega. Had ook heel lang verstopte neus, en zij deed die altijd een druppel op haar kussen. En het helpt, je kunt er ook mee stomen, en had zelf het idee dat dit beter werkte dan al die andere neussprays en spul enzo. @ Siep, lekker dat je zo lang vrij bent! Ennuh kerstkaarten al geschreven?! @ Juffie, gezellig dat je vaker komt kletsen
@debby, ik heb dat ook dat ik minder kan eten. Zit snel vol, warm eten is momenteel niet favoriet hier. Ik heb er gewoon geen zin in, heb liever een boterham. Ik eet wel warm vanwege de benodige vitamines. @schatten gewicht, hier op de 3d echo met 26 weken werd de kleine toen geschat op 900 gram. De vk schat hier niet, voelt wel en zegt dan dat hij mooi groeit op schema van de middellijn. Laatst gevraagd wat dat betekende en toen zei ze niet te groot of te kleine (rond de 3500 gram, zo'n 7 pond)